Sponsorlu Bağlantılar

Düşündüren Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Düşündüren Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Ayrıldıktan sonra arkadaş kalabilen hiç bir çift, beraberken birbirini sevmemiştir.
Kimseye zararının olmaması, seni iyi biri yapmaz. İyi insanlar, başkalarına faydalı olanlardır.
Ne çok özlem, ne çok hüzün, ne çok sevinç birikmiş meğer. Ama hepsi aynı kapıya çıkıyor sonunda. İnsan dediğin sevdiğini yanında istiyor işte. Sevdiği herkesi. Mesele bu.
Olmayacak dua etmezsen, umutsuzca amin demek zorunda da kalmazsın.
İyi bir öğretmen, kendisini yavaş yavaş gereksiz kılabilen insandır.
Engelsiz yol seni hiç bir yere götürmez. Yolunda çok fazla engel varsa, doğru yoldasın.
Paran varsa bir numaralı adamsın, yoksa tek tabancasın.
Pozitif düşünceler seni yükseltir. Negatif düşünceler ise seni hep aşağıya çeker.
Aslında hayat çok kısa falan değil... Yanlış insanlara haddinden fazla zaman harcadığımız için böyle hissediyoruz.
Gece bitmeden gündüzü bulamazsın, yanlış yapmadan doğruyu bulamazsın, acı çekmeden de mutluluğu tadamazsın.
Toplam 23 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Düşündüren Sözler
Gülenay :
Güçlü kızlar akşam yatağa ağlayarak girip sabah gülerek kalkan kızlardr...
ÖZLEM :
Düşündüm yineseni
Aklimdan cikmiyorsun
UNutamıyorum ben
Seni neden boyle
Yapıyorduuun.
FamaGül:
Ama arada birde etrafına bakmak iyidir
belki görmek istedikIerini görürsün
Toplam 3 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 5135
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Son Sözler Müjdemi isterim HAYDAR abi. Bir kizin daha oldu.
Damardan Mesajlar Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi kalbimden akan kan yazacaktır ismini o zaman anlarsın sana olan sevgimi
Araba Sözleri Ne güzeldir pişmanım diyebilmek, ne güzeldir affet Ya Rab diyebilmek. Günahlarımıza pişman olup afedilenlerden oluruz inşallah.
Koyan Sözler Benim için önemin asla tartışılmaz, çünkü hiç olmadı!
Mevlana Sözleri Madem ki, akıl babandır beden de anan, oğulsan babanın yüzüne bak.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Kasırgaların bile içimden söke...Kasırgaların bile içimden sökemeyeceği kadar çok sevmişim seni.
' Neden bana bakıp duruyorsun ...' Neden bana bakıp duruyorsun ? ' diye soracaksın elbet birgün. işte o zaman diyeceğim ki 'ölmeden cenneti görüyorum daha ne olsun'.
Kar taneleri gibi yaşıyoruz şu...Kar taneleri gibi yaşıyoruz şu sıralar; Birbirimize değmeden ayrı ayrı eriyerek...
Meğer onun geleceğim deyişi, k...Meğer onun geleceğim deyişi, kalbimin hakkından gelişiymiş.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Değer verdiğini anlayan kaçıyo...Değer verdiğini anlayan kaçıyor. Sanki borç para isteyeceğiz, sanki giderken çöpü dök diyeceğiz, sanki git iki ekmek al diyeceğiz.
Sevgili uyku, ben bu satırları...Sevgili uyku, ben bu satırları yazarken sen çok uzaklardasın biliyorum. Ama seni seviyorum yuvana dön. (:
Midem gurulduyo acıktım galiba...Midem gurulduyo acıktım galiba. Hadi bana 'Seni Seviyorum' de de, yalanını yiyeyim. :)
Oturmuş kara kara sevgilimi an...Oturmuş kara kara sevgilimi annemle nasıl tanıştıracağımı düşünürken sevgilim olmadığını fark ettim. Bi rahatlama geldi ki anlatamam.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com