Sponsorlu Bağlantılar

Kızgınlık Sözleri Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Kızgınlık Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Hani bana değer veriyor gibi yapıp, ama aslında vermiyorsun ya; İşte onu yapma!
Çok isteyerek yaptığımız şeyden dolayı daha sonra pişman oluyoruz. Suç kimde? Bizde değil, pişman ettiren karaktersizlerde.
Sensiz yaşayamam diyenlerin, Sen dualarını kabul et Yarabbim!
Ben, bana yapılanları unutmadım. Bi zahmet yapanlar da unutmasın!
Su olsam sensiz akmam diyordun; bakıyorum şimdi başka ellerde ırmak olmuş coşuyorsun!
Zahmet edip dönme benim keyfim yerinde.
Bundan sonra sana keşkeler yakışır; Ben neysee der geçerim.
Benim sevgim kocaman okyanus olsa ne fayda. Sen yüzmeyi değilde, üzmeyi bildikten sonra.
Yanındakini Görünce , Yanımda Olmadığına Şükrediyorum!
Bir o yana bir bu yana laf taşıyanları, bir o duvara bir bu duvara çarpasım var!
Toplam 10 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Kızgınlık Sözleri
Turan e.:
Gavırın gızı
rabia:
Of be on numara on yıldız
melek kor:
gayet iyi bence
cansel:
harika yaaa
eylül:
harika valla begendim bu sözleri al o gerizekalıya oturt tam yakışır da neyse... Site şahane
Admin: Teşekkür ederiz :)
Emre:
nasil desem bilmiyorum ? mesela adimi duydugunda
kursaginda kalsin MUTLULUK!!!
yaprak:
Kızdığın zaman söylediğin sözler sakinleştiğinde pişmanlığın. Oluyo herzamanda. Susulmaz. Yeri geldiğinde konuşacaksın
fatma:
Tüm kötü niyetlileri allaha havale ediyorum
Özlem taşhan:
Hep başkaIarını suçlamamak lazım
insan hatayı biraz kendinde de aramaIı bence
gülerr:
bencee güzell kızgınlık sözü bunlar
SELEN:
ÇOK SAÇMA BEN SİZDEN KIZGINLIKLA ALAKALI ŞİİR İSTEDİM.

Admin: Sayfamız, şiir sitesi değildir.
ayse:
süper yaa
Toplam 12 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 8872
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Öfke Sözleri Kin besliyorum Sana Karşı içimdeki nefret iflah OLmaz Sana Karşı Kızgınım Sana Neşem yok Bu Aralar.
Türk Atasözleri Besle kargayı oysun gözünü.
Love Mesajları my honey l will beatufull my life with you - balım ınsallah senınle cok guzel bır hayatımız olacak
Face Sözleri Tek takipçisi varken bile sayfasına 'ben geldim' diye yazan insanın mutluluğundan istiyorum.
Duvar Yazıları Benim tek belam Sensin, Allah belamı versin.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Yalnız kalırsan, yalnız olmadı...Yalnız kalırsan, yalnız olmadığını bil! Dertli isen, dermanın olduğunu bil! Hiçbir şeyin sahibiyim deme, emanetçi olduğunu bil!
Benim gözlerim eskiden elaydı ...Benim gözlerim eskiden elaydı mesela... Böyle kana bürünmemişti gözlerim daha.
Önemli olan para değil insanlı...Önemli olan para değil insanlıktır; En büyük zenginlik gönül zenginliğidir.
Mevsimin önemi yoktur. Soğuk b...Mevsimin önemi yoktur. Soğuk bakan bir çift göz yada özensiz seçilmiş bir çift söz de dondurur insanın içini.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Binlerce takipçiniz olmasını i...Binlerce takipçiniz olmasını istiyorsanız, arı kovanına tekme atın.
Bir evladın perde takmaktan so...Bir evladın perde takmaktan sonraki en önemli görevi, evde kimse yokken gelen telefon üzerine buzluktaki kıymayı dışarıya çıkarmaktır.
Çalışma hevesim yıllardır kayı...Çalışma hevesim yıllardır kayıp! Gören, duyan varsa sakın ses etmesin, ben böyle iyiyim. (:
Elin örümceği normal adamı ısı...Elin örümceği normal adamı ısırıp spaydırmen yapar. Bizimki 3 haftadır tuvaletin köşesinde ördüğü ağda beni dikizliyor :)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Zehir Sözler) ozlem: Ben seni sevdiyim gun odum birdaha dogamam (Candan Mesajlar) Sedat Kaya: Abi çok iyi ya :D (Resimli Güzel Sözler) memocan: Tek kelimeyle muhtesem (Havalı Sözler) Hasan: Senin Yaptığın gider benim Hoşuma gider naberrrrrr :)..... (Ağır Abi Sözleri) ÇakıR06: Şerefsız bır beraberlığın olucağına şereflı onurlu yalnızlığın olsun daha ıyı (Kardeşlik Sözleri) nur sema: çok güzel sözler varmış (Cezaevi Sözleri) semt çocugu: Yakup codell özgür günlere elbet birgün. (Mevlana Sözleri) sümeyye: deniz kalp gibidir dil de kıyı dibidir denizde ne varsa kıyıya vurar :) <3 (Laf Sokucu Sözler) polat: senden nefret etmenin bu kadar güzel olduğunu fark etmemiştim FARK ETTİRDİĞİN İÇİN SAQOLL.... (Güldüren Sözler) salih: çok güzel
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com