Sponsorlu Bağlantılar

İğneli Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel İğneli Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Senden önce, sadece mutlu olduğumu sanmışım.
Zarar veren şeyler hep güzeldir, mesela sen.
Seni sevmek isterdim ama, sevme yetimi kaybettim.
Hava zaten soğuk. Sende yoksun, hiç hoş değil yani durumum. Bil istedim.
Sen kimsenin günahına girmedin, onlar zaten günahkardı.
Bir zamanlar toz kondurmadıklarım, şimdi kirden görünmez olmuş.
'Aynen aynen' diyerek sürdürdüğüm hiçbir muhabbeti, dinlemiyorum.
Sana zaman ayırmayan insanlar için, zaman harcaman çok saçma.
Suskunluğum asaletimden filan değil, valla bıktım artık laf anlatmaktan!
Pes etmek tarzım değil ama, sen savaşmaya değmezsin!
Toplam 14 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
İğneli Sözler
Acımasız zebani :)):
˙˙˙zıuığılzıɔɐ zɐɯuɐdɐʞ ǝluǝʇopuoɟ ǝʌ ʇɐʎɐɥ zǝɯlǝzüp ǝɔuıʞǝç uöɟ ʞǝɔǝlǝƃ zɐɯuɐluipʎɐ ɐlʎiɔiʇɐlɹɐd üʞuüç ˙uılǝƃ ǝzıuıpuǝʞ ʞiʇɹɐ ǝɔuǝq
defne:
Sabır suskunluk değil işitilmeyen feryattır
gülNaz:
bu tiple adliye önünden geçsen 10 ay yersin xD
karrrrrrizma:
Arkama donup bakmam bile adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim gibi olmalıydı bence
duru:
Bunlari birine soylemeye zaman yetmez.benim 1 saniyede soyledigim sozler bunlardan daha degerli
esra:
Oyun oynamaksa asıl maksadın kusura bakma canım yanlış parktasın ;))
sweetgirl:
Bu sözleri birine söylesem küfür zannedip beni döver mk :D
günel:
alisti ben enayi yerinme konulmaya ... dokunmuya eskisi kadarda
suat sarı mersinli:
Denizde kum, sizde dalga,yanlış gelmişim kusura bakma
ŞAHANE:
HARİKA SÖZLER
asli:
Oo vayy guzel sozler
muhammed:
güzel sözler
Toplam 12 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 9795
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Başarı Sözleri Yerine getirilmiş bir görevin mutluluğu, diğer bir görevi yapabilme gücünü meydanagetirir.
İğneli Sözler Çok vefalı dostlarım var benim! Allah şahit, iyi günümde kendimi hiç yalnız hissettirmediler!
Aşk Esprileri Hahhahaaha, kalbimi çalacakmış. Sen önce kapımı çal da, çöpleri vereyim. :)
Zalim Sözler Ben her şeyi göze alırken, sen her şeyi gözden çıkarabiliyorsun. Ben dahil!
Mutsuzluk Sözleri İnsanın hırsı ve açgözlülüğü, mutlu olamamasının tek nedenidir.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Ey sevgili! Namaz gibi özlüyor...Ey sevgili! Namaz gibi özlüyorum seni. Sen de Ezan gibi çağırır mısın beni?
Öyle bir çekileceğim ki senden...Öyle bir çekileceğim ki senden; bütün nüfusunu göç vermiş bir köy gibi kalacaksın.
Koparılan bir çiçeği suya koym...Koparılan bir çiçeği suya koymak kadar gereksizdi, kırılan kalbe sunulan özür.
Ona ihtiyacım olduğunu ne kada...Ona ihtiyacım olduğunu ne kadar belli ettiysem, o kadar çok muhtaç etti kendine.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Erkek: Yastık savaşı yapalım m...Erkek: Yastık savaşı yapalım mı tatlım? Kız: Neyle? Erkek: Sen sehpayı al , ben kapıyı söküp geliyorum.
Otobüste açık cam varsa soğukt...Otobüste açık cam varsa soğuktan donsam bile kapatmaya yeltenmem. Kapatamaz da rezil olursam diye düşünür, efendi gibi üşümeye devam ederim.
Mahalleyi ilaçlayan belediye e...Mahalleyi ilaçlayan belediye ekibinin şoförüne isler nasıl diye sordum, 'sinek avlıyoruz' dedi.
Kardeşim sen meteoroloji okuyo...Kardeşim sen meteoroloji okuyosun anlarsın, şu kızın havası kime bi söyle.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Efkarlı Sözler) dilara: Yanlızlık benim diğer adım (Gurur Sözleri) ayşen: Bir kadın, sevdiği adamın başka bir kadın tarafından mutIu ediIdiğini görmektense, on can çekişirken görmeyi tercih eder. (Kadir Gecesi Sözleri) betül kaya: ALLAHın AşkıyIa Yan Bu Gece, MevIana Gibi Dön Bu Gece, Secdeye Varıp Huzura Erince, Şu Fakiride An Bu Gece. Kadir Geceniz Mübarek OIsun. (Sihirli Sözler) Metin: CoK gUzel Sehirler BeGEndIM (Sevgi Sözcükleri) melek kovar: Bız sevgiyi tasımasını bıImeyene verdık neyazıkkı uzuIende yazık oInda harcananda ben oIdum (Aldatma Sözleri) YAREN: Sevdikte ne oldu okuyordu bekledim askere gitti bekledim o napti askerden geldi aldatti beni yikti (Dertli Sözler) Baran Jir Ekinci: “UNUT”…! Diyorlar Nede kolay söylüyorlar… Kurşun kalemin yazdığını silince bile izi kalıyor beyaz kağıt"ta.. Kalbe “CAN” diye yazılanı nasıl sileyim iki satırda…! (Ağlatan Sözler) zafer: Ahmet Kaya misali : Kafama sıkar giderim. (Ramazan Bayramı Mesajları) nurten gül: GeIdi ve gecti hep ramazan oIsa ayri bi nese huzur ♡ bu gece son son sahurumuz rabbim orucIarimizi kabuI eyIesin amin (Efkarlı Sözler) SEVDA: canım dedikIerim canımı aIdı ömrümün sarayını yıkıp gittiIer bu mutsuz yasantım onIardan kaIdı beni dogduguma pişman ettiIer beni sevdigime pişman ettiIer
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com