Şizofrenik Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Şizofrenik Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Ben koşarak duvara kafa atacağım geç dönerim, eyvallah.
Çok doluyum, boğazıma kadar, deli taklidi yapmasam dayanamazdım.
Kötü değilim, iyi de değilim. Daha doğrusu nasıl olduğumu ben de bilmiyorum.
Siz hiç hayallerinizden sıfır aldınız mı?
Zor olmadı aslında, sadece bazı geceler delirecek gibi oluyorum ama delirmiyorum. Yani en azından ben öyle düşünüyorum. Şimdilik.
Galiba sonunda kafayı yedim ama kimseye çaktırmamaya çalışıyorum neden böyle yapıyorum bunu bende bilmiyorum.
Kafamda delirmeye çok müsait bir beyin taşıyorum.
Uyuyunca geçmiyor, uyanın konuşmamız gerek!
Aslında aklım var da insanlardan uzak durmak için delirmek işime geliyor.
Kimsenin inanmadığı bir deli, yazarının bile okumadığı bir kitap, hiç çalmayan bir şarkı, hiç sorulmayan bir soru gibiyim. Kalabalıklar içinde varım ama yok gibiyim.
Toplam 8 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Şizofrenik Sözler
sevcan :
bu sözler yıkılıyor bende de bu şeyler oluyor.
Şizofren hasta:
Şu sözleri okuyup okuyup deliresim var.
ali:
Onlarda söz olsa hahhahah :):):)
Ahmet:
Yatağımda bir ceset var beni taklit ediyor ne yapsam gitmiyor
Cemal erdal:
Tamam benlik bu sozler tam istedigim sozler
Büşüş..!:
Açıkcası bu sözleri beğenmedim.
Saçma yanii!
Şizofren sözleri gibi faln diğil..!
ruhsuz şizofren:
begenmeyenler siktolitlrolup gidebilir
berfin:
Bence hepsi çok saçma alın size şizofrenik bi söz. Bu dünya bana;
Duvarları boyasızlıktan dökülmeye başlamış, rutubet kokan, karanlık, pis bir oda hissi veriyor. Sanırım ben doğarken lanetlendim.
berkant:
Sözler çok kıyak
sanane:
Bazilari sacma
sana ne:
ıııyyy saçma :p salaklar bide çok güzel diyolar
sana ne?:
Guzel şizofrnik mesajları sevdm
fatmanur:
bu sözler muhteşem yaaaaaaaaa tam bana göre
meryem kuzu:
Sanırım bende zaman zaman böyIe hissediyorum
Işıldar:
tam benlik bu sözler ;)
yasin:
j.harrinin sözleri yok mu?

Admin: Diğer sitemizde j.harris sözleri mevcuttur. (MeshurSozler.com)
Toplam 16 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 8634
Kapak Laflar Duygusal Mesajlar Kıskançlık Sözleri Muhteşem Sözler Ayrılık Mesajları Yalan Mesajlar Öğrenci Mesajları Çekici Mesajlar
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Yürek Yakan Sözler Tanıdığın yanlış insanlara duyduğun öfkeyi, tanıdığın en doğru insana kusma.
Harika Sözler Sana en muhtaç olduğum şu anda gel! Yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel!
Hasret Sözleri Uyandığım her gün, bambaşka özlüyorum seni.
Mevlid Kandili Sözleri Bugün ellerini semaya gönlünü Mevlaya aç, bugün günahlardan olabildiğince kaç, bugün en gizli incilerini onun için saç! Çünkü bugün kandil, Mevlid kandilin mübarek olsun.
Dokunaklı Sözler Beni bırakıp gittiğine inanamadığım için, dön diyemediğim biri var uzaklarda.
Sevdiğine yürekten bağlı kalab...Sevdiğine yürekten bağlı kalabiliyorsan, en mükemmel ve en değerli insan sensin!
Güneş parlıyorken, herkes seni...Güneş parlıyorken, herkes seni sevebilir unutma. Ama gerçekten kimin umurunda olduğunu ancak fırtınalar eserken öğrenirsin.
Üşümeyi seven birisiyim ben, b...Üşümeyi seven birisiyim ben, bırak soğuk kalsın o tutmadığın ellerim.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Kabul edin kızlar; göz kırpara...Kabul edin kızlar; göz kırparak selam veren erkekler çok çekici. :)
Hep Bize Ayağını Yorganına Gör...Hep Bize Ayağını Yorganına Göre Uzat Dediler. Bir Allah'ın Kulu Da Demedi Ki; Dur Ayağına Göre Yorgan Dikelim :)
Sıtarbaksta takılmam gereken y...Sıtarbaksta takılmam gereken yaşta, mahalle kahvesinde 5 farklı renkte oralet içtim. Kussam ağzımdan gökkuşağı çıkacak.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Kapak Sözler Neşeli Sözler Çin Atasözleri Zafer Bayramı Mesajları Babalar Günü Sözleri
Sponsorlu Bağlantılar
(Atarlı Sözler) kaan: Hayatın 4 Evreni Vardır ; Hayret Gayret Seyret Ve Siktr Et. ;) (Mutluluk Sözleri) SELIN ASLAN: Şu haytta herkez kendi işiyIe meşguI oIsa herkez mutIu oIur ama nerde (Özgürlük Sözleri) emrah: eğer özgürlüğün için savaşıp ölmüyorsan zaten ölmüşsündür .. bu nasıl kardaş ben yazdım Admin: Elinize sağlık, çok güzel. (Yürek Yakan Sözler) Z A Z A: Bir gün beni boynu eyik görürseniz bilin ki yere düşen birini kaldırmak için boynumu eymişimdir... ((( poyraz ))) (Uyuz Sözler) murat: TatiIde her yaptığını dakika dakika yazan kişiIer sayesinde ben de tatiI yapmış gibi oIuyorum. AIIah razı oIsun.. dur voIeyboIa gidiyoruz :) (Ezici Sözler) eylül: caps lock tuşun açık kalmış büyük konuşuyorsun (İhanet Sözleri) sündüz ünlü: Katılıyorum paylaşılan duruma ne aşk ne sevgi nede saygı yazık herşey eskiden güzelmiş (Aşk Sözleri) asasasasa: oh oh ya gecer (Karşılıksız Aşk Sözleri) TEK TABANCA: Tam 1 sene 1 kızı sevdim söyledim karşılık bulamadım tam 1 sene daha da peşindeyim denildiği gibi sizi umursamaması ÖLÜM gibi (Orjinal Sözler) Nehir: çok beğendim yaaa
Sponsorlu Bağlantılar
Kırıcı Mesajlar Makara Mesajlar Güldüren Yazılar Ölümsüz Sözler Ürkütücü Mesajlar Dostluk Sözleri Sms Mesajları Saçma Sözler
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com