Koyan Laflar Bölümünün 9. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Koyan Laflar için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

En ufak bir zorlukta çekip gidebiliyorsa, ona söylenecek tek söz: Cehenneme kadar yolun var!
Gidenin arkasından 1 kova su dökmek lazım daha hızlı gitsin diye.
Benim yokluğumda gülemez demişsin en çokta ona güldüm.
Hani olmazsa olmazımsın demiştim ya. Artık olsan da bir, olmasan da.
Geleni hak ettiği gibi ağırlamasını bildiyse bu yürek... Gideni de hak ettiği gibi uğurlamasını bilir elbet!
Çözemedim bazılarını; Uzaktan mı adamlar, adamlıktan mı uzaklar?
Resmi yakınlaştırdıkça kalitesi bozuluyor ya, bazı insanlara da yaklaştıkça, değer verdikçe kaliteleri düşüyor.
Notunu verdiğim insanı bir daha sözlüye kaldırmam!
Aklına bile gelmediğimiz birinin, kalbinde yer bulmayı hayal ediyoruz!
Giderken 'kal' demedin ya, şimdi dön desen de gelmem... Sen gideni silermişsin ya, ben lafını bile etmem!
Toplam 18 sayfa bulunmakta.
9
Sponsorlu Bağlantılar
Koyan Laflar
simo:
süpeeeer ya, gülmekten ölmedim ama güüzzelll; ):)
Arjin:
İnsanların kader dedikleri şey aslında kendi APTALLIKLARIDIR!!!
Zeynep k.:
Allahım lütfen yağmur yağsın pislikler çoğalıyor
cansel..:
superrr
sanane:
Yanıyk
zeyno feyza:
Aklı olanın Bi laftan anlayacağı, olmayanın bir kerede yollanacağı sözler cidden..
mustafa:
feray aşkım seni cok seviyorum
selin ha:
superrrrr
emirhan:
hayata laf sokmaya çalışan hayat sana kazığıda sokar!...
Ooooo denilen laf:
Senin gibi bozukları kumbaramda biriktiri geleceğe yatırım yaparım heee çok mu sıkıştım hiç düşünmem harcarım
zehra:
Dişlerinin arasında olmasına rağmen bazen kendi diline bile hâkim olamıyorsan, başkalarının söylediklerini önemsememelisin.
zehra:
Kendimi biraz özel hissetmek
istiyorum diyen sevgilimi özel
numaradan aradım
mutluluktan ağladı, size
söylemiştim kadın ruhundan anlarım.
esra:
Ayy bayıldım çok güzel sözler
suden dilara:
Kafaya çok takma,
Ona hiçbişey sorma,
çünkü o hep saçmaa:)
zeynep:
Daha fazla olsaydi iyi olurdu...

Admin: Elimizden geldiğince söz arşivimizi geliştirmeye çalışıyoruz. Siz değerli ziyaretçilerimizden de katkılar bekliyoruz :)
birol kaya:
beni tanımak istiyorsanız ya iyi bir dost yada sağlam bir düşman.
hakan:
çok beğendim bu sözleri. gerekli kişilerde gerekli şekilde kullamak gerek :)
gizemli:
Birazdaha koysaydi iyi olurdu
laktoz:
Sen bir pınarsın, içilen ama kanılmayan, seveni yanıltmayan, sevince yanılmayan, varlığına doyulmayan, yokluğuna dayanılmayan
pamuk:
çok başarılı sözler.
Toplam 43 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 8717
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Aşık Edici Sözler Kalbim kalbini görmüş beğenmiş, gel şunların arasını yapalım diyorum.
Candan Sözler Ben senin hayalini bile helaliyle istedim... İşte farkım bundandı.
Güven Sözleri Herkese güvenme parmakla sayılcak kadar güvendiğin insan olsun yeter bu hayatta.
İltifat Sözleri YAGMURLU BIR GUNDE YATAGINA UZANIP HAYALINI KURDUGUN VE KESKE DEDIGIN BUTUN GUZELLIKLER SENIN OLSUN?
Koyan Laflar İki kelime edip göklere çıkartmışsam seni bu tepeden bakmanı gerektirmez. Tek kelimeyle yerin dibine sokmasınıda bilirim!
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Ben sana gülme demiyorum, hobi...Ben sana gülme demiyorum, hobi olarak yine gül ama kendine hayran bırakma.
Sabah kahvesine bekliyorum. Mu...Sabah kahvesine bekliyorum. Mutlaka gel, çok sevinirim. Sevinçlerin, kederlerin, neyin varsa getir, gönülden eşlik ederim. Dosttur benim adım, 40 yıl değil, ölene kadar severim.
Keşke yüzümün güldüğü kadar iç...Keşke yüzümün güldüğü kadar içimde gülseydi.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bardağa kola doldurur gibi değ...Bardağa kola doldurur gibi değer vereceksin insanlara, ağır ağır ve yavaş yavaş. Çok verirsen köpürür taşar, sonra elinde bardakla kalırsın.
Çaya 5 lira verdiğimde tam 25 ...Çaya 5 lira verdiğimde tam 25 dakikada filan çayı içmiştim, vicdanım rahatlamamıştı giderken de 1 avuç şekeri cebe atmıştım.
Aşk baktıkça doyamamak mıdır? ...Aşk baktıkça doyamamak mıdır? Bakmaya kıyamamak mıdır? Kıymalı dolma mıdır? Köfte, mangal... Acıktım lan :)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Manyak Sözler) ÇılgıN DansÇı: çok manyak ve güzel sözler bunlar yaa xD (Kötü Laflar) ergenliktençıkamayanlardansınız: beyninizi s*ym ergen heriflere bak ya (Umursamaz Sözler) merve: Umrumda deģilsin :p :p (Eski Sözler) Derya: Gelecen parlak (Oturtan Sözler) mustafa toprak318 cr7: söz bilirsen söyle senden ibret alsınlar söz bilmiyorsan sükut et seni insan sanasınlar..? (Zehir Sözler) cesaretli: lan hangileriniz gerçek ismini yazdi:D (Güldüren Sözler) ceren: güzel olmuş özelliklede bu Güzele bakmak sevap diye günde 5 kere aynaya bakıyorum. :D :D (Can Alıcı Sözler) umid: güzel can alıcı sözler. teşekkürler (Teklif Sözleri) kader: Süper sözler (Kral Sözler) betulselin: Abi sözler harıka bayıldım tam kral sözler
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com