Sponsorlu Bağlantılar

Facebook Mesajları Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Facebook Mesajları için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Sevdiğim kişinin en çok sevdiğim hareketi; biraz aramız bozulunca face'de duvarını bana kapatması :) O an onun o yanaklarını sıkarak ne var diyesim var.
Kimseyi çok fazla sevmeyin! Ben denedim tahammul edemiyorlar.
Facebook şifresini vermiyor diye kavga edip ayrılan sevgililer varmış. Lan benim sevgilim olsun Da Vinci'nin şifresini bile veririm.
Eros gel oğlum buraya birini vuracaksın dedim abi vurmak yok artık bende dürtüyorum dedi. Hala şoktayım.
Eskiden yalan dünya vardı şimdi bir de sanal dünya çıktı al birini vur ötekine.
Keşke herkes facebook'ta paylaştığı sözler kadar 'ADAM' olsa!
Kızlarda baktığım ilk şey onların bana bakıp bakmadığıdır. :)
Aşklarda Yarın diye birşey yoktur! Aşık olmuşsan yarınsız sabahlara yelken açmayı gözealmışsın demektir.
Türklerde zaman: Geldim(10 dakika) birazdan ordayım(30 dakika) biraz gecikicem(1 saat) kuaföre uğrayıp geliyorum(paha biçilemez)
Misafir geldiğinde ilk 15 dakika yanlarında otururum sonra odama geçerim,strese gelemem abi Hoşgeldiniz Görüşürüz olay bu
Toplam 4 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Facebook Mesajları
Doğan:
facede kullanılabilecek kadar güzel sözler mevcut.
TaşkıN:
çok güzel facebuk mesajları var.
Toplam 2 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 1016
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Başarı Sözleri Taşı delen suyun gücü değil, damlaların sürekliliğidir. Latin Atasözü
Psikopat Sözler ben hep meşgulüm nedense. doluyum her nedense. ben beni bende kaybettim. nolur bulan bi haber verse ;
Etkileyici Mesajlar Sokaklarda ismini fısıldarım geceleri seni yıldılara anlatırım şimdi sana seni anlatmak istiyorum seni seviyorum.
Acı Sözler Ben hayallerimi kuruyordum gecenin 3'üne. O ise hayal görüyordu belki sevdiği ile.
Türk Atasözleri Sadık dost akrabadan yeğdir.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Varlığına şükrettiğimiz biri o...Varlığına şükrettiğimiz biri olmalı yanımızda yanıltmayan, aldatmayan, ağlatmayan anne gibi kutsal, baba gibi güvenilir, kardeş gibi cana yakın.
Ve sonunda anladım ki, ben koc...Ve sonunda anladım ki, ben kocaman sevgimi, bazı insanların fukara yüreğine sadaka olarak bağışlamışım!
Bazen sorarlar ya hayatında bi...Bazen sorarlar ya hayatında biri var mı diye? Hayatımda biri yok. Birinde hayatım var.
Biliyorum oradasın! Elimi sol ...Biliyorum oradasın! Elimi sol yanıma götürdüğümde tenine dokunuyorum! Gözlerimi kapadığımda nefesini hissediyorum!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
'Bütün erkekler aynıdır' sözün...'Bütün erkekler aynıdır' sözünü pazarada kocasını kaybetmiş çinli bir kadın söylemiştir bence.
Bit olsam saçlarında dolaşsam,...Bit olsam saçlarında dolaşsam, yesem yesem doymasam. Sonra ister duş al boğulayım, ister iki tırnağının arasında cıtlat kurbanın olayım. :)
Bu kışta akıyoruz gençler. -Sü...Bu kışta akıyoruz gençler. -Sümük
Üçlü prizden doğru fişi çekmey...Üçlü prizden doğru fişi çekmeye çalışırken kendimi bomba imha uzmanı gibi hissediyorum.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Kadınlar İçin Sözler) Şadi Behçet: Yanarım yanarım bir tek şeye yanarım. Bizden öncekiler kadınları anlamadı biz anlıyamıyoruz. Büyük ihtimal bizden sonrakilerde anlıyamıyacaklar. Erkekler olarak atomu parçalarına ayırdık ama kadınları bir türlü anlıyamadık (Koyan Sözler) Şeymaaa: Oyun oynamaksa maksadın Üzgünüm güzelim yanlış parktasın... :) xd (Gıcık Sözler) ilyas yöndem: nefretmiymiş içini karartan kıskançlıkmıymıs gözünü karartan.. Bana karşı kininmiymiş ansızın seni benden alan.. (Azerice Aşk Sözleri) melek: Hep tekrar bu neyaaa ayni weyleri okumaldan biktim (Kızgınlık Sözleri) rabia: Of be on numara on yıldız (Evlilik Sözleri) narin: Eskiden bir evIiIik oIduğu zaman kişiIer araştırıIıyordu bir kötu huyIarı varmı diye şimdi nı kaIktı ne iş yapıyor araba ev isteyenIer (Kardeşlik Sözleri) fatma erkan: insanın sonuna dek sadece kardeşi yanındadır başkası değil değerini sadece kardeşin bilir başkası değill ... (Kötü Sözler) Kötü Sözler: Keşke yanlızlığım kadar yanımda olsan yanlızlığımla paylaştıklarımı seninle paylaşsam keske senin adın yanlızlık olsa ve ben hep yanlız olsam... (Sitem Sözleri) Üzeyir: Vay gene konusturmusun kalemini birtanesin sen seviyorum gulum seni (Kıskançlık Sözleri) Meryem: Hem kiskaniyorum,hem canimdan da cok seviyorum var mi daha ötesi LANN!!
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com