Sponsorlu Bağlantılar

Esprili Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Esprili Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

12 yaşındaki bir kız 'kokusunu özledim' yazmış. Verin şuna kokulu silgisini, yazıktır.
Çocuk sevgilisinden ayrılalı bir hafta olmuş yalnızlık çok zor diyor. sevimli varlık ben sevgilimden ayrıldığımda dolar 1 liraydı.
Yanlış numarayı bile arasak 'görüşürüz' diyerek, kapatan enteresan bir milletiz. :)
Geçen bi tartılayim dedim 20 kilo almışım. Meğersem cebim de para varmış :)
Bazılarını tanıdığım için çok mutluyum. Mesela ben. On numara adamım. Henüz bi yamuğumu görmedim. :)
İpini koparan buraya geliyor. (Terzi)
Tatlı yeyip tatlı konuşuluyorsa, mantı yiyin mantıklı konuşun yine zehir gibiyim.
Şimdi ben Mevlüt adında bi çocuğu okula göndersem, mevlüt mü okutmuş olacağım?
Her şey konuşarak çözülür dediler. Yarım saattir buzluktan çıkardığım kıyma ile konuşuyorum hala çözülmedi.
Gelin gelirken gelinlik giyiyorsa boşanıp giderken neden gidinlik giymiyor?
Toplam 16 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Esprili Sözler
mehtap:
Ne zamandalgalar denizi,mehtap geceyi,dünya dönmeyi unutursa ben de seni ozaman unuturum

benim adımmm
furkan:
beğendim çoğe saçma fakat geneli güzei .d
dicle levent:
ARKADAŞLAR HAFTAYA DÜĞÜNÜM VAR. BÜTÜN DOSTLARIM DAVETLİDİR. GELİRKEN GELİNİ DE GETİRMEYİ UNUTMAYIN.
hakan sarıtaş:
Çocuğum olursa adını direksiyon koyucam.
Gece uyumadın mı diye soranlarada sabaha
kadar direksiyon salladim kanka diycem.Ulan
çok çılgınım ya.
recepcep:
+ Baba bozuk paran varmi ?
- Napcan
+ Tamir edicem
uğur :
Güzlel :)
strong:
Supermish kanka...
muhittin ve arkadaşları:
çok teşekkür ederim epeyce güldük arkadaşlarla ;)
feride:
kimseyi kuçumsememek lazim nokta kuçuk ama cümleyi bitiriyor
Haluk:
çok güzel epey güldük arkadaşlarla :)))
murat:
oldukça komik ve güzel espriler var xD
özlem:
bazıları çok gıcık ya. insanı sinir etmeye yetiyo :)
ela:
ay arkadaslar gercekden espiri sozler cok tessekur ederim
Toplam 13 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 8328
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Kadınlar İçin Sözler Eğer bir kadın kalbini kıran adamı hala sevecek kadar aptalsa, inanın bana o kadın ömrünün sonuna dek o adamı sevecektir.
Zehir Mesajlar Seven Bilir Sevgiyi istemeyen Sevmez Çeker gider bakmaz Geriye beni Zehirledin Sensiz Olamıyorum geceleri Ağlıyorum Delice.
Yararlı Sözler Kendine iyi davran, çünkü yanında kendinden başka kimse kalmıyor.
Sihirli Mesajlar Ne zaman sağır bir ressam bir gülün kristal bir zemin üzerine düştüğünde çıkardığı sesi resmederse o zaman benim için değersiz olursun
Gözyaşı Sözleri bir cennet temennisi bir huzur beklentisi bir gözyaşı serpintisi ve bağışlanmış olabilmenin ümidi ile bayramınız mübarek olsun.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Bazı anılar vardır saklamaya b...Bazı anılar vardır saklamaya bile kıyamaz usulca yüreğinin bir köşesinde taşırsın...
Öyle bir sessizlik ki bendeki,...Öyle bir sessizlik ki bendeki, dışım sükut içim çığlıkla dolu.
Asla bırakmaz dediğim insanı, ...Asla bırakmaz dediğim insanı, unutmak zorunda olduğumu hatırladım.
Hayatı yaşanır kılan, hayaller...Hayatı yaşanır kılan, hayallerdir. Hani gözümün içine bakarak çaldıkların!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Tuhafiyeciye girdiğimde adam s...Tuhafiyeciye girdiğimde adam suratıma tuhaf tuhaf bakıyor. İşini çok iyi yapıyor gerçekten. :D
Kadınlar ikiye ayrılır, ve alı...Kadınlar ikiye ayrılır, ve alışverişe başlarlar.
Tam sinirliyim, fırlatacağım t...Tam sinirliyim, fırlatacağım telefonu, sonra içimden bir ses bağırıyor; 'Lan senin neyine telefon fırlatmak fakir'.
Yeni dövme yaptırmış insanın d...Yeni dövme yaptırmış insanın dövmeyi gösterme çabası film olsa oskar, kitap olsa nobel alır.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com