Oturtan Sözler Bölümünün 3. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Oturtan Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Besmelesiz sevdin galiba beni. Bak çarpılmışsın. Yüreğin bir yana kaymış, şerefin bir yana!
Ben doğruları yazıyorum, bazıları laf soktuğumu sanıyor. Bilsinler ki ben laf soksam anlamaya kapasiteleri yetmez!
Kurnaz olabilirsin ama sakın bana uygulama. Senin bildiklerin kadar benim sildiklerim var.
Hak edene haddini bildirmek, fakiri giydirmek kadar sevaptır!
Elini vicdanına koy desem, elini koyacak yer bulamayacak insanlar var!
Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not; Dünya beş para etmiyor!
Ona gittikten sonra bana geri gelme, verilen mal geri alınmaz!
Ayaklarıma takılanlarla değil, kafama takılanlarla meşgul olurum!
Hayatımızdaki bazı insanlar arabanın dikiz aynasına asılan CD gibi, ne işe yaradıkları belli değil!
Ciddi isen sonunda kadar varım, dalga isen manyak sörf yaparım!
Toplam 14 sayfa bulunmakta.
3
Sponsorlu Bağlantılar
Oturtan Sözler
kirsehirli:
UZatmA meMur amca Ya Tak keLEpceYi gideliM ya Al Bi duMan SiRaMizi DoneLiMm
Hayalmayal:
Şu sözü genellikle çok kullanrlar sizde kapak olarak şunu söyleyin söz : SEN GİDERKEN BEN DÖNÜYORDUM CEVAP : DOĞRU YOLDAN GITSEYDIN DE DÖNMEK ZORUNDA KALMASAYDIN ;) aklnzda bi yerde bulundurun
kardiii:
Koko kola gibisin uc kapak versem verirmisin ?
merve:
bu laflar sana kapak olsun fena oturdum helal olsun tipin yok ki şeklin olsun hadi canım yolun açık olsun
sebnem:
gozel sözlərdi ama az yazmisiz
Angaralım:
Arkɑmdɑn konuşɑn insɑnlɑr, konuşmɑyɑ devɑm edin.Küçük insɑnlɑr konuşur, Büyük insɑnlɑr konuşulur…
Meltem nihal:
Arabayla yolda giderken eski sevgilimi gördüm yine yol verdim MUTLUYUM
abin:
Cok fene sozler saolun
baban:
Sen giderken biz dönüyorduk gülüm
Adı lazım değil baş harfi ben:
Aynen oturtan kapak gibi kalacak söz istiyorum
ilknuraydin:
Bazi insanlarin yaptigi götluk harbiden dort dortluk :)
sahire gül :
Arkamdan konuşup beste yapacağına yüzüme konuş düet yapalım.
mira:
duydumki kitap yazıyormuşsun beni de yazmayı unutma kitabın için çok güzel kapaaaaak olurum sana
amedli :
Ya abe müthis sözler bunlar bazi insanlar bu laflari gerçekten hakediyorlar ..
yağmur ışık:
mükemmell de daha böyle kodumu oturtsun beee
hüsseinn:
senin yaptıgın gider ancak benim hosuma gıder..
nisa gözde:
Yüz yüze konuştuğunuz haIde anIaşamıyorsanız
Bir de sırt sırta deneyin.
- BeIki Iafı kıçından anIıyordur.
sinem semen:
kopyala yapıştır yapılmıyor ki değilmi arkadaşlar
mustafa toprak318 cr7:
söz bilirsen söyle senden ibret alsınlar söz bilmiyorsan sükut et seni insan sanasınlar..?
ebru doğan:
ben oturtan kapak sözler arıyorum
Toplam 20 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 8984
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Komik Sözler Otelimizde hamam böcegi bulunmaz! Fareler onlariyemistir!
Kapak Sözler YaLnızLıktan Midem BuLanır GeL desem GeLir Misin?
Aşık Edici Sözler Seni bu kadar çok özlediğimi bilse güneş daha erken doğar, dünya daha hızlı dönerdi. Kavuşalım diye biz, günler daha çabuk geçerdi.
Havalı Sözler baNa beNLe ndN koNusmuyosuN muhaBbeti yaPma!seNin beNim msN?mde buLuNmaN bi ayRıCaLık sadeN uNutma!!!!
Kısa Aşk Sözleri Kimse dolduramaz kalbimdeki yerini, kıskanır güneş o cenneti anımsatan gözlerini, gecenin yaşanmamış nefesi gibi sözlerin, aşığım sana ben sadece seni bilirim.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Artık öğrendim ki; kimi sevdiğ...Artık öğrendim ki; kimi sevdiğin önemliymiş. Uzun yolu göze alamayana kelebek olunmazmış. Nefesi yetmeyenle dipte hazine aranmazmış. Aşkın ibadetini bilmeyene bayram bağışlanmazmış.
Sevdiğine yürekten bağlı kalab...Sevdiğine yürekten bağlı kalabiliyorsan, en mükemmel ve en değerli insan sensin!
Küçükken kurduğum düşlerin hep...Küçükken kurduğum düşlerin hepsi gerçek olacak zannederdim; Büyüdüm bi baktım ki yırtık ceplerimden düşmüş hayallerim.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Balkonu içeri alarak mutfağı b...Balkonu içeri alarak mutfağı büyültmek - milli projemiz.
Şu profilini kontrol ettiğim k...Şu profilini kontrol ettiğim kadar ders tekrarı yapsaydım profesör olmuştum.
Cips ile kolanı hazırlıyıp zev...Cips ile kolanı hazırlıyıp zevkle koltuğa oturduğun anda kumandanın başka koltukta olduğunu farketmek. Hayattan soğutur işte.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Koyan Sözler) isimsizz: hadi yaaa harbi miiiii laaa (Aşık Edici Sözler) burhan duran: senin gözyaşların benim kıyatımdır kıtabı mevcuttur bilginize (Aşık Edici Sözler) göhkan: aşk sevgilinin gözünüe baktıgında ölülerin bile göremediği cenneti görmektir (Karşılıksız Aşk Sözleri) E: Benım erkeklere fena sevmıyurum ve her gorduyume abım sınırlarından geçmesınler dıye ama erkek çoçoklara tam tersı bagılıyurum . Benımde 5 yıl seven bır kişi vardı 1 sene ononla arkadaş olmayı kabuletım ama her gon allahıma dua edıyurdum kutu ınsanları benden ozaklaştırsın dıye sonra Allah yardım etı o na karşi nefret duldu ıçime ve ozaklaştım ozun tehdıdler ve kavgalardan sonra bı soredır gorokmıyur ama ıyıkı oıle oldu çonkı kımze kutulerle ve dıne baglamayan kışilerle ve de parasını kotu amaclı kolanan kışilerle sevgılı olmaz her şey saman gosterıyur allahın ısneyle ve 2 bucuk yıldır dıne baglı ve parakıymıtı bılen bırıyle tanişiyurum alhamdullah şimdılık mutluyum inşalah bızım kalplerımız sadece bırbırımız ıçin atar ve Allaha layık olur çonkı ben allah yulunda bırıyle olmak estıyurdum inşalah bo duru kışi çıkar İnşalah allah yulunda evlenırız bır erkek çoçoyumuz olur allahım bızı bırbırımızden ozaklaştırma onu kendımden bıle daha çok sevıyurum lutfen allahım bızı yanlız bırakma sen kutulerı benden ozaklaştırıyurson ıyılerı benım yanımda kalsın . onunla çadırda olmayi bıle razıyım (((( ş+e)) (Umursamaz Sözler) erdal ege gölitekin: Umrumda lafını mazi ettim. Sana yakışır şekilde konuşmak istiyorum.. S...m..de değilsin. (Cep Mesajları) Sanal Murat: Mobil veriyi kapatıp wifiyi açınca kendimi kot pantolonu çıkarıp pijamaları giymiş gibi hissediyorum (İnce Sözler) ozlem: Seni sensiz yasiyorum seni senle yasamak istiyorum su kisacik indirdi tek seni seviyorum (Araba Yazıları) Sarı: Gözlerde degil dillerdeyiz (Koyan Sözler) DerbY: Kimine göre yalanız Kimine göre YARANIZ, Şan şöhret sizin olsun, Biz falanız filanız. (Kardeşlik Sözleri) Ahmet: süper yorumlar ya çok beğendim
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com