Araba Yazıları Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Araba Yazıları için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Aşk çok yakar usta, tüp mü taksak?
Çektiğin hayat zulümse, çek arabayı gülümse paşam.
Arabam kadar zevk verseydin, vites kolu yerine elini tutardım.
Erkek adamın arabasında navigasyon olmaz.
Kadın sürücü yoktur! Allah'a emanet araba vardır.
Dört tekerim, çok şekerim (:
Miras Değil Alın teri.!!!
Bize bizi bilen gerek.
Gidiyoruz hazır mıyız? Ekilene razı mıyız.
Kazandım bilek zoru,
Toplam 22 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Araba Yazıları
AyAzzz:
GeCeM Hasretimsin
yilmaz:
Arkamdan sellektor yapip durmayin zamani geldiginde hepinize yol vercem.
Sarı:
Gözlerde degil dillerdeyiz
Mavi:
Hayallerle ömür gecmez
Boncuk:
Kazandım bilek zoru Allahım sen koru
HALİL:
DARIŞMA SEN!
Zülküf:
SeNiN NazıN ßeNim Ara GazıM
ToKaTlI:
Ermesin NaziNA MERCEdesin aRa kAZİNA HasTAyıM !!!
Azrail:
YollaR Uzun INce .... AlTİmda yiNE BMC
BitlsiLii:
Once kendini geliştir sonra beni eleştir
mehmet:
çilemse çekerim kaderimse gülerim
Lol:
Tatlı Bela
Toplam 12 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 7350
Özlem Sözleri Hint Atasözleri İntikam Mesajları Süper Sözler Galatasaray Sözleri Cuma Sözleri Can Yakan Sözler Harbi Sözler
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Öğrenci Lafları Çalışkanın Pekiyisi tembelin Çenesini yorar
Mevlid Kandili Mesajları 'Gül bahçesine girenler gül olmasalar da gül kokarlar. Kainatin en güzel gülünün kokusunun üzerinizde olmasi temennisiyle? Iyi Kandiller?'
Ünlü Sözler Hayatın derin hüznüne rağmen, güneşin yeniden doğacağını bilerek yaşadım. Tagore
Makara Mesajlar degişiklikleri kaydedip yeniden bağlanır mısın
Kısa Aşk Sözleri Kim olduğunu bilmiyorum ama geldiğin gün bütün herkesi aklımdan çıkaracağım.
Ya sırtımıza alıp taşıyoruz, y...Ya sırtımıza alıp taşıyoruz, ya ayağımızın altına alıp çiğniyoruz, Öğrenemedik bi türlü yan yana yürümeyi.
Duydumki pişmanlıktan harap ed...Duydumki pişmanlıktan harap ediyormuşsun kendini. Aradığın aşka şu an ulaşılamıyor sevgili, daha sonra tekrarda deneme, kalbime gömdüm ben seni!
Acımı kalbime gömüp her şeye e...Acımı kalbime gömüp her şeye eyvallah dedim de bir tek senli konularda eyvallah derken ciğerlerimin acıdığını hissettim.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bazen beni fark eden tek şeyin...Bazen beni fark eden tek şeyin sensörlü lamba olduğunu düşünüyorum.
Telefonu kapatırken 'hadi' kel...Telefonu kapatırken 'hadi' kelimesini kullanma rekoru kuranlar derneği... Hadi görüşürüz, hadi öptüm, hadi iyi akşamlar, hadi kendine iyi bak, hadi hadi kaptım hadi hadi hadi...
Kokuyor mu diye kontrol etmek ...Kokuyor mu diye kontrol etmek için ayağını burnuna kadar sokan milletten, uluslararası bir jimnastikçinin çıkmamış çok üzücü.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Gürcü Atasözleri Spor Sözleri Sihirli Sözler Cep Mesajları Orjinal Sözler
Sponsorlu Bağlantılar
(Seni Seviyorum Sözleri) güneş: güneş yemin etmiş asla donmam diye gül yemin etmiş asla açmamdiye aşk ya insanı öldürür yada delieder.en kolay şey sevmek (Karşılıksız Aşk Sözleri) ela: Ayni beni anlatmislar gercekten karsiliksiz Aşk Çok zor coook.. (Candan Sözler) İlhan sancar : Her seven adsız bir kahramandır, unutma ki; insan sevebildiği kadar insandır. (Koyan Sözler) Yalnız kurt: Hayatta Adalet aramak. Genel evde Bakire Aramak kadar zordur... (Dostluk Sözleri) Ebrar: Nurşen canim arkadasim iyiki varsin bizim dostlugumuz ebedi ezeli... (Laf Sokucu Sözler) Nur: Biz sevdik mi adam gibi severiz demiştin ya. Merak ediyorum, adam mısın hala ;) (Saçma Sözler) melekk: güzeeell begendim ama biraz daha güzel olabilirdi (Laf Sokucu Sözler) yorumcu: "garbon" adli kisi "-"ne anlama geliyor??? (Gözlerle İlgili Sözler) yakup02: Gözlerini unutamadim sibel (Seni Seviyorum Sözleri) ramazan behiye: Seni seviyom denince yerinde kudurdu be arkadaş
Sponsorlu Bağlantılar
Cuma Mesajları Nefret Sözleri Avustralya Atasözleri Elveda Sözleri Koyan Sözler Seni Seviyorum Mesajları İsyan Sözleri Özenli Mesajlar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com