İğneli Mesajlar Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel İğneli Mesajlar için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Yüzmeyi Bilmiyorsan Balık taklidi yapmıyacaksın, Aynalı Sazan
Herzaman Fizik Dersinde Fiziğini hayal Ediyorum fizik Dersini çok Seviyorum
Ben insanın güzelliğine değil hayatına öNem veririm
Gül Nedir Ki.? Solar Gider, Ateş Nedir Ki.? Söner Gider, Ama Sana Sevgim Sonsuzdur Ancak Mezarda Biter
Bilekler Kan içinde, Dişler Kenetli, Ayaklar Çıplak. ipek Halıya Benzeyen Bu Toprak Bu Cehennem Bu Cennet Bizim
parayı aydan uzak tutun gitmediği bitek orası kaldı
Dünya Yuvarlak,Ozon Delik.Abi Ne Sapık Bir Gezegende Yaşıyoruz
insanların Seni Ezmesine izin Verme; Ehliyet Al, Sen Onları Ez
Benim için Hayatta 8 önemli insan Vardır. Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler
Beni unutmayı kabulleneni ben hayatımdan silerim
Toplam 3 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
İğneli Mesajlar
selin:
valla fena diyil cok basit seyler ya
behlül:
çok güzelmiş. tam aradığım mesajlar bunlar
Toplam 2 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 4339
Sabır Sözleri Araba Yazıları Unutulmaz Sözler Umut Sözleri Geyik Laflar Unutulmaz Mesajlar Farklı Sözler Espirili Mesajlar
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İsyankar Sözler Ne zaman doğru yapsam kimse hatırlamaz, ne zaman yanlış yapsam, kimse unutmaz! Ne güzel dünya bee!
Acı Sözler İyileştirdiğiniz herkes, bir gün sizi hasta edecek.
Zalim Sözler Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam!
Komik Sözler Bazen beni fark eden tek şeyin apartmandaki ışığın sensörü sanıyorum.
Türk Atasözleri Her akla geleni işleme her ağacı taşlama
İnsanlara hep yardıma koşsan d...İnsanlara hep yardıma koşsan da, en zor anlarında yanlarında olsan da, hatta hep fedakarlık eden sen olsanda yine de kimseye yaranamazsın. Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir bu hayatta.
Zamansız geliyorsun aklıma zam...Zamansız geliyorsun aklıma zamansız. Gece gündüz ayrımsız. Ya bir ışığın ortasında dağıtıyorsun aklımı. Ya gecenin bilmem kaçında bölüyorsun uykumu. Bazen unutmaya çalışırken seni. Ya gözlerin geliyor aklıma, ya hayalin çıkıyor karşıma. Unutmasına unutuyorum da seni değil, senden başka her şeyi.
Hani DerLer ya. ELimi SaLLasam...Hani DerLer ya. ELimi SaLLasam ELLisi. Yoook ßee. ßi Tane 0Lsun S0nsuz 0Lsun. 49' uda ßiTaNeMe Kurßan 0Lsun. :)
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Kız 35 kilo olmuş 'Offf acil k...Kız 35 kilo olmuş 'Offf acil kilo vermem lazım' diyor. Firavun mu olacaksın zaten fosilleşmişsin.
Kızın birisi duvarına BMW'si o...Kızın birisi duvarına BMW'si olmayan erkekle olmaz yazmış, sanki babasının evinde odadan odaya helikopterle geçiyor canını yediğim.
Seni öyle bi cümleye sokarım k...Seni öyle bi cümleye sokarım ki ' şerefsizim ' kelimesinde gizli özne olursun. :)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Rus Atasözleri Şoför Sözleri Af Dileme Mesajları Ağır Sözler Facebook Mesajları
Sponsorlu Bağlantılar
(Arnavut Atasözleri) Uğur alp: güzel ve anlamlı arnavut ataöslzeri için teşekkür ederim. (Resimli Komik Sözler) buse: +knk kantine gidelim mi - yok knk yorgunum +ben ısmarlicam ona göre -koş lan koş zil çalcak (Sevgiliye Güzel Sözler) selin: Mükemmel sözler (Oturtan Sözler) Jasmine: Hayırdır derlerse size şunu söyleyin :) ne hayırdır kardeşim hayırlar camiyeee (Kıskançlık Sözleri) LİVA: KISKANIYORUM AMA SEWİYORUM KISKANNDIĞIM İÇİN AYRILDIK (Cuma Mesajları) hüseyin: allah.herkesin.gönlüne.göre.versin.hayırlı.cumalar (Laf Sokucu Sözler) lafcı: Bu hayatta boşuna yaşıyorsun (Kardeşlik Sözleri) nehir yagmur: Murat sayılı kardesim seni seviyorum <3 qanqam bnm herseyim degerlim (Sabır Sözleri) demet özkök: AIlah bir kapiyi kapatir diger kapiyi acar yeter ki sabretmesini bileIim... (Ağır Sözlü Sözler) HaLiL: Gökte arayıpta Yerde Bulduğumuz Olmamıştır Ama Yerden Alıp Göklere Cıkardığımız Cok Olmustur. . !
Sponsorlu Bağlantılar
Motivasyon Sözleri Umut Sözleri Nefret Mesajları Koyan Sözler Dramatik Mesajlar Sabır Sözleri İlginç Sözler Cezaevi Sözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com