Sponsorlu Bağlantılar

Küsme Sözleri Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Küsme Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Benim sevdiğim insanları da üzmeyiverin ya ben onları üzgün görünce onlardan beter perişan oluyorum.
Küs bile değiliz. Küs olsak barışmak için bir ihtimal olurdu.
Kimseye kırgın değilim, kaderime küstüm bundan kime ne!
Bana kalsa yazarım da, kelimeler küsmüş sana...
Dilinin küstüğüne, kalbin saatlerce konuşur bazen...
Aşıkların küslüğü, birbirlerini görene kadar sürer.
İçim nasıl küskün sana bir bilsen... Ama hiç bilemeyeceksin...
Bazen araya giren o küskünlüğü, en güzel anılar bile kurtaramaz.
Bilir misin? Gönül derin küser, yarasına yara açana.
Küs olsak da korur musun beni her şeyden?
Toplam 4 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Küsme Sözleri
seher:
Keske kus olsaydik. Da ayrilmasaydik bin kere dedim bunu kendi kendime. Simdide kismet buymus deyip geciyom. Alistim hayirlisi..
Kübooş:
Küstüm diyemem küsseydim barışmak için bi ihtimal olurdu ! :(
alara:
benle küstün ya,amman banane bende senle küstüm zaten :)
selinay:
Insanlarin basini once eziceksin sana bise diyemesinler benim bir arkafasim vardi melek gibiydi ama gun gectikce seytan yuzunu gordum ona sesleniyorum kalp kirdiktan sonra gelen ozur yemek bittikten sonra sofraya gelen tuz gibidir degeri kalmazzzzzz.
sena:
Gidene yol yakışır gelene bu kalp tıkır tıkır calisir
eylül:
insan hayatında birçok kez yanılır hatalara düşer yanlış yapar ondan çok uzaklarda yaşar her gün onu özler bir tek hayali vardır yarınlarını onunla geçirmek ölümüne olsada onu bir kez daha görüp aşkı doya doya yaşamak ister onun kollarına sarılıp kendini döndürmesini ister hayatınıı onunla doya doya yaşamak ister ama bu anlattıklarım sadece hayalimdir işte buda benim hayalim
burcu:
ona çok kırgın ve küskünüm. kendini biliyo
Asu Naz:
Sana küs değilim sadece kırgınım ama bu değilmidir zaten en çok sarsanda ilişkiyi, arkadaşlığı.
beyza:
küsmek iyi bişey değil arkadaşlar.
KeRem:
Nekadar SeIam Vermesemde Konusmasamda Önceden YasanmisIik ArkadasIik Varsa Onun Hatrina Yinede DariImam SeIamimi Veririm YasanmiIik UnutuImuyor
deniz:
senin hava attıın yerde güzelim bnm rüzgarım eser....
handan:
insan sevdiğine küsmez. küsen insanda sevemez
esmaa nur:
aşkı bilen küslüğü bilir ona seni seviyorum deme zor gelir insana
mustafa:
küstüm senle
barışma benle
kalbimi kırdın
pişmiş kele
Toplam 14 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 4278
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Duvar Yazıları Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme! Nereden bilebilirsin, hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını.
Şirin Sözler En kızgın olduğun anda bile gözlerinin o hep en parlak haliyle bakabilsen keşke bana.
İntihar Mesajları Seni Hayata Bağlanmak için sevdim şimdi hayattan kopraıyorsun beni intihar düşüncelerimin tek sahibisin.
Orijinal Mesajlar Arkadaşlıklar bir yere kadar, dostluklar ise ölümsüzdür. ( Cihan Güven )
Dua Sözleri Allah'ım! Yüreği yanmış, gözyaşları içine akmış, ümitleri zorda olan tüm kardeşlerimize ümit, sabır ve ferahlık ver. Amin.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Duyduğum ama ne söylediğini as...Duyduğum ama ne söylediğini asla dinlemediğim insanların sayısı her geçen gün çoğalıyor.
Defter aynı olduğu sürece yeni...Defter aynı olduğu sürece yeni bir sayfa açmanın ne önemi var... ?
Dudaktan öpüp her şeyimsin diy...Dudaktan öpüp her şeyimsin diyeni değil, alnından öpüp 'helalimsin' diyeni sevmelisin.
Erkeklik, bir çok kadında erke...Erkeklik, bir çok kadında erkekliğini ispat etmek değil, tek bir kadına kadınlığını hissettirebilmektir.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bazı yemeklere sesleniyorum: Y...Bazı yemeklere sesleniyorum: Ya lezzetli olmayı kesin ya da kilo aldırmayı.
Çimlere basmayınız tabelasını ...Çimlere basmayınız tabelasını uçarak mı koydunuz?
Erkeklerde ortalama ömür 71, d...Erkeklerde ortalama ömür 71, dedem ise 83 yaşında. Yani tam 12 yıldır kaçak yaşıyor. Kendisini ihbar etmeyi düşünüyorum.
Bugün hayatımda bi değişiklik ...Bugün hayatımda bi değişiklik olsun diye, simit sarayına martı fırlattım. Şimdi de televizyona oturdum koltukları seyrediyorum.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Laf Sokucu Sözler) murat: Aslana Asalet Sorulmaz , Bilin Ki ; Aslan Çakal Artığı Yemez...! (Laf Sokan Sözler) süper laf sokucu: varlığım olay yokluğum koyar (İhanet Sözleri) nursema: çoğu insanın içinde bulunan ihanet duygusundan ötürü kapım herkese kapalı! (Ağır Abi Sözleri) kadir buzlu: Heyt be bu tam benlik bir paylasim dayi teşekkür ederim (Resimli Komik Sözler) aslı: bence gayet güzel ve seviyeli komik sözler var. her yaşa uygun ve insanı güldürüyo :D en azından benım çok hoşuma gitti. emeğinize sağlık (Psikopat Laflar) fatma koç: tam adama koyan giren sözler (Laf Sokucu Sözler) melisa: markette kaşar gördüm alsammı diye düşündüm (Atarlı Sözler) denizz: Koysaydi giişin bu kadar guzel olmazdı GŮLŮŞŮMM... (Resimli Komik Sözler) secil: Of gulmekten bayilicam (Galatasaray Sözleri) kece zazan: Adam olup gs gbi olun AYIK OL AYAN YANEA
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com