Sponsorlu Bağlantılar

Kardeşlik Sözleri Bölümünün 5. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Kardeşlik Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Gül kokusu akşamlarda dost hasreti yaşadık belki yeri geldi ayrılıklara ağladık ama kalbimizde yaşattığımız dostluğumuzu asla unutmadık
Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsada dostluğumuz aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece dostuz!
Sakın üzmesin seni karşılıksız sevgiler bağrına taş basarsın acılar bir gün diner giden gitsin aldırma yangınlarda söner sakın bakma arkana krallar önde gider
Güneşe bağlandı korkuyla önce insan. Sonra ateşe, suya ... Ay battı su kurudu gün bitti.. Sevgi kardeşlik dostluktu sonsuz olan..can dostuma
kardeşliğin kolları dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur. Gel seni bi kuçaklıyayım yaa ? canım kardeşim benim
Kardeşlik Son Bulmayan Arkadaşlıklardan Doğar.
Üç şey kardeşlik sevgisini sâfîleştirir: Selâm vermek, mecliste yer vermek, sevdiği isimle onu çağırmak Hz.Ömer
Kardeşinle mücadele etme, onunla alay etme, ona verdiğinden sözden dönme (Hadis-i Şerif)
Kardeşlik sadece Kan Bağı iLe oLmaz Din Bağıda Kardeşliğe An Açık örnektir.
Ruhumdan başka dostum olmadı ve derdimi dinleyen sadece gönlüm vardı
Toplam 7 sayfa bulunmakta.
5
Sponsorlu Bağlantılar
Kardeşlik Sözleri
aysegul:
sözler çok güzel kardeşimi bana baglayan sözler oldu
fatma uzun :
benim için dostlukta kardşlikte berfinde başlıyor ;) <33 kavga edip beni tınlamasada kardeşim herzmn yanındayım onun özlüyorum onu ama o hala mutlu ben mutsuzum zaten hiç bir zamnda mutlu olamadım olamıcamda KARDEŞLER KAVGA ETMEZ nedensizce küsmez kardeşler her zamn her dka yanında olana kardeşlik DENİR hissetirir sevdiğini ağladığında hep o vardır yanında ama ben fazla olmadım yanında üzgünüm UNUTMA KARDEŞİMSİN iyiki varsın BERFİN DEMİR ..
nur sema:
çok güzel sözler varmış
sibel okay:
özgürüm bitanecik kardeşim seni çok sewiyorum.
muhammed Diyrbkr SprLu:
Jerdır walla sözlernız
dursun ali:
gece gibi dostu olmali insanin en azindan aksamdan sabaha seninle ne zaman gelecegi ne zaman gidecegi belli
Ensar:
iyimiş iyi
rümeysa:
dost seni senden çok sevendir <3
fatma erkan:
insanın sonuna dek sadece kardeşi yanındadır başkası değil
değerini sadece kardeşin bilir başkası değill ...
oktay bora:
guzelmşi ya harbiden sözler
EmirhaN:
Kardeşlik Ağızda Yaşanan Birşey Değildir Kardeşlik Kalbe Değen Bıçak Ucunun Acısına Adırmadan O Kişinin Yanına Gidebilmektir Kardeş Dediğin Sen Benim Kankamsın Demek Değildie Ölüme Bile O Kişi İle Girmektir Kardeş Kardeş Ağızla Değil Kalple Seçilir Unutmaki Çok Sevdiğin Bir Kardeşin Varsa oNUnla Kara Toprağa Bile Girmeyi Göz Alabilirsin ( I LOVE YOU SUDE MİNE KADIOĞLU )
SELMA :
HARIKASINIZ ALLAH AZI OLSUN
ilayda:
yazı için teşekkürler
meltem:
çok teşekkür ederim. güzel kardeşlik sözleri
Ahmet:
süper yorumlar ya çok beğendim
merve:
Çok guzel beğendim kardeşlikle ilgili sözlerinizi.
jale:
çok güzel ve anlamlı kardeşlik sözleri var. hepsi için sizlere teşekkür ederim.
muhammed:
çok güzel sözler tebrikler
aleyna:
kardeşlik kadar olun
Nergiz TSN:
şekil deyil markayız ölümüne kankayız. :D sevo tutiş sizi çok seviyorum.
Toplam 26 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 3365
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Duygulu Mesajlar Beni Görüp Kendini Sınama.Görebildiğin Kadarım.Hayat Bir Kumar İse Zarları Ben Atarım
Kibar Mesajlar Seninle Seni yaşamak Yalan Dünyadan Kısa Süreliğine uzaklaşmak gibi bir şet benim için ahu gözlüm.
Kadınlar İçin Sözler Kadınlar en çok saçlarını sever. Çünkü istedikleri zaman aldırabilecekleri kırıkları birtek saçlarındadır.
Can Yakan Sözler hiç bir operatör beni bağlayamaz ki, sensiz hayata?
Kamyon Arkası Yazıları UŞAK?lıysan vur saza, şöförsen bas gaza.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Bir yaprak misali gibi dökülüy...Bir yaprak misali gibi dökülüyoruz ve soluyoruz, solmayan bir tek gerçek var o da acılarımız.
Gözlerinin içine bakarken güle...Gözlerinin içine bakarken gülen adam, seni seviyorum demese de olur.
Çünkü geçmişte canın yandı. Bu...Çünkü geçmişte canın yandı. Bunu gözlerinden okuyabiliyorum. Gülümseyerek geçiştirmeye çalışıyorsun ama yine de saklayamadığın bazı şeyler var.
Sesini değil, sözünü yükseltme...Sesini değil, sözünü yükseltmeli insan. Çünkü gök gürültüleri değil, yağmurlardır yaprakları yaşatan.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Hayat felsefem; pudingi çay ka...Hayat felsefem; pudingi çay kaşığıyla yiyeyimde geç bitsin.
Eğer dünyayı kadınlar yönetiyo...Eğer dünyayı kadınlar yönetiyor olsaydı savaş olmazdı... Sadece birbirleriyle konuşmayan kıskanç ülkeler olurdu.
Marketlere sırf poşet ağzi açm...Marketlere sırf poşet ağzi açmak için eleman alınmalı. Para mı veriyim, poşeti mi açıyım,para üstünü mü alıyım? Derken paramla rezil oluyorum.
Bir kızla baş başa film izlerk...Bir kızla baş başa film izlerken erkeklerin kafasında dönen diğer filmler altı dalda oscar alır. :)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com