Sms Mesajları Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Sms Mesajları için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Uykusuzluktan öldüğün halde sırf onunla bi kaç dakika daha konuşabilmek için tek gözle mesaj yazmaya çalışmakta sevdaya dahil olsa gerek.
Pişman olacağını bile bile, o mesajı atmaktır aşk.
'Uyudun mu?' diye yazılır, 'seninle konuşmaya ihtiyacım var' diye okunur.
Mesajıma cevap alamadığım da; kıyamet kopmuş, herkes ölmüş, dünya üzerinde bi tek ben kalmışım gibi hissediyorum. Allah'ım yardım et.
Aynı yastığa baş koymasakta, aynı geceye üşüyoruz biliyorum.
Telefon icat edildi ama hala sesini duyamadıklarımız var.
Dakikaları sayardım mesaj atacağında. Şimdilerde ayları bitirdim mesaj atar mı acaba diye.
Bir mesajıyla bütün gününü mutlu geçirmeni sağlayan insan olmalı hayatında. Bütün gün mesajını beklediğin değil.
günaydın birtanem.yeni bir güne başlarken güneş ilk senin gözlerinde doğsun benim içimi ıstıtan senin gözlerin olsun bütün mutluluklar senin olsun.AŞKIM!!!
Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamoz, ormanın denizinde huzur gibisin, ısıgım sensin, gunesimsin. Bil ki cok ozlendin.
Toplam 9 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Sms Mesajları
saklışair:
Kalbini sevdigin an kıyamet kopar , tipini sevdigin an ip .
kırık yürek:
Bir insan bu zamana kadar sakIadığı mesajIarı bir anda siIiyorsa gerçekten kırıImış demektir.
Toplam 2 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 1790
Efkarlı Sözler Geyik Sözler Anneler Günü Sözleri Yürek Yakan Sözler Vefat Mesajları Öfke Mesajları Harika Sözler Kapak Laflar
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Öğrenci Sözleri ARKADAŞLIK: İDEAL BİRLEŞME
Dünya İle İlgili Sözler Boş verdiğin kadar huzurlu, takmadığın kadar mutlusun.
Felsefi Sözler Bazen dünyanın en zor mesleğidir, kendi duygularına tercüman olmak.
Ayrılık Sözleri Ayrılık rüzgar gibidir; küçük aşkları söndürür, büyük aşkları alevlendirir.
Alman Atasözleri Sürekli damla taşı deler.
En Mutlu Kişiler , Herşeyin En...En Mutlu Kişiler , Herşeyin En İyisine Sahip olanlar Değildir , Onlar Karşılarına Cıkan Herşeyin Değerini En İyi Bilenlerdir!..
Bazı insanların değeri hiç eks...Bazı insanların değeri hiç eksilmeyecek ve biz o insanların gözünde asla hak ettiğimiz değeri bulamayacağız.
Arada bir aynaya bakmalı insan...Arada bir aynaya bakmalı insan; Güzel miyim diye değil, insan mıyım diye!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Penguen olmakta zor. Mesela ci...Penguen olmakta zor. Mesela ciddi bi şey konuşuyorsun, bitince yine paytak paytak yürüyeceksin. Karizma yerlerde.
Bankaya her para yatırmaya git...Bankaya her para yatırmaya gittiğimde psikolojim bozuluyor. Hele o ellerimden kayıp gitmesi yok mu.
Hapşuruktan karakter tahlili y...Hapşuruktan karakter tahlili yaparım. Hepşiee= çıtkırıldım. Hapşu, Ipşıh, Hşşşrtp= standart. Ahh-hoooaaAAĞ= gamsız öküz
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Çin Atasözleri Şirin Mesajlar Sihirli Sözler İyi Geceler Mesajları İntikam Mesajları
Sponsorlu Bağlantılar
(Kapak Laflar) Dorukhan: Gidene dur demekte neymiş asfalt bile dökeriz yeterki sıktır olup gitsin. (Ezici Sözler) fato: seni sevdiğim kadar ibadet etseydim şimdi cennette küşküm olurdu. (Karşılıksız Aşk Sözleri) ali: Aynen öyle (Komik Sözler) Yaman chojuk: Sırat köprüsünde bile olsak abi geçemiyorsan bırak ben geçeyim diyen yancı bi arkadaşınızın olması şart bu hayatta. (Resimli Komik Sözler) Erbaalı sali: çok guzel hepsi ... (Geyik Sözler) melek: çok güzel ve çok koimik (Face Sözleri) helin: Bukadar Soğuk Olma Türkiye ; Götü Donan Edebiyat Yapıyor (Ağır Abi Sözleri) onur akdoğan: hayat bir sınavsa adımı yazar çıkarım :( (Dertli Sözler) eyüp izciözü: Bizİ EskİlER TaNıR YeNiLeR ÖrNeK AlIR TaNıMıyAnLaR İsE ÖrNeK ALıR PIR FENAAAA (Özlü Aşk Sözleri) akur: Belkide ask cocukken masallarda dinledigimiz yqdq okudugumuz kadar basit ve kolay degildir
Sponsorlu Bağlantılar
Polis Sözleri Hatıra Sözleri Davetiye Sözleri İsyankar Mesajlar Hüzünlü Sözler Fenerbahçe Sözleri Rus Atasözleri Şirin Mesajlar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com