Sponsorlu Bağlantılar

Esprili Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Esprili Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Kar yağınca arabalara kar lastiği takılıyorsa; don olunca da don lastiği mi takılıyor?
12 yaşındaki bir kız 'kokusunu özledim' yazmış. Verin şuna kokulu silgisini, yazıktır.
Çocuk sevgilisinden ayrılalı bir hafta olmuş yalnızlık çok zor diyor. sevimli varlık ben sevgilimden ayrıldığımda dolar 1 liraydı.
Yanlış numarayı bile arasak 'görüşürüz' diyerek, kapatan enteresan bir milletiz. :)
Geçen bi tartılayim dedim 20 kilo almışım. Meğersem cebim de para varmış :)
Bazılarını tanıdığım için çok mutluyum. Mesela ben. On numara adamım. Henüz bi yamuğumu görmedim. :)
İpini koparan buraya geliyor. (Terzi)
Tatlı yeyip tatlı konuşuluyorsa, mantı yiyin mantıklı konuşun yine zehir gibiyim.
Şimdi ben Mevlüt adında bi çocuğu okula göndersem, mevlüt mü okutmuş olacağım?
Her şey konuşarak çözülür dediler. Yarım saattir buzluktan çıkardığım kıyma ile konuşuyorum hala çözülmedi.
Toplam 16 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Esprili Sözler
mehtap:
Ne zamandalgalar denizi,mehtap geceyi,dünya dönmeyi unutursa ben de seni ozaman unuturum

benim adımmm
furkan:
beğendim çoğe saçma fakat geneli güzei .d
dicle levent:
ARKADAŞLAR HAFTAYA DÜĞÜNÜM VAR. BÜTÜN DOSTLARIM DAVETLİDİR. GELİRKEN GELİNİ DE GETİRMEYİ UNUTMAYIN.
hakan sarıtaş:
Çocuğum olursa adını direksiyon koyucam.
Gece uyumadın mı diye soranlarada sabaha
kadar direksiyon salladim kanka diycem.Ulan
çok çılgınım ya.
recepcep:
+ Baba bozuk paran varmi ?
- Napcan
+ Tamir edicem
uğur :
Güzlel :)
strong:
Supermish kanka...
muhittin ve arkadaşları:
çok teşekkür ederim epeyce güldük arkadaşlarla ;)
feride:
kimseyi kuçumsememek lazim nokta kuçuk ama cümleyi bitiriyor
Haluk:
çok güzel epey güldük arkadaşlarla :)))
murat:
oldukça komik ve güzel espriler var xD
özlem:
bazıları çok gıcık ya. insanı sinir etmeye yetiyo :)
ela:
ay arkadaslar gercekden espiri sozler cok tessekur ederim
Toplam 13 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 1899
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Türk Atasözleri Terziye göç demisler; iğnem basimda demis.
Laf Sokan Sözler Hala çözemediğim insanlar var benim! Uzaktan mı adamlardı, adamlıktan mı uzaklardı.
Umursamaz Sözler Bazı insanlar o kadar umursamaz ki, onlar yaptıklarıyla beni üzüp sinirlendirdiklerini zannederken ben sadece hallerine bakıp gülüyorum.
Ağlatan Sözler 'Ağlamayan aldanmıştır, ağlarken riyâ yapıyorsa o da aldanmıştır' (İmam Gazâli)
Sihirli Sözler Taparsan tepilirsin tepersen tapılırsın
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Bir insan mezarlıktan korkuyor...Bir insan mezarlıktan korkuyorsa, daha en sevdiğini kaybetmemiş demektir.
Hiç Kimse Bir Gülümsemeyi Satı...Hiç Kimse Bir Gülümsemeyi Satın Alabilecek Kadar Zengin Değildir. Ama Çok Kimse Gözden Yaş Akıtabilecek Kadar UCUZDUR.
Hani kardelen güneşe aşık olur...Hani kardelen güneşe aşık olur ya karlar altından kafasını çıkartır ya, bir kardelen kadar cesaretiniz yoksa aşık olmayın.
Nefretle karışık sağanak bir ö...Nefretle karışık sağanak bir özlem var gözlerimde.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Pizzayı eliyle yiyen çocuk sam...Pizzayı eliyle yiyen çocuk samimidir, içtendir, korkusuzdur, cesurdur, yüreklidir ve açtır. (:
Yakaladğım sivri sineği vantil...Yakaladğım sivri sineği vantilatörün pervanesine kanatlarndan bantladm. Sabaha kadar başımda dönmek neymiş görsün :)
Arkamdan beni kovayalan köpeğe...Arkamdan beni kovayalan köpeğe karşı bir anda durdum ve ben onu kovalamaya başladım. Nasıl da korktu hayvancağız...
Tuvalete bile gitmeye üşenen b...Tuvalete bile gitmeye üşenen bir insan olarak diyebilirim ki, nerede o rahatça altımıza işediğimiz çocukluk günleri.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com