Tasavvufi Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Tasavvufi Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Duası güzel olanın kalbi de güzel olur.
İllada huzur olsun istiyorsan hayatında; isyan etmesini değil, dua etmesini öğreneceksin.
Elimden gelen bir şey yoktu. Ben de kalbimden geleni yaptım; Dua ettim.
Kalbimizden geçenleri, tam bu vakitler, dilimize değil; avuçlarımıza döküyoruz.
Nakşediyor ruhuma ilahi bir kudret, diyor; Kulum imtihandasın, Rabbin için sabret.
En doğrusunu ancak Allah bilir. Kalem O?nun, kitap O?nun, gönül O?nun.
Şefkat her canlı için ihtiyaçtır, yeter ki verebilecek mütevazilikte ol.
Allah; Yarın yanımızda olmayacak insanı bugün karşımıza çıkarmasın...
Derdini alıp içmeye giden değil, abdest alıp secdeye giden kurtulur!
Yalnızım deme, incitirsin Rabbini.
Toplam 8 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Tasavvufi Sözler
ümüt şen:
bu sözler insanın içine huzur dolduruyor. öyle güller ki anlatamıyorum.
julya:
cok guzel sozler
Toplam 2 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 7150
Sevgililer Günü Sözleri Umursamaz Sözler Kıymetli Sözler Türkiye Sözleri İntikam Mesajları Ürpertici Sözler Akıllı Sözler Berat Kandili Mesajları
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Can Alıcı Sözler Sayende Kirlenmiş Dünyam iLe bıraktın Beni Şimdi Yeniden Kuruyorum Düzenimi Canımı Yaktığın Anılara Gülüyorum ve Sana Lanet ediyorum
Kötü Laflar Yaramaz Hayatımın Sadece Yaramaz Bir Anısıydın Ayrılıklar içinde Oda Kayboldu
Felsefi Mesajlar En insani davranış, bir insanın utanılacak duruma düşmesini önlemektir NIETZSCHE
İhanet Sözleri Aşkı değil nefreti sevdim seninle. Sadece gülmeyi değil ağlamayı da öğrettin ihanetinle!
Komik Sözler O?NUN SERT BEDENINI OCE AVCUMUN ICINE ALDIM SONRA KAFASINI DUDAKLARIMIN ARASINDAN GECIRDIM O ESSIZ SIVI BANA HAYAT VERIYORDU COCACOLA HAYATIN TADI?
İnsanlar kaça ayrılır bilemem ...İnsanlar kaça ayrılır bilemem ama, beni çekemeyen ortadan ikiye ayrılsın!
Özlenen özlendiğinden habersiz...Özlenen özlendiğinden habersiz, özleyen bir köşede çaresiz.
Çok da bir şeye ihtiyaç yok as...Çok da bir şeye ihtiyaç yok aslında; azıcık insanlık olsa, öyle güzel dönecek ki şu dünya.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Arkadaşlar çocuk giyim mağazas...Arkadaşlar çocuk giyim mağazasında çalışıyorum. Çocuğa 'bedenin kaç' diyorum, '5' diyor. Beden dersinde kaç aldığını sordum sandı galiba.
Gece korktuğumuz da yorganı ka...Gece korktuğumuz da yorganı kafamıza kadar niye çekiyoruz? Hırsız yada katil gelse 'üzerinde yorgan var lan kıyamam, öldüremem' mi diyecek? :)
+Anne ben mal mıyım? -O nasıl ...+Anne ben mal mıyım? -O nasıl soru oğlum, mal mısın sen.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Atatürk Sözleri Azeri Sevgi Sözleri Gurur Sözleri İğneli Sözler Yalnızlık Sözleri
Sponsorlu Bağlantılar
(Havalı Sözler) medine: zor geliyorsa yaşam firar et paşam (Cesaret Sözleri) batuhan ergun : Beni rüyanda bile öldürsen uyandığında özürdilemek zordunda kalırsın (Janjanlı Sözler) Özlem: Varlik ve yokluk arasindaki cizgimsin, varsin ama yokmussun gibi.. (Çılgın Sözler) Gunes: Bu söZLER Harbiden çılgınmış tabiiiii ben daha çılgınım (Laf Sokucu Sözler) Can: Abi süper (Azeri Sevgi Sözleri) sabir: cok gozel sozler (Aldatma Sözleri) şeyma: Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım ve lütfen inkar etme sana en çok ben yakıştım (İsyan Sözleri) ali tepe: Önce umut verilir sonra unut denilir hepsi bu. (Ağlatan Sözler) TOSUN: BOŞ VER GİTSİN YA, HEM YENİLEN BİSEY DEGİLMİSKİ ZATEN.. (Cezaevi Sözleri) Eylem: Gökyüzü Hala Bizim Sevgilim <3
Sponsorlu Bağlantılar
Harika Sözler Hoş Sözler Platonik Aşk Sözleri Uğurlu Sözler Manalı Sözler Şirin Mesajlar Günaydın Mesajları Hollanda Atasözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com