Sponsorlu Bağlantılar

Zalim Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Zalim Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

güzel sözler
Papatya gibi narin bir çiçeği bile saçma emellerimize alet edip yolduk biz...
Seviyordum seni zalim. Ah ben yıllar önce, düşünmedim beni bırakacağını böyle.
Aslında kelimelerle aram iyidir ama hala nasıl bir zalim olduğunu anlatmakta zorlanıyorum.
Tatlı dil yılanı bile deliğinden çıkarır ama zalim birini yerinden kıpırdatmaz.
Zalim demişken, aklıma geldin yine; Nasılsın?
Dertler benim, ömrüm senin olsun zalim yar!
Önce yüreğinize değerler sonra cümlelerinize bile değmezler!
İçim gidiyor ve sen 'kal' demiyorsun...
Dünyadaki en zalimce şey: Yalan yere umut vermektir.
Sensizlik çok acı alışamadım, resimlerinle bakıştım konuşamadım, zalimin birini sevmek istemem.
Toplam 7 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Zalim Sözler
yeldan samsun:
Bence Ne olursa olsn küfüre başvurmamak lazım karşıdakini düşünmüyorsa her şeyi geçtim kişi kendisine biraz bile olsa duyduğu saygıdan dolayı küfüre başvurmamalı.
ikra:
Evet KaIpsiz bi insana emanet edince sonu hep bu oIur zaten suc asIa senin suçun değiIdr
zaza ali:
bugün pazar yarın pazartesi
Toplam 3 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 5836
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Gıcık Mesajlar Kedi kullanamadigi programa, viruslu der. Delinin biri Network u bozmus, 40 supervisor duzeltememis.
Ayrılık Sözleri Gitmeliyim artık, üzgünüm. Sen de üzülme ne olur, kıyamam ki yüzünün sahiline hüzün vurmasına. Gözyaşların dalgalanıp bir kere bile değse kirpiklerine, boğulurum. Üzgünüm.
Emo Sözleri senin marqka olduqunn yerde etiketi ben koyarrımmm !
Kurtlar Vadisi Sözleri Sakın 30 yıl hukukun olmayan birine, sakın deme!
Romantik Sözler Gözlerimin içine bak. İhtiyacın olan tek ayna benim.
Sevgiliye Güzel Mesajlar Bugün Ellerimiz Mutlulukla Ayrıldı Yarın Bugünden Daha Fazla Bağlanacak Ellerimiz Birbirine Sevgilim Kalbimizn Aynası Gözlerimiz Ve Ellerimiz.
Karizma Sözler ßekLedim dakiLaları qünLeret?Lefon ßaşındaki nößetLerime s0run ßeni?
İran Atasözleri Bir şah delirdiği zaman Kafkaslarda savaşa gider.
Hz Ali Sözleri İbret alınacak şeyler ne çok, ibret alanlarsa ne az.
Damardan Mesajlar şizofrenik sessizliğimin attığı sadist çığlıklar mazoşist umutlarımı kırbaçlıyor yardım etme ölmek istiyorum
Benim En kötü hikayemi, En güv...Benim En kötü hikayemi, En güvendiğim insanlar yazdı.
Gözlerinle bi kez daha karşıla...Gözlerinle bi kez daha karşılaşmak, bile bile uçurumdan atlamak gibi.
Bil ki düşmek değildir insanla...Bil ki düşmek değildir insanları üzen... Elinden tutar gibi yapıp aslında itenlerdir insanı hayata küstüren.
Ayrılmak istiyorum diyen sevgi...Ayrılmak istiyorum diyen sevgilinize 'Birlikte miydik ki?' diye cevap verin. O acı ona yeter!
En kötüsü de deli gibi sevdiği...En kötüsü de deli gibi sevdiğiniz insanın her gün size biraz daha yabancı gelmesi. Hani var ama yok gibi, var ama başkası gibi.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Erkek: Gözlerin ne renk? Kız: ...Erkek: Gözlerin ne renk? Kız: Bal senin? Erkek: Pekmez ama güneşte kaymak, fotoğrafta da incir reçeli.
Sınavda bize güvenip, arada bi...Sınavda bize güvenip, arada bi koridora bakan öğretmen; yerim seni.
Bazen onu düşünüyorum.. Sonra ...Bazen onu düşünüyorum.. Sonra dokuzu (: Sonra sekizi :P Sonra yediyi falan :) ama en çok onu seviyorum :D
Odamda giyiniyordum, anneme ke...Odamda giyiniyordum, anneme kemer nerede diye sordum, Antalya'da dedi... Belime ip bağlayıp öyle çıktım.
Bazen beni fark eden tek şeyin...Bazen beni fark eden tek şeyin sensörlü lamba olduğunu düşünüyorum.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com