Enteresan Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Enteresan Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Üzüldüğüm için sinirliyim, tuhaf gelebilir sana. Ama maceralar bitti mi, kahramanlar işsiz kalır.
Bazen 'iyiyim' dediğinde 'Hadi lan ordan, sadece iyiymiş numarası yapıyorsun. Anlat derdini.' diyecek dosta ihtiyaç duyuyor insan.
Yarından bu kadar korku duyarsan bugünü nasıl yaşarsın.
Ve hayat kaldığı yerden hiç kalmasını istemediğiniz bir şekilde devam ediyor.
Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa?
Akıl almayacak şeyler yaşıyoruz ve bir taraftan olan aklımızı delirterek yok ediyorlar. Sağlam durmak cidden mucize, kafayı sıyırıyoruz.
Yatağa yatsam uykum kaçacak, yatmasam huzurum. İlla bir şey kaçacak yani.
Kıranı affet. Bazıları kırılırken kırar. Önce o incinmiş olmasın; Dikkat et, belkide af dilemesi gereken sensin! Cam kırıldığı için kesiyor olmasın?
Kadınlar yanlış erkeğe aşık olur; erkekler ise doğru kadına yanlış yapar.
Geleceğe yer açmak için bazen geçmişin gitmesine izin vermek gerekir.
Toplam 14 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Enteresan Sözler
hatice:
bu sözleri okurken çok ilgimi çekti. gerçekten hepsi güzl ve enteresan...
Toplam 1 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 3871
Evlilik Mesajları Cuma Mesajları Sıcak Mesajlar Araba Sözleri Nankörlük Sözleri Cep Mesajları İşçi Bayramı Mesajları Öğretmenler Günü Mesajı
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Araba Yazıları Mavi boncuğum sende.
İltifat Sözleri ALIP KIRSALAR KALEMIMI KANIMLA YAZARIM SENI SEVDIGIMI?
Geyik Laflar kaderimse cekerim yeterki ip kopmasın
Tatlı Sözler Aklıma geldin, gitmek bilmiyorsun.
Orjinal Sözler Biraz sevmek diye birşey yoktur. Ya öleceksin askından ya da vazgeçeceksin!
Sana da yazıklar olsun be papa...Sana da yazıklar olsun be papatyam! Bir 'Seviyor'u sığdıramadın onca yaprağının arasına.
Sen benim uzak oluşuma aldanma...Sen benim uzak oluşuma aldanma... Güneş olur ısıtır; Rüzgar olur sarılır; Yağmur olur öperim.
Hadi yanıma gel de uyuyalım. S...Hadi yanıma gel de uyuyalım. Sen de özlemedin mi? Kelimelere gerek yok, sussan da olur. Gözlerin yeter. Biraz kokuna ihtiyacım var biraz da gözlerine.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bi keresinde ucuz diye saç sak...Bi keresinde ucuz diye saç sakal 5 lira yazan berbere gittim, adam kafamı cam sil şişesiyle ıslatmıştı.
Facebook dürtme olayı iyide, b...Facebook dürtme olayı iyide, bir de trip atma butonu olmalı.'Şükran sana trip attı', 'Geri Trip at' ya da 'Görmezden gel'.
Kız tok karınla 40 kilo geliyo...Kız tok karınla 40 kilo geliyor hala sabahın köründe kalkmış sahilde koşuyor, ablacım sonunda eriyip doğaya karışacaksın, bi dur artık.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İsyan Sözleri Kazakistan Atasözleri Makara Mesajlar Face Mesajları Dertli Sözler
Sponsorlu Bağlantılar
(Koyan Laflar) Feza: Çok iyi bu e (Kırgınlık Sözleri) Osman Can: Her sözün kendine göre büyük anlamları var. (Anlamsız Sözler) ahmet: Ben birşey anlamadım. Admin: Zaten 'anlamsız sözler' adı üzerinde Ahmet bey :) (Acımasız Sözler) ersin: sözlerinizi okurken çok duygulanıyorum. (Candan Sözler) hand^3: Bazen yorulursun umulanırsın üzülürsün ama yinede elinde kocaman bir sıfır olur, bunca yorgunluğu çekmeye hazırım yeterki olsun istediklerim... (Havalı Sözler) ♤♡S.E.V.D.A♡♤: 3 kuruşluk adama 5 kuruşluk değer verilmez. (Resimli Komik Sözler) Bad Lui: +Böyle dans etmeyi nerden öğrendin? -Sensörlü lambayı yakmaya çalışırken. (Kapak Laflar) ersincan: her elini tutanı insan sanma köpekte pati verir bunu sakın unutma ... bu sözüm her elini tutupta havalara girenlere... dikkat edn herkese güvenmeyin çünkü aldatmak büyük bir yetenektir ..bunu her hayvan yapamaz..... (Mafya Sözleri) 06tutti: Şimdi Sana Seni Seviyorum Desem , Atan Bir Kalbin Yerine Kalkan Bir Götün Olacak O Yüzden Gerek Yokk BöyLe İyiyiz (Laf Sokucu Sözler) berker: çok konuşma şimdi s**arım ağzına
Sponsorlu Bağlantılar
Ölüm Sözleri Ramazan Bayramı Sözleri Kutlama Sözleri Başarısızlık Sözleri Trabzonspor Sözleri Ezici Sözler Love Sözleri Atatürk Sözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com