Oturtan Sözler Bölümünün 3. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Oturtan Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Bazen yalan söyleyenlere inanmış gibi yapıyorum, onlara da yazık emekleri boşa gitmesin.
Bu saatten sonra bizden giden, en fazla arkasında gölgesini götürür!
Herkese ederi kadar değer vereceksem, şimdiden söyleyeyim bazıları bedavaya gider!
Gerçekleştirmeye gücün yetmiyorsa, benimle hayal kurmayacaksın paşam!
Farkındayım sen sarayına soytarı arıyorsun. Benle olmaz, ben drama oyuncusuyum şaklabanlık oynayamam. Üzgünüm!
Kimsenin krallığına soytarı olmadık. Bu yüzdendir dik başlı marur duruşumuz!
Benim sadece hayallerim yarıda kaldı, gülüşüm hala mükemmel!
Yanlış yaptıysam, doğrusu hoşuma gitmemiştir!
İşi düştüğünde kapını çalandan: hoşt olur, it olur ama asla dost olmaz!
Besmelesiz sevdin galiba beni. Bak çarpılmışsın. Yüreğin bir yana kaymış, şerefin bir yana!
Toplam 15 sayfa bulunmakta.
3
Sponsorlu Bağlantılar
Oturtan Sözler
hacer:
Arkadaslar bizlerin daha buyuk sikintilarimiz var . Musluman bir ulkedeyiz ama haklarimiz yeniliypr
şemmale safinaznur:
Allah sabir versun
naza:
Bana güzel söz bulun arkadaslar
pyod:
tam aradığım tarzda cuk diye oturtn sözler bunlar ;)
semanur:
çekici olabilirsin paşam.
ama ben daha yolda kalmadım.
hade şimdi yaylannn
HayLaz:
İktisat derki; fiyat Azalinca Talep artar (ayiktin sen)
Gülfidan :
Evet haklısın zeka fışkırıyor o yüzden hiç kalmamış ;)
Gülfidan :
Sana gerizekalı diyeceğim ama geri olan bir zekan bile yok ;)
Jasmine:
Hayırdır derlerse size şunu söyleyin :) ne hayırdır kardeşim hayırlar camiyeee
Barış Ç.:
Eksantirip sibob açar karbiratör benzin saçar o tuşlara yavaş bas yarın öbür gün birtafına kaçar.
ADIMI NAPICAN:
YAA BİRİNE SÖYLESEN BİRAZ EZBER GİBİ DURMAZMI Kİ
boşver:
küçüktü kıyamadım büyüdü kayamadım
Ekin başladı bi kere kıvırcık:
Ben kimseyi tehdit etmedim çünkü kimse o kdr ileri gidemedi
canan serenay:
ya daha cok karsilikli verilen kapak sozleri yazarmsnz
Ali:
Bu sözlerin hepsini soksam bu ki$i ye yetmez
ferdi:
Aklimi basımdan Alsan ne fark eder farkını verdikten sonra en kral kahpe önümde diz çöker.
kirsehirli:
UZatmA meMur amca Ya Tak keLEpceYi gideliM ya Al Bi duMan SiRaMizi DoneLiMm
Hayalmayal:
Şu sözü genellikle çok kullanrlar sizde kapak olarak şunu söyleyin söz : SEN GİDERKEN BEN DÖNÜYORDUM CEVAP : DOĞRU YOLDAN GITSEYDIN DE DÖNMEK ZORUNDA KALMASAYDIN ;) aklnzda bi yerde bulundurun
kardiii:
Koko kola gibisin uc kapak versem verirmisin ?
merve:
bu laflar sana kapak olsun fena oturdum helal olsun tipin yok ki şeklin olsun hadi canım yolun açık olsun
Toplam 36 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 6239
Hasret Sözleri Kamyon Arkası Sözleri Harbi Sözler Zehir Mesajlar Asker Sözleri Güldüren Yazılar Çılgın Sözler Yararlı Sözler
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Etkileyici Sözler Kurşun yarası Gibidir Aşk Acısı Ölen Belidir ?Seven? , Öldüren Bellidir ?Sevdiren? , Bu Sevgi Adaletine Ne Kural işler nede yasa, Boş ver Kanka Sevgimize Kurban Olduk Bu Yolda.
Rap Sözleri gun batımı ben ayyaşım bir köşe başında kaymışım
Cep Mesajları Saçlarım Aşkının Derdiyle Dökülsede Seviyorum Seni
Başarısızlık Sözleri Size başaramayacağınızı söyleyenler aslında kendi Başarısızlık korkularını yansıtıyor olacaklar. Siz ise onlara hayır diyeceksiniz.
Berat Kandili Mesajları Kardeşliğin daimi olduğu, sevgilerin birleştiği dostlukların hiç bitmediği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de sevgi dolu nice Berat kandillerine.
Seninle ne şekilde olursa olsu...Seninle ne şekilde olursa olsun yeniden karşılaşmak isterim. Toprağın altı üstü fark etmez. Ben seni her şekilde yeniden severim.
Seni seviyorum Çünkü; Seninle ...Seni seviyorum Çünkü; Seninle başladı seninle bitmeli. Seni özlüyorum çünkü; Sesin çınlıyor kulaklarımda. Sen benim her şeyimsin çünkü; Benim için her şey sensin. Sensiz olmaz çünkü; Sen yoksan ben diye bir şey olmaz. Kısacası sen benim hayatımsın, bitmeyenimsin, özlemimsin.
Aşk acısı uçup giden bir rüyan...Aşk acısı uçup giden bir rüyanın ardından bir daha hiç huzurla uyuyamamaktır.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Televizyonu kapattıktan sonra ...Televizyonu kapattıktan sonra uyanıp 'ne kapatıyosun ulan izliyordum' diyip televizyonu açtıran, 5 dakika sonra bi daha uykuya dalan bi babam var.
Küçükken mahalle maçlarında ke...Küçükken mahalle maçlarında kendi kalesini çaktırmadan küçülten çocuk! Yaşıyosan ses ver, sana olan kinim daha geçmedi :)
Sanırım sinekler beni çekici b...Sanırım sinekler beni çekici buluyor.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Arap Atasözleri Bayram Mesajları Felsefi Sözler Dramatik Mesajlar Eski Sözler
Sponsorlu Bağlantılar
(Nankörlük Sözleri) sude: Insanlar nankordur nekadar verirsen okadar ac gozluluk yaparlar (İyi Geceler Mesajları) halit: rüzgarın savuruşuna güneşin batışına senin duruşuna hastayım bebeğim..... (Teklif Sözleri) Somali: Sabri seni çooook seviyorum beeeee (Laf Sokan Sözler) sana ne: KLAVYEDEKİ BOŞLUK TUŞU GİBİ BOŞSUN (Özlem Sözleri) esra: güzel sözler var baya bi işime yaradı teşekkür ederim (Karizma Sözler) ahmet şem: çok güzelmiş hepsi (Cezaevi Sözleri) Huseyin satilmis: Kirikkale delice kapali cezaevi dayim ahmet kilic seni cook seviyoruz (Azeri Sevgi Sözleri) seva: cox gözeldi menimde sevgilim var atam anam vermiler nakam sevginin qurbaniyig (İhanet Sözleri) NURHAN: GÜZEL SÖZLER BEĞENDİM (Psikopat Sözler) kadir: aşk jiletyarası gibidir acısı geçer izi kalır
Sponsorlu Bağlantılar
Hiphop Mesajları Orjinal Sözler Oturtan Sözler Çılgın Sözler Özür Sözleri Laf Sokucu Sözler Mani Mesajları Portekizce Atasözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com