Sponsorlu Bağlantılar

Öğrenci Lafları Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Öğrenci Lafları için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Sınavda telefondan kopya çekmeye kalksam şarjı biter, hocam siz rahat olun.
Devamsızlık yüzünden son güne kadar okula gitmek = Evlat acısı.
Ben o karneyi almak istemiyorum. Okula hediyem olsun. Benim için ağaçlar kesilmesin.
Ders çalışırken evde gördüğüm saygıyı, hizmeti, dokunulmazlığı başka hiçbir zaman görmüyorum.
Okulda sıranın üstüne 'şarkı' yazmıştım, hoca 'bu ne oğlum' diye sorduğunda 'sıradaki şarkı hocam' demiştim. Disipline gittim.
Finallerde; Önce soruya bakarım soru mu diye. Sonra sorana bakarım adam mı diye. En son da büt tarihlerine bakarım yakın mı diye...
Milyonlarca yürek, tek bir soru: Son hafta yoklama alınıyor mu?
Bu hayattan illa bir ders çıkarılması gerekiyorsa bence matematik çıkarılsın, herkes rahatlasın.
+Okul bitince ne olacaksın? -Valla mutlu olacağım kesin.
Odam dağınık değil, ben sadece her şey gözümün önünde olsun istiyorum...
Toplam 8 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Öğrenci Lafları
furki17:
+ Hocam bişi sorabilirmiyim?
- Sor evladım
+ You can go out ne demek
- Dışarı çıkabilirsin.
+ Eyvallah hocam adamsın
k3nan:
Kız meslek lisesi çıkışında bekleyen apaçi kardeşlerimizin de yeni egitim ve ögretim yılı şimdiden kutlu olsun.
Çayhan:
Kız meslek lisesi çıkışında bekleyen apaçi kardeşlerimizinde yeni egitim ve ögretim yılı şimdiden kutlu olsun.
mihman:
Öğrenciler ikiye ayrılır ;
- 95 alıp ağlayanlar.
- 31 alıp gülenler.
ölüm:
birkız varmış bir kız daha varmış şaka yaptım bu devirde sevecek kızmı kalmış
Hasan Kabak:
Saçma Bi Laf ama beğendim
ibrahim arıkan:
hak edeni hayatıma sokarım, hak etmeyenin hayatına...
Toplam 7 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 1514
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Motivasyon Sözleri Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdan da kaç.çünkü bulutların arkasında kaybolan aşkı için ağlayan benim.
Ölüm Sözleri Ey yolcu, aklını başına al, ömür güneşi batmaya yaklaştı!
Aşk Sözleri 'Hayatımda biri yok, birinde hayatım var!' diyebilmektir aşk.
Yürek Yakan Sözler Nasıl unuttuysan çocukluğunu ve kırılan oyuncaklarını, kırılan kalbini de öyle unutacaksın!
İltifat Sözleri Seni kokladığımda, nefes aldığımı hatırlıyorum.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Dudaktan öpüp her şeyimsin diy...Dudaktan öpüp her şeyimsin diyeni değil, alnından öpüp 'helalimsin' diyeni sevmelisin.
Parçalanmış yüreklerin suskunl...Parçalanmış yüreklerin suskunluğunu bölmeyin. Susarak anlatır onlar acılarını.
Seni dilerken kaydırdığım yıld...Seni dilerken kaydırdığım yıldızları toplasaydım, Dünyanın en karanlık noktası bile aydınlanırdı.
Kurmak bile yasaktı belki de o...Kurmak bile yasaktı belki de o hayali, masallarda da geçmiyordu zaten adın yada adım.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Kadın nasıl isyan etmişse adam...Kadın nasıl isyan etmişse adam bulaşık makinesini icat etmiş.
Hapşuruktan karakter tahlili y...Hapşuruktan karakter tahlili yaparım. Hepşiee= çıtkırıldım. Hapşu, Ipşıh, Hşşşrtp= standart. Ahh-hoooaaAAĞ= gamsız öküz
Dedemin okunmuş suyunu alıp ye...Dedemin okunmuş suyunu alıp yerine RedBull koydum. Adam tespihten alev çıkarttı, şimdide namazı Mekke'de kılacağım diye koşarak çıktı evden.
Anne: Okulda hangi yabancı dil...Anne: Okulda hangi yabancı dili görüyorsunuz? Çocuk: İngilizce ve matematik.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com