Saçma Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Saçma Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Uyku yok tamam, açlığı da kabullendik, sıkılmak desen her dakika, bari şu içe düşen sebepsiz sıkıntı olmasın. Olmaz mı?
Bence evde kaldığınızı artık kendinize itiraf edin. Hepimiz rahata erelim.
Her dakika özlediğin, aklından çıkmayan birisinin yanında olmaması çok saçma.
O değil de bu ağrı kesiciler ağrıyan yerlerimizi nasıl buluyorlar yahu?
Bu hissi sevmiyorum; susacağım, içime atacağım, sabredeceğim ama değmeyecek.
Önce birlikte saçmaladığımız kişileri seviyoruz sonra dozunu kaçırıp saçma sapan bir şekilde ayrılıyoruz.
Saçmalamak gerek bazen; özgürce, kimseye aldırış etmeden, keyiflice...
İnsanlar ya çok neşeliyken ya da çok üzgünken saçmalar.
Hayat, bazen yokluğuna alıştığın ve sevmekten vazgeçtiğin kişinin sana yeniden dönmesi kadar çok saçma.
Herkes o kadar iyi, o kadar masum ki, sanırsın bir tek cehennemde ben yanacağım.
Toplam 9 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Saçma Sözler
hüdai:
Ekmek doğrama tahtasının yeri musluğun arkasıdır trt 1 hep birinci kanalda olmak zorundadır ve senin yanına en çok ben yakışırım
begüm penbe:
Utanmadan ciddi bir iIişki istiyorum yazanIar var
sanki biz banka kredisine kefiI, haIı saha maçına
yedek, eIektrikçiye çırak arıyoruz XD
İnanç tatlı:
-Aşkım ben çokmu şişmanım?
+Şurdan kendine 2 sandaIye çek anIatayım.
özlem:
al hançeri sok kalbine hançer kana bulansın al hançeri sok derine çunkü en derinde sen varsın
melekk:
güzeeell begendim ama biraz daha güzel olabilirdi
Toplam 5 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 5479
Oturtan Laflar Miraç Kandili Mesajları Sevgiliye Güzel Sözler Sinir Sözler Azerice Aşk Sözleri Harbi Mesajlar Baba Mesajlar İşçi Bayramı Mesajları
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Duygulu Sözler Kafamı duvara vurmadan tanıyabilmek seni beyninin içindekileri anlayabilmek ve yitirmeden yüzündeki anlık tebessümü tüm saatleri durdurabilmek için çıldırasıya paraladım kendimi lanet olsun artık sigarayı üç pakete çıkardım olsun gözüm olsun ne olacaksa olsun
Koyan Laflar Sen ölürsen imamın kulağına fısıldayacağım; İyi çitile! Yıkamakla geçmez bunun pisliği!
Özenli Mesajlar Dinlemek, gosterebilecegimiz nezaketlerin en yuksegidir. DALE CARNEGIE
Kurtlar Vadisi Mesajları Kurtlar Vadisi?nde gözden akan bir damla yaş kimsenin susuzluğunu gidermez.
Ünlü Sözler Seni insan gibi değil, imkan gibi görene sırtını dön. O zaman görürsün, tüm gerçek yüzünü. Charles Bukowski
Ey gönül! Şimdi sorarım sana, ...Ey gönül! Şimdi sorarım sana, hangi aşk daha büyüktür? Anlatılarak dile düşen mi, anlatılmayıp yürek deşen mi?
Mutluluk mu? Senin yanındayken...Mutluluk mu? Senin yanındayken uğruyor yanıma.
Gülümseyin işte! Kimine yaland...Gülümseyin işte! Kimine yalandan, kimine inattan, kimine içten, kimine küfürlü, kimine sevgiyle, kimine aşkla bir şekilde 'Gül'ün, o yerine gider!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bazen elimin üzerine oturup uy...Bazen elimin üzerine oturup uyuşana kadar bekliyorum sonra o elimle saçımı falan okşuyorum başkası yapmış gibi oluyo. Yalnızlık çok zor.
Az önce, ilkokulda pilot olmak...Az önce, ilkokulda pilot olmak isteyen bir arkadaşıma rastladım. Hayallerine röveşata çekip midyeci olmuş.
Şeytanın bacağını kırarımda; k...Şeytanın bacağını kırarımda; kadına şiddette karşıyım arkadaş. :)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Ürkütücü Mesajlar Kadir Gecesi Mesajları Sevgiliye Güzel Mesajlar Can Yakan Mesajlar Şoför Sözleri
Sponsorlu Bağlantılar
(İğneli Sözler) Emir TIKAN: Siz bahcelerde cicek acarken biz yollarda vtec aciyoduk . #41 (dking 056 Vti (Laf Sokucu Sözler) HARUN: haytım bir film olsaydı sen ancak araya giren bir reklam olurdun tatlım. (Polis Sözleri) enes: Polis amcalar size güveniyoruz (Aldatma Sözleri) nurten bolu: aldatana bir şey yapmam aldatan kişi utansın, ya gidene dur diyemem (Resimli Güzel Sözler) Deniz: Süperrrrrrrrr!!!!!!! (Cezaevi Sözleri) biriciğin: onun için çok çok üzülüyorum (Kardeşlik Sözleri) hüseyin: hani arkadaşa arkadaş dersin ya kardeşe kardeş dersin o çünkü bir can parçan (Öğrenci Sözleri) yasemin: bazıları hariç güzeldi (Güven Sözleri) GÜLDENİZ SARI: güven denilen şey insanın en derin yerinden gelen bir hassasiyettir o bir kere zedelendimi geri toparlanmasi mümkün değildir (Azeri Sevgi Sözleri) Gunka: Evet çok acı sevda bu olsa (((
Sponsorlu Bağlantılar
Aşık Edici Sözler Jilet Sözler Galatasaray Mesajları Sağlık Mesajları Mevlana Sözleri Sıcak Sözler İsyan Sözleri Nefret Mesajları
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com