Duygulu Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Duygulu Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Sevgi emek dediler, emek verip nefret biçtim. Sevgi kutsal dediler öptüm başıma koydum, celladım oldu sevdiklerim.
Nedendir bilinmez, hep gece oldumu çöker hüzün insana. Gece oldumu aklına gelir tüm geride kalmışlıkların ve tüm maziye gömdüklerin.
Gel demeye gururum, git demeye kalbim izin vermiyor.
Sustum! Suskunluğum susturana armağan olsun. Ağladım! Gözyaşlarım ağlatana haram olsun.
Bazen sevilirsin, bazen dışlanır, kimi dostun olur, kimi düşmanın, birisi samimiyetle gelir, diğeri kıskançlıklarla. Varsın olsun, herkes İstediği gibi yorumlasın seni. Eğer ki kalabiliyorsan sen 'sen gibi' ve daima İyiye güzele talip olarak. Yüzünde sessiz bir tebessümle yoluna devam et!
Emin olmadığın duyguları boş bırak, sonra döner çözersin.
Bazı insanları hayatınızdan çıkarmanız, onlardan nefret ettiğiniz anlamına gelmez. Sadece kendinize saygı anlamına gelir.
Her şey parayla ödenilmiyor. En önemli şeyleri canımızdan parçalarla ödüyoruz.
Vazgeçmedim; yüreğimin sesinin, dilime ulaşmasına izin vermiyorum sadece.
Mutsuzum bugün, sebebini bilmiyorum! Öylesine bir şey işte, içimi sıkan sanki özlediğimin, hiç gelmeyeceğini öğrenmek gibi... Sanki çok sevdiğimin, beni terk edip gitmesi gibi... Sanki koşmak ister de peşinden, ayaklarımın zincirlendiğini hisseder gibi.
Toplam 21 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Duygulu Sözler
habibe :
Çok güzel hepsini begendim
Gülnihal:
hepsi çok beğendim. ;)
sıdıka:
hepsini beğendim. özel ve güzel seçilmiş sözler.
ebru demir:
bugün senden ayrıldımm ammma sen benim hala kalbimdesin ben seni çok ama çok sevdimmm AŞKIMM
kadir:
çokkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllllllllllll
Toplam 5 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 6162
Kurban Bayramı Sözleri Şoför Sözleri Bencillik Sözleri Rap Mesajları Candan Sözler Yararlı Sözler Love Sözleri Harbi Sözler
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Ağır Abi Sözleri biz ölmeyi çoktan göze aldık da yanımızda kımlerı göturcez onu dusunuyoruz
Giderli Sözler Kolay değil, rol yapsam da bazen beni hiçbir şey güldürmüyor. Sorun değil, çünkü beni hiçbir dert öldürmüyor.
Manalı Sözler Hayal gücü ruhun gözüdür.
Esprili Sözler Yillar önce sevgimi vermistim afedersiniz geri alabilirmiyim lazim olduda
Dünya İle İlgili Sözler Bu dünyaya kiracı gibi yerleş, ev sahibi gibi yerleşirsen gitmesi zor olur - Bekkine
Gözlerine bakmak isteyip de ba...Gözlerine bakmak isteyip de bakamadığımsın. Sen benim oynadığım en büyük kumar, sonunda kayıp etmekten korktuğumsun.
Gelişiyle hayat veren, gidişiy...Gelişiyle hayat veren, gidişiyle verdiğini geri alır.
Bana çizdiğin yol, dar bir yol...Bana çizdiğin yol, dar bir yol; İki kişinin yürüyemeyeceği kadar dar.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Sevgilimle everest dağının tep...Sevgilimle everest dağının tepesine çıktık. Hazır çıkmışken terk ettim. Sonuçta herşeyi 'zirve'de bırakmak lazım. Müthiş bi insanım.
Kışın açıcan kaloriferi sıcak ...Kışın açıcan kaloriferi sıcak sıcak yatıcan, yazın açıcan klimayı serin serin yatıcan. Yani hep yatıcan. Felsefe bu yatmak, hep yatmak.
Selam ben 10 TL yerine indirim...Selam ben 10 TL yerine indirim yapılıp 9,90'na satılan üründeki istenmeyen para üstü olan 10 kuruş. Taliplerimi bekliyorum istemeye gelin.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Taziye Mesajları Tebrik Sözleri Yıkıcı Sözler Almanca Sözler Edep Sözleri
Sponsorlu Bağlantılar
(Güldüren Sözler) haileyk: bizim orda daga degişik offff kötü (Öfke Sözleri) tamer aydemir: Ianet olsun yaralayan kıran inciten insanlara (Resimli Komik Sözler) kacak: Cok komik ya .süper:) (Umursamaz Sözler) elifelif: umursamamayı seviorum sizde sevin (İhanet Sözleri) sündüz ünlü: Sen yıllarını verirsin ama O seni 2günlük kendini bilmeyen karektersizle değişir çünki kendide aynı karekterin sahibidir aşk diye birşey yok kandırmayalım kendimizi (Kapak Sözler) gamzee: çok guzell yaaa bana küfür etmek yakışmıyo ama lafı alan memnunsa sıkıntı yokkkkkk (Face Sözleri) CESUR: HAYIRLISI BE GÜLÜM (Yürek Yakan Sözler) merve: sen kelbimde olan birisen askim (Janjanlı Sözler) gizem: Bakacağım tek yön önüm, doğru rotayı izIer gözüm Rüzgara emanet sözüm, hasretIerIe yandı gönIüm YaInızIığım kaIbime zuIüm, korkutmakta her an öIüm Ben bir pembe diziyim; her günüm bir böIüm (Son Sözler) MaviAy: bu sözler çok eğlenceli. gerçekten son anlardan söylenen sözler ama nafile :)
Sponsorlu Bağlantılar
Üzüntülü Sözler Efkarlı Mesajlar Atarlı Sözler Facebook Mesajları Üzüntülü Mesajlar Sitem Mesajları Af Dileme Sözleri Motivasyon Sözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com