Sponsorlu Bağlantılar

Karşılıksız Aşk Sözleri Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Karşılıksız Aşk Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Biliyorum, hiçbir zaman 'biz' olmayacağız. Sen başkasıyla, ben başka birisiyle olacağım. Kokumuzu bile bilemeyeceğiz hiçbir zaman.
Uzun uzun cümlelerle aklımı karıştırma, öyle bir mesaj at ki, ekrana baka baka aptal aptal güleyim.
Umarım birini çok seversin, o da sadece canı sıkıldığında konuşur seninle.
Gücüme gidiyor be usta; Adam gibi sevipte kaybetmek!
Yar olsaydı kalırdı, yaraydı geçti.
Ya ben sevmeyi beceremedim, ya sen sevgiden anlamadın hepsi bu.
Yazmak istediğim o kadar çok şey var ki, ama yazsam ne fark eder? Özledim desem dönmez, birine derdimi anlatsam önemsemez.
Yanında olup yüreğinde olmamaktansa, yüreğinde olup yanında olmamayı tercih ederim.
O benim hayallerimin içine etti ama, ben onun mutluluğuna kıyamadım!
Hep kazanan sen oldun, bile bile kaybettim. Nasıl kıyardım sana, canımdan da öteydin. Sana yalan gelse de ölesiye sevildin.
Toplam 18 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Karşılıksız Aşk Sözleri
maviş:
Bu gün bir sokak başında durdum öylece sigara ve ben vardım sadece seni gördüm onunla birlikte inanki dedim kendime git sevdigini söyle ama biliyorum yine benimle dalga geçecegine ama sen nekadar istemesende ben hop söylüyorum seni çok seviyormmmmm
samet:
hayat bir tiyatro oyunudur ve en zor rolü bana verdiler. önce sevip sonra ayrılmak
ela:
Seni sevmiyorum diyor ama bensiz yapamiyor hep msj atiyor Ben unu tm unutuyorum kendini hatirlatiyor...
ela:
Ayni beni anlatmislar gercekten karsiliksiz Aşk Çok zor coook..
dertlıyamerezli:
imkansızı bulunca yaşanan gerçek olunca goz yaşımmmm kurumuyoo
E:
Benım erkeklere fena sevmıyurum ve her gorduyume abım sınırlarından geçmesınler dıye ama erkek çoçoklara tam tersı bagılıyurum . Benımde 5 yıl seven bır kişi vardı 1 sene ononla arkadaş olmayı kabuletım ama her gon allahıma dua edıyurdum kutu ınsanları benden ozaklaştırsın dıye sonra Allah yardım etı o na karşi nefret duldu ıçime ve ozaklaştım ozun tehdıdler ve kavgalardan sonra bı soredır gorokmıyur ama ıyıkı oıle oldu çonkı kımze kutulerle ve dıne baglamayan kışilerle ve de parasını kotu amaclı kolanan kışilerle sevgılı olmaz her şey saman gosterıyur allahın ısneyle ve 2 bucuk yıldır dıne baglı ve parakıymıtı bılen bırıyle tanişiyurum alhamdullah şimdılık mutluyum inşalah bızım kalplerımız sadece bırbırımız ıçin atar ve Allaha layık olur çonkı ben allah yulunda bırıyle olmak estıyurdum inşalah bo duru kışi çıkar İnşalah allah yulunda evlenırız bır erkek çoçoyumuz olur allahım bızı bırbırımızden ozaklaştırma onu kendımden bıle daha çok sevıyurum lutfen allahım bızı yanlız bırakma sen kutulerı benden ozaklaştırıyurson ıyılerı benım yanımda kalsın . onunla çadırda olmayi bıle razıyım (((( ş+e))
hamide:
hep sevdim seni hala da seviyorum
muhammed:
bazen insanların gözü öyle bir kör oluyoki yanındakini bile görmüyo
nur yIlmaz:
Ben sni bir sercenin goz yaslari kadar sewdim bilirsinki serceler agladiklari zaman ølûrlerrrrr :-(
Görkem Kübra:
Kendimi bildim bileli karşılıksız sevdim herdaim
Karşılıksız sevmek damla damla ölmektir.
leyla mustafa <3:
İmkansizlik çok başka birşey yaaa hem de cokk :-( :-( :-(
Hasan pasa:
Tam 6 senedir onu karşılıksız seviyorum kafam darma dağın
badem gözlü:
Benim durumum da çok kotu ben çok seviyorum ama o bana karşı hiç kimseye davranmadığı kadar soğuk davranıyor. Sevdiğini belli etmemek için mi yoksa beni umursamadığı için mi?
g....:
Mavi yanlizlik ismin sewilmi ?
basım onas:
Zaten bir tanesi de para mal mülk şart koşmadan .. Yani çkarsz sevse şaşarz
melek yeşil:
Ben ağIarken o başkaIarına dokunuyordu ve bu bana çok acı veriyordu istesede bende dönmem artik bitti bende bitmeyen bişeyIer varsada oda bitecek geçecek daha öncekiIer gibi buda geçecek
ZorKAra:
Etrafımda çok insan oImasın, etrafımdakiIer insan oIsun yeter.
MaviYalnızlık:
Ben onu çok sevmiştim. Ama onun benden haberi yoktu, belki arkadaş olarak görüyordu beni ama ben onu seviyordum.
Şimdi evli ve bir çocuk sahibi.
Belki bir zamanlar onu çok sevdiğimi asla öğrenemeyecek. Bu saatten sonra öğrense de bir şey değişmez zaten
nuray:
karşılıksız sevmek çok kötü bir şey ölum gibi ondan bile beter hiç kimseye böyle bir şey yaşamasın her kese mutlu aşklar!!!
sevmek zor:
He lan sözler tam bizlik
Toplam 24 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 2877
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Çin Atasözleri Bir anlık hiddet sırasında sabırlı olursanız, yüz günlük kederden yakayı kurtarırsın.
Kırıcı Sözler Bugün de eski sevgilimin özlemine dayanamayıp ayı belgeseli izledim.
Anneler Günü Sözleri Bütün acılar üstüme yağınca sen bana açılan şemsiyesin annem.. Seni çok seviyorum.
Yürek Yakan Sözler Avuç içlerimden yükselen o kadar çok yaralı dualar var ki... Senin merhem niyetine sürebileceğin bir 'Aminin' yok mu ey Yar!
Uyuz Sözler Taksiciye, sokak satıcısına, biletçiye vs verilen paranın üstü kesinlikle alınmaz.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Sanki saklambaç oynuyoruz; akl...Sanki saklambaç oynuyoruz; aklımdan çıkarsan kalbime, kalbimden çıkarsan aklıma saklanıyorsun...
Gecelerin kör karanlığına ışığ...Gecelerin kör karanlığına ışığımdın sen. Denizlerde yön bulduran yıldızımdın sen. Çöllerde serabım, kızgın kumlarda vahamdın sen. Kör kuyularda Yusuf ben oldum, Mısırda Züleyha'm dın sen.
Varsın bir kelebeğin ömrüne sı...Varsın bir kelebeğin ömrüne sığsın sevdamız .Saadetin sükutuyla gözlerine baktığım o bir gün bir ömür değil mi sevgili.
Hayatı yaşanır kılan, hayaller...Hayatı yaşanır kılan, hayallerdir. Hani gözümün içine bakarak çaldıkların!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
En Büyük Kavqalarımız Dudaklar...En Büyük Kavqalarımız Dudaklarımız Arasında Olsun, Hatta Birbirine qirsinler... Ayırırsam Şerefsiz'm.
Kendimi fotojenik olmayan biri...Kendimi fotojenik olmayan biri zannediyordum. Ta ki çirkin olduğumu anlayana kadar.
Lisede hoca tokat atınca 'Bana...Lisede hoca tokat atınca 'Bana babam vurmuyo sen kimsin?' demiştim, babamı okula çağırıp öğretmenler odasında beraber dövmüşlerdi :)
Benim ingilizceye olan sempati...Benim ingilizceye olan sempatimi 'thank you very much, deperim önden kaç' diyen arkadaşlarım bitirdi.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Sevgi Sözleri) muhammed zariç: Giderken Hakkını Helal Et Dedin Ya , Kalsan Ömrümü Feda Edecektim . . ! (Değişik Sözler) figen: Kendi hayatımın kaIesine rövaşata iIe goI atmış gibiyim. (Özel Sözler) canöze: beni anlatan sözler bunlar. o benim için o kadar özel ki ah ahhh. (Şirin Sözler) sultan: eger aşk şiirlerle anlatılsaydı bu dünyanın çivisini söker sevdğimin köşe yazarı olurdum (Cezaevi Sözleri) busra: benım sevgılımde cezaevınde 2 yıl kaldı onu olumune bekleyecegım (Mutluluk Sözleri) MKaynak: Daima Mutlu Ol. Çünkü Hayat, Mutsuz Olmak İçin Çok Kısa... #MKaynak (Özlem Sözleri) sudenazarkan: Abim askere gittu cok ozluyorumm (Kıskançlık Sözleri) cenk: Çok kıskanıyorum bil istedim.. (Resimli Komik Sözler) ramazan: hele dedeyle olan sözler süperdi (Başarısızlık Sözleri) BUKET: aynen nesrin hataları görsün yapmasın
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com