Sponsorlu Bağlantılar

İğneli Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel İğneli Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Verdiğini hiç unutmayan, ama aldığını çabucak unutan insandan daha tehlikesi yoktur.
İki dakika haber alamayınca meraktan çatlayan insanlar olsun hayatınızda, 5 saat sonra yazdığında hiçbir şey yokmuş gibi davranan gevşekler değil!
Kışıma katlanmayan, baharımı tadamaz.
Kendisi tekli koltuğa sığıyor, egosu 3 oda 1 salon maşallah!
Seversen benim, sevmezsen elin olursun. Umurumda değil ki sende sıradakiyle unutulursun!
Yüzsüz insanla uğraşmak çok zor arkadaş. Tahammül etmeye kalksan edemezsin, hayatından çıkartsan çıkmaz, en iyisi ölsün. O da kurtulsun, bizde.
Senden önce, sadece mutlu olduğumu sanmışım.
Zarar veren şeyler hep güzeldir, mesela sen.
Seni sevmek isterdim ama, sevme yetimi kaybettim.
Hava zaten soğuk. Sende yoksun, hiç hoş değil yani durumum. Bil istedim.
Toplam 14 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
İğneli Sözler
HARUN22:
Ramazan pidesi gibi yılda bir kez ortaya çıkan dostlarım
melek:
Super yaa
MEHMET ve HİLAL:
Cok sacma bence hepsi
Acımasız zebani :)):
˙˙˙zıuığılzıɔɐ zɐɯuɐdɐʞ ǝluǝʇopuoɟ ǝʌ ʇɐʎɐɥ zǝɯlǝzüp ǝɔuıʞǝç uöɟ ʞǝɔǝlǝƃ zɐɯuɐluipʎɐ ɐlʎiɔiʇɐlɹɐd üʞuüç ˙uılǝƃ ǝzıuıpuǝʞ ʞiʇɹɐ ǝɔuǝq
defne:
Sabır suskunluk değil işitilmeyen feryattır
gülNaz:
bu tiple adliye önünden geçsen 10 ay yersin xD
karrrrrrizma:
Arkama donup bakmam bile adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim gibi olmalıydı bence
duru:
Bunlari birine soylemeye zaman yetmez.benim 1 saniyede soyledigim sozler bunlardan daha degerli
esra:
Oyun oynamaksa asıl maksadın kusura bakma canım yanlış parktasın ;))
sweetgirl:
Bu sözleri birine söylesem küfür zannedip beni döver mk :D
günel:
alisti ben enayi yerinme konulmaya ... dokunmuya eskisi kadarda
suat sarı mersinli:
Denizde kum, sizde dalga,yanlış gelmişim kusura bakma
ŞAHANE:
HARİKA SÖZLER
asli:
Oo vayy guzel sozler
muhammed:
güzel sözler
Toplam 15 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 7723
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Romantik Mesajlar Bırakıp Gidenler Acı çeker, Sen bende Cansın Acı Çekmek ne Demek? Sen bende Kansın Sensiz Buz Keser bedenim Acı Çekmekde ne innesi?
Türkmen Atasözleri Her yurdun avını kendi tazısıyla avla.
Ölüm Sözleri Şu dünya koca bir yalan iken, gerçeği arar durur insan. Ölüm en güzel nasihat iken, hiç ölmeyecek sanır insan.
İngiliz Atasözleri Dünyanın en iyi hekimleri; Dr. Perhiz, Dr. Sessizlik, Dr. Neşe'dir.
Geçmiş Olsun Sözleri geçmiş Olsun Arkadaşım Dualarım Seninle Umarım hemen Ayağa Kalkarsın.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Senin ateşinde kimler yanar bi...Senin ateşinde kimler yanar bilmiyorum ama benim denizimde senin gemin battı.
Gelme sevgili! Boşuna gelme, i...Gelme sevgili! Boşuna gelme, istediğin zaman rastgele bir sayfayı açıp okuyacağın kitap değilim ben!
Eğer yağmura sevdalıysan, gök ...Eğer yağmura sevdalıysan, gök gürültüsüne alışmalısın.
Bugün yemek dinledim, müzik ye...Bugün yemek dinledim, müzik yedim, kitap izledim, film okudum... Aklım sendeydi! Hiçbir şeyi doğru yapamadım. Şaşkınım.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Ben alt yazılı film izlerken s...Ben alt yazılı film izlerken seninle mesajlaşmışım, kim daha çok değer veriyor tartışmayalım istersen.
Küçükken, karınca yavaş gidiyo...Küçükken, karınca yavaş gidiyor diye alıp onu gideceği yöne doğru taşırdım. Öyle de iyi bi insanım.
Misafirin yanında dayak yemeye...Misafirin yanında dayak yemeyeceğini bildiği için sınırları zorlayan çocuktaki cesaret kimsede yoktur.
Şapkadan tavşan ne ki, ben kal...Şapkadan tavşan ne ki, ben kalbimden öküz çıkardım diyolar. Ee kalp dingonun ahırı olunca öküzde çıkar mandada... :D ;)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Adam Gibi Sözler) Irmak imailova: YurekIi durust? AsInda adam denmeIi? Cnk zaten adamsa hersy mevcuttur(yurek durust saygi sevgi anIays aIck gonuIIu yardmsevr samimi vs.). (Dini Sözler) hakkıcan: o terk etmez. onun sevgisi bambaşkadır karşılıksız sever. sen bir adım atarsın o koşa koşa gelir sana..sonsuz mutluluk onun sevgisinde gizlidir (Karşılıksız Aşk Sözleri) nur yIlmaz: Ben sni bir sercenin goz yaslari kadar sewdim bilirsinki serceler agladiklari zaman ølûrlerrrrr :-( (Damar Sözler) brcu: Beni değistiren sen oldun. kader deil sen utan bence (Dostluk Sözleri) ayşegül21: çok doğru sözIer ama bunun için önce bir dostunun oIması gerek (Havalı Sözler) ruhsuz: Yaşımın yetmediği yerde Yaşantım yeter (Kaliteli Sözler) karaman celal: helal lan yemınle hepsı süper abı :D (Laf Sokan Sözler) kader: sizdei beyne tükürüm. (Laf Sokan Sözler) ada : Bazı kadınların şövalye sandıkları adamların, aslında alüminyum folyo ile kaplanmış denyo olduklarını görmeleri baya zaman alıyor (Azerice Aşk Sözleri) Sülhane: Menim sevgimi ifade ede bilen soz tapindaaaaa
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com