Enteresan Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Enteresan Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Üzüldüğüm için sinirliyim, tuhaf gelebilir sana. Ama maceralar bitti mi, kahramanlar işsiz kalır.
Bazen 'iyiyim' dediğinde 'Hadi lan ordan, sadece iyiymiş numarası yapıyorsun. Anlat derdini.' diyecek dosta ihtiyaç duyuyor insan.
Yarından bu kadar korku duyarsan bugünü nasıl yaşarsın.
Ve hayat kaldığı yerden hiç kalmasını istemediğiniz bir şekilde devam ediyor.
Ya farkıma vardığında, farkın kalmamış olursa?
Akıl almayacak şeyler yaşıyoruz ve bir taraftan olan aklımızı delirterek yok ediyorlar. Sağlam durmak cidden mucize, kafayı sıyırıyoruz.
Yatağa yatsam uykum kaçacak, yatmasam huzurum. İlla bir şey kaçacak yani.
Kıranı affet. Bazıları kırılırken kırar. Önce o incinmiş olmasın; Dikkat et, belkide af dilemesi gereken sensin! Cam kırıldığı için kesiyor olmasın?
Kadınlar yanlış erkeğe aşık olur; erkekler ise doğru kadına yanlış yapar.
Geleceğe yer açmak için bazen geçmişin gitmesine izin vermek gerekir.
Toplam 14 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Enteresan Sözler
hatice:
bu sözleri okurken çok ilgimi çekti. gerçekten hepsi güzl ve enteresan...
Toplam 1 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 6366
Hüzünlü Sözler Adalet Sözleri Orijinal Mesajlar Janjanlı Sözler Öfke Sözleri Evlilik Sözleri Avustralya Atasözleri Bağışlama Sözleri
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Hz Ali Sözleri Yola düşmeden arkadaşı, eve girmeden de komşuyu sor.
Sıradan Sözler Yüreğimden Aldığın Sevgiyi Sana helal Etmiyorum umarım Bu Aldığın Ah Seni güldürmez.
Hz Ali Sözleri İnsan dün bir tohumdu, yarın toprak olacak.
Ulvi Lafları Futbolda yetersiz Ulvi
Adalet Sözleri Bir yargıç, iyi niyetle dinlemeli, akıllıca karşılık vermeli, sağlıklı düşünmeli, tarafsızca karar vermelidir. - Sokrates
Ömrünü verecekmiş gibi hayatın...Ömrünü verecekmiş gibi hayatınıza girenler, ömrünüzü alır gider.
Gözlerimde ne vardı biliyor mu...Gözlerimde ne vardı biliyor musun? Nerden bileceksin. Sen gözlerime yüreğinle bakmadın ki hiç.
Kimseye güvenmeyen insanların ...Kimseye güvenmeyen insanların gözlerine dikkatli bakarsanız oradaki kazık koleksiyonunu görebilirsiniz.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Telefonu %1'deyken şarja takın...Telefonu %1'deyken şarja takınca kendimi final maçında son dakikada gol atarak takımına galibiyeti getirmiş futbolcu gibi hissediyorum.
Kısır döngünün ne demek olduğu...Kısır döngünün ne demek olduğunu araştırdık ve komşudan gelen kısır tabağına tekrar kısır koyup göndermek olduğunu bulduk.
Bi keresinde ucuz diye saç sak...Bi keresinde ucuz diye saç sakal 5 lira yazan berbere gittim, adam kafamı cam sil şişesiyle ıslatmıştı.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Güldüren Sözler Dokunaklı Sözler Ramazan Bayramı Mesajları Ölüm Sözleri Kibar Mesajlar
Sponsorlu Bağlantılar
(Kıymetli Sözler) turabi arolun: Kıymetinizi bilenler, varlığınızı hak edenler arkanızda kalmazdı. Yanınızdakilerle, önünüze bakın. Geçmiş, geçti ve bir daha da gelmeyecek. (İyi Geceler Mesajları) pembe: Gece yatarken “iyi geceler” dediğiniz insan sabah kalktığında size “günaydın” demiyorsa; boşverin gitsin. (Cezaevi Sözleri) Baran: Canım Abim Son 1 Ay Dayan Kuraban Olaym (Sinir Sözler) Hamza: duruşum keder gülüşüm yeter çok bakma zoruna gider (Ağır Abi Sözleri) aral ersin: Erkeğin Yakışıklisi olmaz.., Delikanlısı olur. (Cuma Mesajları) Ceylan: Süper çok güzel sözler ve anlamlı yazanlardan Allah razı olsun... (Dua Sözleri) hüseyin: Ya Rabbi, Mal verdiğinde Saadet de ver; Kuvvet verdiğinde Akıl da ver. Tevazu verdiğinde İzzet de ver; İktidar verdiğinde Basiret de ver. Bela verdiğinde İman da ver; Nimet verdiğinde Şükür de ver. Güzellik verdiğinde İffet de ver; Cesaret verd (İsyankar Sözler) ba rış çelik: ölüme kafa tutum (Psikopat Sözler) Bedirhan : Sen Bensizliği Göze Aabiliyorsan Ben Sensizliği Hiç Umursamam Sevgili ;) (Aşk Acısı Sözleri) ela: aslinda ask acisi ne bilmiyorum cunki daha aski tatmadim ama ask acisinin cok kotu sey oldugnu biliyorum duydum
Sponsorlu Bağlantılar
Kırıcı Mesajlar Cumhuriyet Bayramı Mesajları Sinir Mesajlar Dua Sözleri Karizma Mesajlar Taziye Mesajları Şirin Sözler İngilizce Sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com