Son Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Son Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Sıkıntıdan patlamamak için, kırmızı kabloyu mu kesiyorduk, mavi kabloyu mu?
Bu paraşüt bozuk galiba, inince değiştireyim.
Gülüşünü seversin. Sohbetini seversin. Sevmek için illa ki yüzünü görmek şart değil, yüreğinde duruşunu seversin! Yalan mi?
Son sözü hep 'alın yazısı' söyler.
Yok yok bişey olmaz sağlığa delalet!
Abi çevremizde fazla polis yok, teslim olmayalım, kaçalım abi..
bide fişi taktınmı tamamdır..
Yaw HAYDAR abi bu tribundeki bayraklar hiç sari-kirmiziya(Karsiyaka Göztepe maci ) benzemiyor.
Havlayarak üzerimize geliyor, çünkü bu cinsler çok insan canlisidir.
Burası Fener tribünü değil mi?
Toplam 22 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Son Sözler
kardelen:
yüreğime son bir göz yaşı bırakıpta gitti
gökçe:
iyi işte özlemin yazdığı söz çok yanlışşşş
ozlem:
Gidiyorum artik gozun aydin gitmem için cok urastin sonunda basardin su hayatta sevdimmi birkere severim gittimmi birkere giderim girişimin geri donusu olmaz gidiyorum gozunaydin
MaviAy:
bu sözler çok eğlenceli. gerçekten son anlardan söylenen sözler ama nafile :)
Toplam 4 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 6170
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Kral Sözler Delikanlı Gibi Seven Adama Yoktur Kural da Kral da , Light Gibi Seven Adama Vardır Kural da Kral da..
Jilet Sözler Duyduğumu göre sözlerimi üzerine almıyormuşsun. İyi dinle sevgili, kelimeler bile sana küfrediyor.
Tatlı Sözler Güneş doğmasa da olur, bana senin ışığın yeter.
Laf Sokucu Sözler Küfür etmek geliyor içimden bazen, sonra boş ver diyorum kendisi küfür gibi zaten!
Sitem Sözleri Kimi yeşil gözlüyüm diyor, kimi mavi, kimi ela... Ben de diyorum ki; beni ölümüne sevecek kadar gözü kara değilsen, gözlerin gök kuşağı olsa neye yarar!
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Benim seninle bir alıp veremed...Benim seninle bir alıp veremediğim yok. Sadece verip de bir daha geri alamadığım yüreğim var!
Üzülen sen olduktan sonra hakl...Üzülen sen olduktan sonra haklı olmanın bir önemi kalmıyor canım.
Belki de sevmekten göğsümün so...Belki de sevmekten göğsümün sol kısmını yitirmişimdir.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Hepimiz sevgilimizle kavga ett...Hepimiz sevgilimizle kavga ettikten sonra telefonumuzu kapatıp 15 dakika sonra da 'mesaj atmış mı acaba?' diyerekten açmışızdır.
Geçen karıncanın biri tututmuş...Geçen karıncanın biri tututmuş beni götürmeye çalışıyor. Dedim ne oluyor; 'Pardon abla, şeker sandım sizi.' dedi.
Tişörtünüz ne kadar marka olur...Tişörtünüz ne kadar marka olursa olsun, elbet bir gün toz bezi olacaktır. -Anne atasözü.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Araba Yazıları) Mavi: Hayallerle ömür gecmez (Fransızca Aşk Sözleri) ahmet: Süperr ^^ (Çekici Sözler) emrecan: TerbiyesizIık Sizin Küfür Edip Etmemeniz DeğiIdir . Küfür KişiIiğin Özgür Ruhudur , TerbiyesizIik Karakterdedir (Yürek Yakan Sözler) ELgun: Ben ikimiz kadar yalnız , senin kadar kalabalığım sevgilim ... (Eski Sözler) ömer: gül güle baka solar (Sevgi Sözcükleri) abidin: ben bu siteyi çok seviyorum çok arkadaş (Ağır Sözlü Sözler) melike: Bende seviyorum anlasana Mehmet <3 Melike (Mutluluk Sözleri) Leyla: Yaaaaaaa, bunlar ne guzel sozler, bayildiiiiiim. Supeeeeeer (Mektup Yazıları) nils ergül: çok güzel yorumlar var ve bence bunlardan en güzeli en sonncu olmuş (Acı Sözler) memet: helal olsun çok güzel bu sözler
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com