Kardeşlik Sözleri Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Kardeşlik Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Yüreğini vermeli insan, sıktığı ele, kucakladığı dosta, dokunduğu omuza, gülümsediği yüze, baktığı göze, dinlediği söze.
Çiçek çoktur ama gül başka, insan çoktur ama kardeş başka.
Sığınacağın limandır kardeş; çalacağın ilk kapıdır kardeş; yıkılmaz bir yapıdır kardeş; derdinin dermanıdır kardeş; bazen elin, ayağındır kardeş; bazen son vurandır kardeş.
Menfaat uğruna satmayacak, iki gün sonra sırtını dönüp edebiyat yapmayacak kardeşler lazım bize.
Yol arkadaşını iyi seç. İyi seç ki; her nefesin kesildiğinde bahaneleriyle değil, yüreğiyle yanına gelsin.
Fark ettin mi kardeş? Gülerken herkes yanında, ama ağlarken yalnızsın.
Kardeş, göze sezdirmeden gözyaşı silendir.
Bizde kardeşlik mahalle oyunlarından belliydi; O oynamazsa ben de oynamam!
Beni ağlatan şey seni güldürüyorsa, biz kardeş olamayız arkadaş!
Kalbimizi yoranlar değil, onaranlar kardeşimizdir.
Toplam 8 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Kardeşlik Sözleri
Necdet Ates:
cok tatlisiniz kardesler
RAMAZAN ARG...:
hakan kılıç ilanı aşk :D
SEDA:
AYNEN
ibo:
bizim hayaller var kardeşim. bırakıp gitme sakın. seni seviyorum canım kardeşim
Muhammed Orhan:
Destan Ya Giden Gitsin Sen Kal Ölene Kadar Kardeşimm Çok Değerlisin Kendimden Çok Seni Seviyorum En Değerlimm
sA.......:
kardes dedigin yanuna varmaya 5dk kala cekip gidiyorsa o zaman kardeslik sorgulayacksin arkadas Hye
yanlız kaldım senın yuzınden kardesım:
Bunların hepsı aynı bok nekadar karfeısn olsun gunun bırındenıda senın sırtından vuruyo hepınızden ugrenuyorum encıkta yakınımda olanlardam
Tiger:
Ben yuvadan alindim ve 3 kardesim var 1 ablam 2 ben 3 kiz kardesim 1 ablam trabzonda 2 ben ankarada 2 mizin aileside izin vermiyor gorusmemizi biz ona ragmen gorustuk ama ablam bana 5 senedir kus sebebini bilmiyom kucuk kiz kardesim oldu benim oz annem ve babam onlara hesappini soracam anliyacsginiz kardeslerinizle guzel kavga etmeden kiymetini bilin sonra cok pisman olursunuz
fhat:
ben cok beyenmek
sümeyye şahinbaş:
betül ya seni çok sevviyorum lan hiç gitme abisi
burak:
irem kardeşim hiç gitme be
VEYSI:
Artık kralı gelse inandıramaz merhamete iyiliğe sevgiye ve kardeşliğe
rabia:
Zehram seni çok seviyom lan hiç gitme tamammi :(
Ömer:
kardeşimi ne kadar çok sevdiğimi daha iyi anlıyorum
ezgi:
onur kardeşim seni çok seviyorum hiç gitme lan
Ayşe Sarıoğlu:
Elifim seni çook seviyorum kardeşim <3
Kerem ÖZKOZANOĞLU:
"BİR UMUTTUR YAŞAMAK"
beyza:
geçnler size bi tavsiye kardeşik herşeyden öte kardeş deme her g*te
buse:
Zehram ömrüm her şeyim can yoldaşım.
Güldüğümde beraber güldüğüm ağladığımda beraber ağladım sarışınım
SENİ ÇOK SEVİYORUMMMM
sılanur:
berfim seni çk svıyorum 3 senem
Toplam 73 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 1361
Arnavut Atasözleri Günaydın Sözleri Süslü Mesajlar Rap Mesajları Almanca Aşk Sözleri Face Mesajları İspanyolca Aşk Sözleri Fransızca Aşk Sözleri
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Çapkınlık Mesajları Erkek: Hayatim boyunca neredeydiniz? Kadin: Hayatinizin geri kalaninda da olacağım yer rüyalarınızdır.
Cuma Mesajları ALLAHım, kalbimizi iman ve Kur'ân nuruyla nurlandır.ALLAHhım, Sana karşı fakrımızla bizi zengin kıl; Senden istiğnâ ile bizi fakir düşürme. Biz kendi havl ve kuvvetimizden teberrî edip Senin havl ve kuvvetine iltica ettik. Sen de bizi, Sana tevekkül edenlerden eyle. Bizi nefsimize terk etme. Bizi hıfzınla koru. Bize ve erkek, kadın bütün mü'minlere rahmet et. Kıymetli Kardeşlerim Cumamız Mubarek olsun inşaAllah...
Makara Sözler yoklugunda erişim paketi teselli olmasada
Kapak Laflar Oynadığınız oyunları yuttuğumu sanmayın? Şimdilik gargara yapıyorum, zamanı gelince suratınıza tüküreceğim!
Kurtlar Vadisi Sözleri Kurtlar Vadisi?nde son, ölümden önceki son çıkıştır.
Söylemek isteyipte söyleyemedi...Söylemek isteyipte söyleyemediklerimi tek bakışımla anlatırım sana...
İnsanlara hep yardıma koşsan d...İnsanlara hep yardıma koşsan da, en zor anlarında yanlarında olsan da, hatta hep fedakarlık eden sen olsanda yine de kimseye yaranamazsın. Herkesin işine yaradığın kadar iyisindir bu hayatta.
Başıma gelen en güzel şey, onu...Başıma gelen en güzel şey, onun omuzu.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bizim arkadaş ortamında ilk ki...Bizim arkadaş ortamında ilk kimin telefonla işi biterse 'buraya muhabbet için mi yoksa telefonla oynamak için mi geldiniz yaa' diyor.
Adresler değişebilir, yazılanl...Adresler değişebilir, yazılanlar silinebilir, söylenenler unutulabilir ama yüreğimdeki yerin ne değişebilir ne de silinebilir, çünkü ben seni yalansız sevdim bunu da Allah bilir.
Bugün babaannem bana 'Umudunu ...Bugün babaannem bana 'Umudunu kaybetme, patlıcandan bile reçel oluyorsa senden neler neler olur' dedi, artık hayata umut dolu gözlerle bakıyorum.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Zalim Mesajlar Hayat Sözleri Teklif Sözleri Sevgiliye Uyku Mesajları Ağır Sözlü Mesajlar
Sponsorlu Bağlantılar
(Gözlerle İlgili Sözler) nermin: Qeweng sozlerdi (Küsme Sözleri) beyza: küsmek iyi bişey değil arkadaşlar. (Dertli Sözler) alperen: Benim derdim senin derdini s****r (Umursamaz Sözler) Bacaksiz;): gelenin altina mider, gidenin ustune sunger (Karşılıksız Aşk Sözleri) Aşk acısı çeken adam: Ne kaIbim kaIdı kırıImadık, ne akIım kaIdı çaIınmadık. Ne anIayabiIiyorum, ne de hissedebiIiyorum. Çünkü anIamak beynin, hissetmek kaIbin işidir. (Cezaevi Sözleri) RAMAZAN: cezaevi çekilmiyo ançak yaşayan biler ve çeken bilir anatalya kaş çeaevinde yatiyodum ALLAH BENİ SEVDİKLERİME KAVUŞTURDU ŞİMDİ ÖZGÜRLÜĞÜME KAVUŞTUM. (Laf Sokan Sözler) fahri: atın ölümü arpadan sana .... (Laf Sokucu Sözler) yagmur: iyimiş bu laf sokucu sözler ;) (Resimli Güzel Sözler) hamdi özhan: emeğiniz için ÇOOOOOK teşekkürler (Kızgınlık Sözleri) SELEN: ÇOK SAÇMA BEN SİZDEN KIZGINLIKLA ALAKALI ŞİİR İSTEDİM. Admin: Sayfamız, şiir sitesi değildir.
Sponsorlu Bağlantılar
Almanca Mesajlar Berat Kandili Mesajları Sempatik Sözler Ramazan Bayramı Mesajları Bilinmeyen Sözler Karizma Sözler Dünya İle İlgili Sözler Ürkütücü Mesajlar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com