İğneli Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel İğneli Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Moralini düzeltir diye biriyle konuşmak istersin, daha da berbat eder geri zekalı.
Zamanında toz konduramadığımız insanlar, kirden görünmez olmuş.
Senden bir karşılık beklemedim. Ama bunu bile bile gitmeni de, kabullenemedim!
Bir insanın elinden umudunu alırsanız, her şeyden kolay vazgeçen birine dönüşür.
Verdiğini hiç unutmayan, ama aldığını çabucak unutan insandan daha tehlikesi yoktur.
İki dakika haber alamayınca meraktan çatlayan insanlar olsun hayatınızda, 5 saat sonra yazdığında hiçbir şey yokmuş gibi davranan gevşekler değil!
Kışıma katlanmayan, baharımı tadamaz.
Kendisi tekli koltuğa sığıyor, egosu 3 oda 1 salon maşallah!
Seversen benim, sevmezsen elin olursun. Umurumda değil ki sende sıradakiyle unutulursun!
Yüzsüz insanla uğraşmak çok zor arkadaş. Tahammül etmeye kalksan edemezsin, hayatından çıkartsan çıkmaz, en iyisi ölsün. O da kurtulsun, bizde.
Toplam 15 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
İğneli Sözler
HARUN22:
Ramazan pidesi gibi yılda bir kez ortaya çıkan dostlarım
melek:
Super yaa
MEHMET ve HİLAL:
Cok sacma bence hepsi
Acımasız zebani :)):
˙˙˙zıuığılzıɔɐ zɐɯuɐdɐʞ ǝluǝʇopuoɟ ǝʌ ʇɐʎɐɥ zǝɯlǝzüp ǝɔuıʞǝç uöɟ ʞǝɔǝlǝƃ zɐɯuɐluipʎɐ ɐlʎiɔiʇɐlɹɐd üʞuüç ˙uılǝƃ ǝzıuıpuǝʞ ʞiʇɹɐ ǝɔuǝq
defne:
Sabır suskunluk değil işitilmeyen feryattır
gülNaz:
bu tiple adliye önünden geçsen 10 ay yersin xD
karrrrrrizma:
Arkama donup bakmam bile adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim gibi olmalıydı bence
duru:
Bunlari birine soylemeye zaman yetmez.benim 1 saniyede soyledigim sozler bunlardan daha degerli
esra:
Oyun oynamaksa asıl maksadın kusura bakma canım yanlış parktasın ;))
sweetgirl:
Bu sözleri birine söylesem küfür zannedip beni döver mk :D
günel:
alisti ben enayi yerinme konulmaya ... dokunmuya eskisi kadarda
suat sarı mersinli:
Denizde kum, sizde dalga,yanlış gelmişim kusura bakma
ŞAHANE:
HARİKA SÖZLER
asli:
Oo vayy guzel sozler
muhammed:
güzel sözler
Toplam 15 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 4575
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Öfke Sözleri Herşeyi Kendine göre Değil herşeyi Bize göre uyarla herşeyi Kendin için değil herşeyi ikimiz için iSte!!!
Yıkıcı Sözler Bir kelebek uçurdum sana dogru Daglari denizleri asti, seni buldu sana mutluluk sundu Hisettin mi söyle öylesine derinden öylesine içten?
Efkarlı Sözler Her erkeğin göz bebeklerine gömülen bir kız vardır, içinde olmayan ama efkarlanınca var olan.
Kıymetli Sözler İnsanların size olan davranışları kendi değerlerini belirler, sizin değerinizi değil.
Aşk Acısı Sözleri Aşka değil, sana inanmıştım.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Benim seni anlatacak kelimeler...Benim seni anlatacak kelimelerim bitti. Hani feda ettiğim gençliğim gibi.
Bir cümle olup sana dertlerimi...Bir cümle olup sana dertlerimi anlatmak istedim ama sen hep nokta olup beni susturdun.
Bazen 'İnanmak' oynayabileceği...Bazen 'İnanmak' oynayabileceğin en büyük kumardır.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Lan bi gerilim filminde de flo...Lan bi gerilim filminde de florasan lambalar düzgün çalışsın. Hep mi bozuk hep mi arızalı olur?
Millet kışlık montunda para bu...Millet kışlık montunda para bulur sevinir; Ben ise sertleşmiş peçete buluyorum. Fakirliğin gözü kör olsun.
Hoca : Yeri geldiğinde güleceğ...Hoca : Yeri geldiğinde güleceğiz eğleneceğiz, yeri geldiğinde ders yapacağız. (Bütün sene ders yaptı.)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Cezaevi Sözleri) tosyali kemo: Sevmek Güzeldir, Sevdiren ise Daha Güzeldir. Tosyali kemo (Laf Sokucu Sözler) JALE: ASK BIR VISNE, YE YE KISNE. ASK BIR SUDUR, IC IC KUDUR. ASK BIR MESELE, GEL SIRTIMI KESELE. (Korkunç Sözler) rumeysa toz: Cook fuel sozler bence (Kamyon Arkası Yazıları) Hakkı: Sinyal verip gectigin bu gönlü ilerde dörtlüleri yakıp beklersin durursam nağmerdim (Koyan Sözler) tuana: Super (Laf Sokucu Sözler) Melis: Ağır Geliyorsa Benle Yaşam.Kapı Orda İkile... ;) (Umursamaz Sözler) Emir korkmaz: Kendini bi bok zamn ediosundimi bBetül (Sevgiliye Güzel Sözler) <3FA<3: Suretini gördüğünde gözlerim,buram buram sevda kokar yüreğim. Kelimelerim buğulu cama yazılmış gibi dağılır, duyduğumda sesini. Mesafeler nedir ki SEN hep dibimdesin nefes gibi... (İltifat Sözleri) fff: haqyt senle guzel (Cezaevi Sözleri) IREM: Benim sevgilimde cezaevinde. Icimdeki aci bi turlu dinmiyo. Cok ozledim onu sabah aksm agliyorum. Onsuz 3 sene nasi hecicek bilmiyorum :( HÜSNÜ COK SEVIYORUM SEVGILIM SENI
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com