Kıskançlık Sözleri Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Kıskançlık Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Kıskançlığınız sevgiden olsun arkadaşlar, çekememezlikten ya da güvensizlikten değil. Teşekkürler.
Herkesin kıskançlığına, hiç kimse karışamaz.
Kıskanılmaktan rahatsız olan birini hiç sevmeyin. Ne demek kıskanılmaktan rahatsız oluyor, sevilmekten de rahatsız olur o. Değer bilmez mal.
Fesatlığı kadar başına taş düşse, tek bir hücresini bulamayacağımız insanlar var.
Mümkünse ona yanlışlıkla bile bakmasınlar, kıskanıyorum.
Ben artık seni kıskançlıktan hayatını dar etmek, nefes aldırmamak, her an yanımda tutmak istiyorum. Tabi önce sevgili olmamız gerekiyor?
Sevdiği kadar sevilen insan, seni ne kadar kıskanıyorum bir bilsen.
Kıskanmak güzel de, belli etmek kötü.
Hani ne bileyim böyle deli gibi sevip, kıskançlıktan karşımdakinin hayatını dar etmedikçe ben bir şey anlamıyorum.
Ya benim olursun, ya da benim. Kara topraktan bile kıskanırım seni.
Toplam 11 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Kıskançlık Sözleri
LİVA:
KISKANIYORUM AMA SEWİYORUM KISKANNDIĞIM İÇİN AYRILDIK
ayşe:
Benim kıskandığım yerde onun özgürlüğü biter.. Nokta!! [Ayşem Hüseyinm kavak] :)
ruju:
Sewen kiskanir bende kiskaniyorum ama beli etmemeye calusiyorum cunku bilmesini istemem
merve:
çok kıskanırım yolda yürürken önüne bakacak başka bi seçenek yok
sen ve ben aşkım:
Valla kiskanmayan kadin yoktur
ayşe:
Sevdigim insanı kıskanırım hemde aşırı derecede cocukluk arkadaşından bile kıskanıyorum
melisa:
Bende cok kiskancim sevdigime canim diyenin can damarini keserim......!!!
canan:
Bende cok kiskancim kocama bakanin canini alirim
yeşim budan:
inşallah sevgilinin yanında burnundan sümük akar böyle yeşil yeşil. inşallah onun yanında gaz kaçırırsın hemde sesli sesli :)
selahattin ersarı:
kıskıs durucağına azcıkta sen kıskan
selahattin:
kıskanıyorum seni ya kıskanamasam
sedaa:
Istediginizi yapın arkadaş benkkıskanır m sevdimi
elif ecem:

seven insan kıskanır arkadaş...bende esmerimi çok kıskanıyorum hatta sınır tanımıyorum kıskançlıkta
zehra:
Cokk Kıskancjm ama kjmseyj degjl sadece sevdjgjmj kjskanjrjm
berk merve:
berk senle cıkmıyorum gorkemle cıkıyorum ama seni kızkanıyorum alev berk gorkem love
Meryem:
Hem kiskaniyorum,hem canimdan da cok seviyorum var mi daha ötesi LANN!!
canan:
Sana yavşayan her kızın kulağına eğil deki meleğim duyarsa hayatınızı skr :))
maya:
ben aşkımı çok kıskanıyorummm
ali kemal:
bence kıskanmak güvensizlikle orantilı olarak artan bir şey...
cenk:
Çok kıskanıyorum bil istedim..
Toplam 34 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 2560
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Şoför Mesajları Hızlı Olmak Can Almaktır
Harika Sözler Dilin inkar etsene, gözlerin seni ele veriyor. Hızla atan kabinin atışı, sanki zamanla yarışıyor.
Esprili Sözler Ders çalismak bir eglencedir ama canim eglenmek istemiyor
Değerli Mesajlar Yaptığı hata yüzünden özür dileyenin bu dileğini kabul etmekte geç kalma.İbn Sina
Doğru Sözler Doğrular zor gelir insanlara ama yanlışlarla yaşayan elbet pişman olur.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
O değil de sabahlara kadar uyu...O değil de sabahlara kadar uyumuyorum ya, bu gözlerimin hiç bir suçu yoktu.
Kalan ömre inat, mutlu yaşamak...Kalan ömre inat, mutlu yaşamak bir sanat. Sevgiye, dostluğa aç kol kanat, gerisi inan bana teferruat.
Nasıl mı seviyorum? Anlatsam d...Nasıl mı seviyorum? Anlatsam da anlamayacağın kadar çok!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Telefonu %1'deyken şarja takın...Telefonu %1'deyken şarja takınca kendimi final maçında son dakikada gol atarak takımına galibiyeti getirmiş futbolcu gibi hissediyorum.
Kadınlar müjde! 1 ayda 5 kilo ...Kadınlar müjde! 1 ayda 5 kilo vermek artık mümkün. Nasıl mı? Az yiyin. (:
Üniversite sınavına girmeden ö...Üniversite sınavına girmeden önce herkesin babası moral diye gezmeye götürürdü, babam beni sanayiye getirdi, kazanamazsan buraya gelirsin diye. :)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(İğneli Sözler) suat sarı mersinli: Denizde kum, sizde dalga,yanlış gelmişim kusura bakma (Kadir Gecesi Sözleri) betül kaya: ALLAHın AşkıyIa Yan Bu Gece, MevIana Gibi Dön Bu Gece, Secdeye Varıp Huzura Erince, Şu Fakiride An Bu Gece. Kadir Geceniz Mübarek OIsun. (Cuma Mesajları) tayfun: hayırlı CUMALAR :) (Laf Sokan Sözler) vedat ç.: duman gibi renk katsaydın hayallerime ; belkide ona değil sana takılırdım her gece. ;) (Gurbet Sözleri) mustafa: Kaldım anam gurbet elde hasret sabrımı deniyor Yüzünü göreyim gel de eller beni göndermiyor Nerde bir yolcuyu görsem aklıma sılam geliyor Ben nezaman bir of ceksem hatrıma anam geliyor Kızım diyor, gözüm diyor, ağlama sus kuzum » (Üzüntülü Sözler) Bahtiyar:-x: Yaw ne moral bozuyorsunuz kankalar ne olacaksa oluyo zaten hayat pek müdahaleyi sevmiyo zaten yaptirmiyo da neydek yaşayıp gidek lo (İhanet Sözleri) NURHAN: GÜZEL SÖZLER BEĞENDİM (Af Dileme Sözleri) MEMET CAN: Bende affettim.. Ama bır hatam olsun dıye degıl.. 2. Bır hatam olsun dıye.. Cunku ılk hatayı onu severek yaptım, artık benımde cok hatam var (Öğrenci Lafları) furki17: + Hocam bişi sorabilirmiyim? - Sor evladım + You can go out ne demek - Dışarı çıkabilirsin. + Eyvallah hocam adamsın (Araba Yazıları) BitlsiLii: Once kendini geliştir sonra beni eleştir
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com