Sponsorlu Bağlantılar

Rus Atasözleri Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Rus Atasözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Yumurtayla, taşlar aynı kapta dans etmez.
Yaban ellerde kartal bile karga gibidir.
Bedava atın dişine bakmazlar.
Karga karganın gözünü oymaz.
Akıllı yoldaş, yolun yarısı.
Ana öfkesi bahardaki kar gibidir.
Ayıyla ine giren, sonucuna katlanır.
Sabah kahvaltını krallar gibi et, öğlen yemeğini dostunla paylaş, akşam yemeğini düşmanına ver.
Hayatta hiçkimse vazgeçilmez değildir.
Acele hareket sadece sinek yakalamaya yarar.
Toplam 12 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Rus Atasözleri
Güvenlik Kodu: 7710
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Dokunaklı Sözler Bazen de terk edildiğinizi bilmenize rağmen, sevmeye devam edersiniz.
Umut Sözleri En karanlık gece bile sona erer ve güneş tekrar doğar.
Hayat Sözleri Ben de bir hırsızım... Yazdıklarımı yaşadıklarımdan çalıyorum.
Duygusal Sözler Bir gül kadar güzel ol; ama dikeni kadar zalim olma. Birine öyle bir söz söyleki ya yaşat yada öldür; ama asla yaralı bırakma.
Aldatma Sözleri AvriL?in de Dediği Gibi ?> [ Don'T TeLL Me..] :? Angry
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Nereye Kaçarsan Kaç, Üç Şey Se...Nereye Kaçarsan Kaç, Üç Şey Seninle Gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin İse Zaten Seni Orda Beklemektedir.
Bende yokluğunun kıyameti kopa...Bende yokluğunun kıyameti koparsa, sende varlığımın cenaze namazı kılınır.
Bazı insanlar yan yana gelmesi...Bazı insanlar yan yana gelmesi gereken iki kelime gibiler; Ancak birlikteyken anlamlılar. Kader ise onları ayrı yazmıştır.
Zordur Allah'a emanet ettiğini...Zordur Allah'a emanet ettiğiniz kişiyi bir gün Allah'a havale etmek.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Sarışın pizza ısmarlar. Pizzac...Sarışın pizza ısmarlar. Pizzacı sorar: ' 6 parçaya mı böleyim, 8 parçaya mi? Sarışın '6'ya böl', der, 'sekiz parçayı bitiremem.
Kokuyor mu diye kontrol etmek ...Kokuyor mu diye kontrol etmek için ayağını burnuna kadar sokan milletten, uluslararası bir jimnastikçinin çıkmamış çok üzücü.
İlkokulda kimse ondan kopya çe...İlkokulda kimse ondan kopya çekemesin diye öğretmen masasında sınav olan çocuk ne yapıyor acaba şimdi? Astronot falan olmuş olsa bari.
Eğer dünyayı kadınlar yönetiyo...Eğer dünyayı kadınlar yönetiyor olsaydı savaş olmazdı... Sadece birbirleriyle konuşmayan kıskanç ülkeler olurdu.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Kapak Sözler) Esra: Mükemel Sözler Bunlar Tam Kapaklık! (Cezaevi Sözleri) burak karataş: çook güzel ama buyuk kucuk yazmış (İnce Sözler) osman: güzelmiş bu ince sözler (Resimli Komik Sözler) ahmetcan: çok harika yaa (Çekici Sözler) meral: Çekici söz Düşünüyorum da düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken düşünüyor olmanı düşünmek galiba (Ağlatan Sözler) sinan: benimle yaşamk agır geliyor sa kapıorda ikile paşam.. (Güven Sözleri) Nevber: çok doğru sözler en çok güvendiğin insandan yiyiyorsun darbeyi sen onun yanın da olursun kötü günün de senin zorgünün de de başkasını bulur (Mevlid Kandili Mesajları) dilara karataş: bu gece peygamber efendimizin doğum günü bu gece duaların kabul edildiği gece bu gece en hayırlı gece sevapların geldiği gümahların silindiği gece herkesin mevlit kandilini kutlarım (Kıl Sözler) mEtİn xD: Yüz yüze konuştuğunuz haIde anIaşamıyorsanız ; Bir de sırt sırta deneyin (Kırgınlık Sözleri) serap: Geri dönmesini bilmeyen kırgınlık ...
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com