Sponsorlu Bağlantılar

Kardeşlik Sözleri Bölümünün 2. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Kardeşlik Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Yüzüne bakıp da derdini hissetmeyen kardeşe, kelimelerin zaten gücü yetmez...
Belki esmer bir sevgilimiz yok, ama dünyayı beraber rehin alabileceğimiz kardeşlerimiz var!
Biri kardeşin olsun sen kendinden vazgeçsen bile o vazgeçmesin...
İnsanlar eğlenebildikleriyle arkadaş olurlar, anlatabildikleriyle dost, ağlayabildikleriyle kardeş.
Gerçek kardeş: İlk gözyaşını görür; ikinciyi yakalar, üçüncüyü durdurur.
Kardeşinin sıradan olması önemli değil, gerektiğinde yanında bulunuyorsa çok özel kardeştir.
Sadık bir kardeş, on bin akrabaya bedeldir.
Sadece bi gün haberleşmesen, ertesi gün merak edip arayan kardeş candır.
Kader dedim gül geç dediler, hayat dedim değer verme dediler, insan dedim üç kuruşluk dediler, peki ya kardeşler dedim yalan dünyadaki tek gerçek onlar dediler.
Belki sevgilimiz yok ama, çok kıymetli kardeşlerimiz var...
Toplam 8 sayfa bulunmakta.
2
Sponsorlu Bağlantılar
Kardeşlik Sözleri
Kerem ÖZKOZANOĞLU:
"BİR UMUTTUR YAŞAMAK"
beyza:
geçnler size bi tavsiye kardeşik herşeyden öte kardeş deme her g*te
buse:
Zehram ömrüm her şeyim can yoldaşım.
Güldüğümde beraber güldüğüm ağladığımda beraber ağladım sarışınım
SENİ ÇOK SEVİYORUMMMM
sılanur:
berfim seni çk svıyorum 3 senem
Sezin..!:
Hani sen benim kaç senemsin derler ya. Gereksiz. Önemli olan kaç sene önce tanıştığımız değil; beraber neler yaptığımız, neler paylaştığımızdır.
damla:
Mehmet gardasim seni seviyorum canımı veririm lan senin için ya
nehir yagmur:
Murat sayılı kardesim seni seviyorum <3 qanqam bnm herseyim degerlim
şahin:
kardeşimi seviyorum yaaa
sanane:
kardeş olmak zordur ama düşman olmak kolaydır (ben yazdım bunu sizin gibi başka sitelrden bakmadım ahahaha ) (beğeninn haa)
dodcamp:
İyi iyi beğendim
müjde:
samet aşkom tek qanqam seni seviom<3<3
mahsun koc :):
Ayse canım kardesim <3
neymar:
Kardeş çok güzel bişeydir
melek♥meliye:
Benimde bir ikizim var,uğruna canımı vereceğim
nergiz:
Ben kardeslerimden atildim canim cok aciyo ama ben de sildim abilerimi artik
Deniz:
Cokkkkk guzellllll
hamit:
Siz kardeş lafını 6 harfe sığdırmışsınız biz ise yere göğe sığdıramadık.
Anonim:
Yeryuzunde biten her dostluk icin gokyuzunde bir melek aglarmis.Size ant olsunki bizim melegimiz asla aglamayacak..
MelihCan ßoyraz:
Hayat Sen Olsan Ölmeden Yaşarım Bünyamin Göksu
hamis:
Kardeşlik Son Bulmayan Arkadaşlıklardan Doğar.
Toplam 57 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 9558
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Koyan Sözler adiLiğine boncuk takta nazar değmesin !
Mutsuzluk Sözleri Dünyanın en büyük aşkı değil istediğimiz, dünyanın en basit mutluluğu.
Hz Ali Sözleri İlmin verAseti olmaz, ölülerinizin kemikleriyle övünemezsiniz.
Türk Atasözleri Dişi ağrıyan dilini kesmeli, gözü ağrıyan elini.
Türk Atasözleri Kusursuz dost arayan dostsuz kalır.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Nesin sen? Adını bir türlü koy...Nesin sen? Adını bir türlü koyamadığım uzaklaştıkça yaklaştığım kaçtıkça yakalandığım gecenin ayazında soğumayan sıcaklığım, yüreğimde tüm ağırlığıyla var olan diğer yarım. Yüzleşmekten korktuğum duygularım. Nesin sen? Her şeyim mi? Hiçbir şeyim mi?
Benim bu dünyada başka kimsem ...Benim bu dünyada başka kimsem yok. Sevincim, kederim, hasretim sensin. Ben seni severken nasıl öleyim, yokluğun cehennem, cennetim senin.
Çıkmaz bir sokakta karşılaşmış...Çıkmaz bir sokakta karşılaşmıştık. Ne o geri dönebildi, ne de ben.
Yanıma seni, karşıma herkesi a...Yanıma seni, karşıma herkesi alabilirim.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Kusura bakma çayını kendin koy...Kusura bakma çayını kendin koyacaksın, şuan energy saving moddayım.
Sabah o sıcacık yataktan çıkar...Sabah o sıcacık yataktan çıkarken, kendimi 3 çocukla ortada bırakılmış gibi hissediyorum.
Telefon bankacılığından arayan...Telefon bankacılığından arayan kıza, biraz bekler misin diyerek, telefonu pc nin hoparlörüne yaklaştırdım, müzik dinlettim. Gün intikam günüdür. :)
Eros'a sormuşlar: Neden eskisi...Eros'a sormuşlar: Neden eskisi gibi aşk oku atmıyorsunuz? Eros cevap vermiş: Başınız ayrı, kıçınız ayrı oynuyor. Denk getiremiyorum!
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Dertli Sözler) şenyer: Derdim olmasin omur boyu yanliz kalayim (Karizma Mesajlar) kadir: Bu alemde aci bademde daktilo daha yanlis kelime yazmadi (Havalı Sözler) cool: Her önüne gelen kıza canımsın diyen erkek kaç canın var lan senin mariomusun sen ? (Laf Sokan Sözler) Hatice asya temur: Sana vereceğim tek akıl aklın varsa tek takıl (Atarlı Sözler) Rami : Bu aralar herkez kaybettigimi sanıyo ama bilmiyolar ki oyun daha yeni başlıyo (Havalı Sözler) misafir: İnmem Çıkarım yerin dibine sokarım... (Cezaevi Sözleri) İBRAHİM AKDAĞ: HAYAT ÖLÜME SORMUŞ İNSANLAR BENİ ÇOK SEVERKEN NEDEN SENDEN NEFRET EDİYORLAR ÖLÜMDE HAYATA DEMİŞ SEN TATLI GÜZEL BİR YALANSIN BEN İSE ACI BİR GERCEGİM (Hayat Sözleri) yasemin can: Cok dogru ya hayat bos ve insanlar bos olmus cokmu (Duygusal Sözler) irem: sözler süper yaa. bu sitede diğer sitelere göre çok daha kaliteli sözler var. emeğinize sağlık diyorum. (Duyulmamış Sözler) Gülümm: Sımdiki asklar saman alevi gibi birden yanip sönüyo oylesi olmaz olsun
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com