Sponsorlu Bağlantılar

Öğrenci Lafları Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Öğrenci Lafları için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

7. Sınıfta 127 gün devamsızlık yapmıştım okulun son haftası sınıfa girdiğimde hoca sanıp ayağa kalkmışlardı.
Cuma günleri okuldan çıktıktan sonra kendimi özgür bırakılmış mahkum gibi hissediyorum :)
Hocam siz buna puan demişsinizde bu bildiğimiz ayakkabı numarası :)
Derste dedikodu günah diyorsun ama veli toplantısında arkamdan demediğini bırakmıyorsun hocam?
+ Anne yemekte ne var? - Allah ne verdiyse. - Matematikten kaç aldın? + Hoca ne verdiyse :)
Sınavda telefondan kopya çekmeye kalksam şarjı biter, hocam siz rahat olun.
Devamsızlık yüzünden son güne kadar okula gitmek = Evlat acısı.
Ben o karneyi almak istemiyorum. Okula hediyem olsun. Benim için ağaçlar kesilmesin.
Ders çalışırken evde gördüğüm saygıyı, hizmeti, dokunulmazlığı başka hiçbir zaman görmüyorum.
Okulda sıranın üstüne 'şarkı' yazmıştım, hoca 'bu ne oğlum' diye sorduğunda 'sıradaki şarkı hocam' demiştim. Disipline gittim.
Toplam 8 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Öğrenci Lafları
nedim tosun:
+Baba e okul notlarıma inanma
-Niye
+Adıma Fake hesab açmışlar
bitene ben soruyorum:
salaklar
buda benden(ALİ):
+ Kanka hadi kantine gidelim
- Yok ya çok yorgunum
+ Hadi olum ben ısmarlicam
- Koş lan koş zil çalacak
Kadir Aslan:
+Hocam bişey sorabilirmiyim?
-Sor evladım.
+hocalar İngilizcede 6 ya yanlış cevap veriyolar.
-nasıl?
+o six se... olcaktı.
adnan akbulut:
- Çocuklar bu sene notlarınızı yüksek görmek istiyorum.
+ Bende Rihanna yı görmek istiyorum, ama olmayınca olmuyor demek ki hocam.
Kakbane:
Kendini bi b*k sananLar…. Gerçekten Sandıgınız Gibisiniz…
didem okur:
çalışkanlar inekse tembeller de öküz
DÌLƏĶ:
Üniverstte universte diye hayal kuruyodum hayallerim tırt çıktı .Aynı düşüncede olan..??
furki17:
+ Hocam bişi sorabilirmiyim?
- Sor evladım
+ You can go out ne demek
- Dışarı çıkabilirsin.
+ Eyvallah hocam adamsın
k3nan:
Kız meslek lisesi çıkışında bekleyen apaçi kardeşlerimizin de yeni egitim ve ögretim yılı şimdiden kutlu olsun.
Çayhan:
Kız meslek lisesi çıkışında bekleyen apaçi kardeşlerimizinde yeni egitim ve ögretim yılı şimdiden kutlu olsun.
mihman:
Öğrenciler ikiye ayrılır ;
- 95 alıp ağlayanlar.
- 31 alıp gülenler.
ölüm:
birkız varmış bir kız daha varmış şaka yaptım bu devirde sevecek kızmı kalmış
Hasan Kabak:
Saçma Bi Laf ama beğendim
ibrahim arıkan:
hak edeni hayatıma sokarım, hak etmeyenin hayatına...
Toplam 15 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 3123
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Cuma Sözleri Mevlana diyor ki; dua edecek güzel bir gönlünüz yoksa, gönlü güzel insanlardan dua isteyin. Duanızda hatırlanmak dileğiyle. Hayırlı cumalar.
Farklı Sözler Sen kalbini temiz tut, bedenini yağmur bile temizler.
Adam Gibi Sözler Sevdikmi sonuna kadar severiz azizim, gidenin topuğuna kurşun, gelenin yoluna gül dökeriz.
Öğrenci Sözleri Kitabın yenisi, hocanın eskisi makuldür.
Değişik Sözler Yargılamak için bilmek, bilmek için anlamak, anlamak için dinlemek gerek.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Bazen yolunda giden tek şey, y...Bazen yolunda giden tek şey, yanağınızdan süzülen gözyaşlarıdır.
O kadar çok sahte gülücük atıy...O kadar çok sahte gülücük atıyorum ki, gerçekte nasıl güldüğümü unuttum.
Yanaklarım varken canımı sıkma...Yanaklarım varken canımı sıkman çok saçma...
Hiç gitmeyeceğini düşünerek se...Hiç gitmeyeceğini düşünerek sevdim, hiç gelmeyeceğini bilerekte bekliyorum.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Çaya 5 lira verdiğimde tam 25 ...Çaya 5 lira verdiğimde tam 25 dakikada filan çayı içmiştim, vicdanım rahatlamamıştı giderken de 1 avuç şekeri cebe atmıştım.
Şeytana küfür ettikçe sevaba g...Şeytana küfür ettikçe sevaba girseydim şimdiye kanatlarım çıkmıştı.
İnsanı öldürmeyen darbe güçlen...İnsanı öldürmeyen darbe güçlendirir. Darbe aldığınızda hiç üzülmeyin :)
+Alo polis mi? -Evet buyrun? +...+Alo polis mi? -Evet buyrun? +2 kız benim için kavga ediyor. -Eee ne güzel işte. +Ama çirkin olanı kazanmak üzere. -Oha! Dayan geliyoruz.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Azeri Sevgi Sözleri) tenha oglan : Sevmek qeseydi amma sevib sevilmeyi bacaranlarcin ..... (Eski Sözler) aykut tan: bu devir Ne zaman tersine dönecek eskiIeri özIedim artık (Sinir Sözler) Ceren Altıparmak: Birini sevdim. Gülüşü hoşuma, şerefsizliği zoruma gitti..! (Araba Sözleri) Talhacan: Sarı Kızın Nazı Ford Un Ara Gazı.!! (Laf Sokucu Sözler) Göknil: Kendime benzettim yanışlarını Yönsüz yolsuz kanat çırpışlarını Eğilmeden güneşe özgür kalışlarını Bir mevsimlik hayat buluşlarını. (Kısa Aşk Sözleri) sevgi cu: Baktıkça doyamamakmı bakmaya kıyamamakmidir aşk.. alim (Janjanlı Sözler) SerCaNs: Damarıma basılmadığı sürece, harika biriyim :) (Dua Sözleri) sema: Allah, kalbinde kötülük biriktirenlere fırsat vermesin. Amin. (Enteresan Sözler) hatice: bu sözleri okurken çok ilgimi çekti. gerçekten hepsi güzl ve enteresan... (Kardeşlik Sözleri) Deniz: Cokkkkk guzellllll
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com