Sponsorlu Bağlantılar

Enteresan Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Enteresan Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Akıl almayacak şeyler yaşıyoruz ve bir taraftan olan aklımızı delirterek yok ediyorlar. Sağlam durmak cidden mucize, kafayı sıyırıyoruz.
Yatağa yatsam uykum kaçacak, yatmasam huzurum. İlla bir şey kaçacak yani.
Kıranı affet. Bazıları kırılırken kırar. Önce o incinmiş olmasın; Dikkat et, belkide af dilemesi gereken sensin! Cam kırıldığı için kesiyor olmasın?
Kadınlar yanlış erkeğe aşık olur; erkekler ise doğru kadına yanlış yapar.
Geleceğe yer açmak için bazen geçmişin gitmesine izin vermek gerekir.
Olmak istediğim yer farklı, yanımda olmasını istediklerim farklı, yapmak istediklerim farklı. Bu farklılıklar bir gün beni öldürecek!
Başıma gelmesi imkansız diye düşündüğüm şeyleri, yaşamakla geçiyor günlerim.
Hep kaçırıyorsan güzel şeyleri, ya o erkendir yada sen geç.
Belki de yaşadığımız kötü şeyler, etrafımızdaki dostumuzu ve düşmanımızı öğrenmemiz içindir, kim bilir.
Benim ne yaptığımı sakın kafanıza takmayın... Bence benim ne yaptığımı neden taktığınızı kafanıza takın.
Toplam 13 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Enteresan Sözler
hatice:
bu sözleri okurken çok ilgimi çekti. gerçekten hepsi güzl ve enteresan...
Toplam 1 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 10623
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Hz Ali Sözleri Edep, aklın suretidir.
Harbi Sözler Eğilmiyor diye aslanı hor görüp, çakalları el üstünde tutanlar utansın!
Yürek Yakan Sözler Sen de haklısın. Ben bile kendimi sevmezken, senin sevmeni bekledim.
Candan Mesajlar aKıLLı oLupTa DünyanıN KahrıNı ÇekeceğiMe DeLi oLurum DünYa ßeniM KahrıMı ÇekeR
Manalı Mesajlar ?İnsanlar başaklara benzer.İçleri boşken başları havadadır; doldukça eğilir? Montaigne
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Sevenimiz de çok oldu, satanım...Sevenimiz de çok oldu, satanımız da. Ama en önemlisi çürüğünü de öğrendik, sağlamını da!
Nereye Kaçarsan Kaç, Üç Şey Se...Nereye Kaçarsan Kaç, Üç Şey Seninle Gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin İse Zaten Seni Orda Beklemektedir.
İnsan bir kere yaralandımı, çi...İnsan bir kere yaralandımı, çiçeğin gölgesini bile hançer zanneder.
Hiç Kimse Bir Gülümsemeyi Satı...Hiç Kimse Bir Gülümsemeyi Satın Alabilecek Kadar Zengin Değildir. Ama Çok Kimse Gözden Yaş Akıtabilecek Kadar UCUZDUR.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Yalnızlık nedir bilirmisin? Ya...Yalnızlık nedir bilirmisin? Yalnızlık operatör den gelen aramaya sevinmektir. :)
Arabayı şakasına arkadaşın üst...Arabayı şakasına arkadaşın üstüne sürdüm, şakadan da anlamıyor öldü hemen. :)
-Onu çok seviyorum. +Neden? -N...-Onu çok seviyorum. +Neden? -Ne biliyim güzel sayı. (:
Benim ingilizceye olan sempati...Benim ingilizceye olan sempatimi 'thank you very much, deperim önden kaç' diyen arkadaşlarım bitirdi.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Mutluluk Sözleri) ozlem: Bence herkez mutluluğu hak ediyor ben sen o herkez isallah herkez aradigi mutlulugu birgün bulur mutluluklar by (Face Sözleri) sezgin: Herkes kaIbinde yer sahibi oIabiIir, ama ben üIke kurarım. (Resimli Güzel Sözler) Karşılıksız Bir Aşk: Hiç haksızIığa geIemiyorum sonra da ağIıyorum (Candan Sözler) hand^3: Bazen yorulursun umulanırsın üzülürsün ama yinede elinde kocaman bir sıfır olur, bunca yorgunluğu çekmeye hazırım yeterki olsun istediklerim... (Resimli Komik Sözler) bosver gitsin :): ANKARA GETTO BEBEGIM... (Cezaevi Sözleri) Kopuk: çok beğendim ve duygulandım. (Değişik Sözler) figen: Kendi hayatımın kaIesine rövaşata iIe goI atmış gibiyim. (Umut Sözleri) şahinbey: özlem hanım haklı. umutların boşa çıkması kadar acı veren başka bir şey yok. (Laf Sokucu Sözler) selin: O laflarını alır paketlerin sonra g*t*ne roketlerin. (Özgürlük Sözleri) melek: süperrrrrrrrrrrrr
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com