Sponsorlu Bağlantılar

Esprili Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Esprili Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

O kadar güldüm ki bahçeye diktiler.
Kimseden bir şey beklediğim yok, ama biri kahvaltımı hazırlasa, ekmeğimi kızartıp çayımı koysa çok süper olurdu.
Hayatım sandığın kadar değil sıradan, yakalayamazsın bu gülüşleri çekil aradan. :)
Allah'ım varsa artık şöyle sevilmelik, verilen değeri hak eden biri önerebilir misin? Teşekkür ederim.
Havalar soğudu bayanlar, artık göbek açık resimler atmayın. Üşütürsünüz, üzülürüz!
Döner gelirse senindir. Biz pide söyledik :)
Ders Bosch mu? Cevap: Hayır Arçelik.
Kar yağınca arabalara kar lastiği takılıyorsa; don olunca da don lastiği mi takılıyor?
12 yaşındaki bir kız 'kokusunu özledim' yazmış. Verin şuna kokulu silgisini, yazıktır.
Çocuk sevgilisinden ayrılalı bir hafta olmuş yalnızlık çok zor diyor. sevimli varlık ben sevgilimden ayrıldığımda dolar 1 liraydı.
Toplam 17 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Esprili Sözler
TOLGA:
YAV HE HE.
ARIF:
Beyler az önce yanlışlıkla iskender yedim arkasından rus salatası yedik 1 litre le cola içtim 4 bardak su içtim. sizce orucum bozulmuş mudur?
fadiley:
Recepcep çok iyi
Merve Gs:
O kadar soğuk cehennemde yanmak mümkün değil : )
zalım kral:
Olum bana duygusal şeyler anlatmayın lan. kendimi tutamıyorum gülüyorum, ayıp oluyor
murat34:
+Doktorculuk oynayalım mı?
-Olur.
+Ozman şimdi bana hasta ol.
buğra taş21:
- Adın ne ?
+ Ogün
- Senin
+ Bugün
mehtap:
Ne zamandalgalar denizi,mehtap geceyi,dünya dönmeyi unutursa ben de seni ozaman unuturum

benim adımmm
furkan:
beğendim çoğe saçma fakat geneli güzei .d
dicle levent:
ARKADAŞLAR HAFTAYA DÜĞÜNÜM VAR. BÜTÜN DOSTLARIM DAVETLİDİR. GELİRKEN GELİNİ DE GETİRMEYİ UNUTMAYIN.
hakan sarıtaş:
Çocuğum olursa adını direksiyon koyucam.
Gece uyumadın mı diye soranlarada sabaha
kadar direksiyon salladim kanka diycem.Ulan
çok çılgınım ya.
recepcep:
+ Baba bozuk paran varmi ?
- Napcan
+ Tamir edicem
uğur:
Güzlel :)
strong:
Supermish kanka...
muhittin ve arkadaşları:
çok teşekkür ederim epeyce güldük arkadaşlarla ;)
feride:
kimseyi kuçumsememek lazim nokta kuçuk ama cümleyi bitiriyor
Haluk:
çok güzel epey güldük arkadaşlarla :)))
murat:
oldukça komik ve güzel espriler var xD
özlem:
bazıları çok gıcık ya. insanı sinir etmeye yetiyo :)
ela:
ay arkadaslar gercekden espiri sozler cok tessekur ederim
Toplam 20 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 10246
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Jilet Sözler Özlemin kaç promil alkol içeriyor sevgili? Tüm dengemi alt üst etti!
Cuma Sözleri Ey sonsuz düzenin sonsuz sahibi olan Rabbim. Gazabından ve azabından rahmetine sığınırız. Bizleri affedilen kullarından kıl ve affet. Dua ve selamla cumanız mübarek olsun.
Özlem Mesajları BENDEN COK UZAKTA OLSANDA SANA SARILIP DOKUNAMASAMDA SANA SESIMI DUYURAMASAMDA KALBIMIZIN BIR OLDUGUNU VE SENINDE BENI BEN KADAR OZLEDIGINI BILIYORUM.
Son Sözler ooo ooo o araba gelene kadar biz 10 kere karşıya geceriz bile hadi koşşşş.
Efkarlı Mesajlar ben hayrım ama aynım yok kaygım var ama kaybım yok sana saygım var ama tahammulum yok
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Ne olacak ki sev gitsin dedile...Ne olacak ki sev gitsin dediler, sevdim gitti!
Ağlamıyorum, gözüme yokluğun k...Ağlamıyorum, gözüme yokluğun kaçtı.
En romantik rakam '21493' anla...En romantik rakam '21493' anlamı ; 2 kişi 1 şey hakkında çok düşününce ,4 hafta sonra sonuç belli olur ve 9 ay sonra 3 kişi olur
Bıkmadan, usanmadan, her gece ...Bıkmadan, usanmadan, her gece uyumadan önce dilerim Allah'tan; O'nu kaderime yazmasını.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Teyze anne yarısıysa, 4 teyze ...Teyze anne yarısıysa, 4 teyze bir anneanne yapar. Amca baba yarısıysa 2 amca 2 teyze babaanne yapar. Görümceyi de hesaplıycam az kaldı.
1 milyon dolar mı yoksa sevgil...1 milyon dolar mı yoksa sevgiliniz mi deseler ilk hangi arabayı alırdınız?
Çin'de en çok kullanılan cümle...Çin'de en çok kullanılan cümle 'pardon arkadaşa benzettim'.
Yelkovanla akrebi üst üste gör...Yelkovanla akrebi üst üste gördüm. Toparlanmaya çalıştılar ama benden kaçmaz. Hemen olaya müdahale ettim, çıkarttım pillerini :)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Havalı Sözler) okan: sevene canim feda sevmeyene elveda. (Atarlı Sözler) Esmer MeLeğim: Ağzımdan Ana Avrat DeğiL Gözümden DamLa DamLa Düştü Değerin...!! (Cuma Mesajları) seliha: çok güzeller ya bayıldım cumanız mübarek olsun (Platonik Aşk Sözleri) suqra kerimli.: azerice: kabrimin ustunden o gecen zaman. Ayak sakladi durdu birce an. Sanki olduyumu bilermis gibi. Agladi durmadan kabrimi kazan. (İltifat Sözleri) semo: sevdim bir güzeli aldı narin kalbimi başkaları elımden olamdım sevdiğimin sahibi (Zehir Sözler) mehmet: hayat acı olmasa zaten ağlıyarak doğmazdık (Koyan Sözler) Narin: Abi bu ne yaa hayattan soogdum... (Gürcü Atasözleri) fehmi: Gürcü atasözlerini çok beğendim. Çok anlamlılar. (Sihirli Sözler) zeynep tutar: işe yarıyormu (Unutulmaz Sözler) Ada: Güzelll bayıldım bunlara :D
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com