Sponsorlu Bağlantılar
(Resimli Güzel Sözler) casus006: Maksat yeşillik olsun diye hiyar gibi yaşanilmaz. (Koyan Laflar) başkan: hayat buysa üstü kalsın (Laf Sokucu Sözler) selin: bravo o kadar komiktiki gülmeyi unuttum... (Komik Sözler) Yaman chojuk: Sırat köprüsünde bile olsak abi geçemiyorsan bırak ben geçeyim diyen yancı bi arkadaşınızın olması şart bu hayatta. (Güldüren Sözler) jale: gece gece bayıldım bunlara ya. moralim düzeldi sayenizde :D (Kapak Sözler) ilknur: gerçekten çok güzel olmuş (Öğrenci Sözleri) Haktan ARI: Öyle güzel gülüşü var ki sanırsın vize konuları finale dahil değil (Manalı Mesajlar) lara: tşk cook duylandim cok guzel (Umursamaz Sözler) sedar: herkes gibi artık sen de umrumda değilsin! (Kamyon Arkası Yazıları) Hakkı: Sinyal verip gectigin bu gönlü ilerde dörtlüleri yakıp beklersin durursam nağmerdim

Facebook Mesajları Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Facebook Mesajları için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Sevdiğim kişinin en çok sevdiğim hareketi; biraz aramız bozulunca face'de duvarını bana kapatması :) O an onun o yanaklarını sıkarak ne var diyesim var.
Kimseyi çok fazla sevmeyin! Ben denedim tahammul edemiyorlar.
Facebook şifresini vermiyor diye kavga edip ayrılan sevgililer varmış. Lan benim sevgilim olsun Da Vinci'nin şifresini bile veririm.
Eros gel oğlum buraya birini vuracaksın dedim abi vurmak yok artık bende dürtüyorum dedi. Hala şoktayım.
Eskiden yalan dünya vardı şimdi bir de sanal dünya çıktı al birini vur ötekine.
Keşke herkes facebook'ta paylaştığı sözler kadar 'ADAM' olsa!
Kızlarda baktığım ilk şey onların bana bakıp bakmadığıdır. :)
Aşklarda Yarın diye birşey yoktur! Aşık olmuşsan yarınsız sabahlara yelken açmayı gözealmışsın demektir.
Türklerde zaman: Geldim(10 dakika) birazdan ordayım(30 dakika) biraz gecikicem(1 saat) kuaföre uğrayıp geliyorum(paha biçilemez)
Misafir geldiğinde ilk 15 dakika yanlarında otururum sonra odama geçerim,strese gelemem abi Hoşgeldiniz Görüşürüz olay bu
Toplam 4 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Facebook Mesajları
Doğan:
facede kullanılabilecek kadar güzel sözler mevcut.
TaşkıN:
çok güzel facebuk mesajları var.
Toplam 2 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 1669
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Yürek Yakan Sözler Hayatta en zor şey de; insanın, kendi kendini teselli etmek zorunda kalmasıdır.
İsyan Sözleri Yoruldum artık kader. Ya güldür, yada öldür!
Sihirli Mesajlar Aşk bir elma şekerine benzer.Yersin yersin sonunda sana KAZIĞI kalır.
Türk Atasözleri Deliye taş atma, kaldırır başını yarar.
Hasret Mesajları KALBİM VAR OLDUĞU SÜRECE HEP SENİ SEVECEK .VE BU YORGUN KALBİMİN HER ATIŞIYLA BİRLİKTE SANA OLAN SEVGİM BİRAZ DAHA ÇOĞALACAKTIR.HASRETİMSİN
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Sana olan aşkımı kime anlattıy...Sana olan aşkımı kime anlattıysam, hep yerinde olmak istediler. Sen hala gelmedin...
Matematiği pek bilmem, ama ora...Matematiği pek bilmem, ama oran orantıdan iyi anlarım. Mesela; bir kahvenin kırk yıl hatırı varsa, bir duanın ömür boyu.
Prenses olmak için prens bulma...Prenses olmak için prens bulmama gerek yok. Ben zaten kralın kızıyımm. :)
Adının ne kadar güzel olduğunu...Adının ne kadar güzel olduğunu ancak sevdiğinin ağzından duyduğunda anlarsın...
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Arabada bebek var yazanlara da...Arabada bebek var yazanlara da ayrıca hayranım. Ne yani ışıklarda durup çeyrek altın mı takalım?
Bir kız size aşkım diyorsa hem...Bir kız size aşkım diyorsa hemen
tavan yapmayın. Onlar oyuncak
ayıya bile, aşkım diyorlar. :)
Ramazan yaklaştığına göre artı...Ramazan yaklaştığına göre artık Facebook'ta 'Karnım çok acıktı yeaaa' iletilerini görmemize çok az zaman kaldı demektir.
Birbirini tanımayan iki insanı...Birbirini tanımayan iki insanın asansörle çıkarken takındığı ciddiyeti, ne bayrak töreninde, ne bir toplantıda ne de cenazede göremezsiniz.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com