Sponsorlu Bağlantılar

Aşk Acısı Sözleri Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Aşk Acısı Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Aklıma kördüğüm atmışsın, çözemiyorum.
Kimi siyah göze kanmış, kimi kumral saça yanmış. Mahsun kalpler hep aldanmış. Diyorlar ki aşk yalanmış.
Beni seviyor musun dedi. Gözlerimden anlamadıysan, kelimeler yalan yüklüdür, onlarla kurulan cümlelere inanma dedim.
Her yaktığın sigaraya, bu sonuncu demek gibidir, yeniden aşık olmak. Zararlı yani.
Ey sevgili! Harca diye değil, sar, sakla diye emanet ettim sana sevdamı.
Beraber kurduğumuz hayalleri başkasıyla yaşarsan, seni mahfederim gibime geliyor.
Gel beni bana iade et. Kendimde ölüp, sende yaşamaktan yoruldum artık.
Gözümü kapatınca seni görüyorum, açınca yoksun. Tam tersi olmalıydı değil mi?
Umudumdu gözlerin, eskimesin sözlerin. Ben bi yalan değildim ki kaybolup gideceksin. Sadece seninle beceriyordum ben küsüp darılmayı. Şimdi sen öğretme bana bir ip bulup asılmayı.
Bir fotoğrafa bakıp için acımadıysa, bilemezsin!
Toplam 16 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Aşk Acısı Sözleri
salih :
sevmeyı bılmeyen gözler ağlamayı da bılmezmış
qwert:
Eğer erkek bi kız için gözyaşı döküyorsa o kızı kimse onun kadar sevmemiş ve sevemiyecektir.
gül:
Senin icin herseyi göze almisken. Sen benim le degil de o kizi yanina gittin
esra:
Seni cok seyiyorum
_K-A-T-L-İ-A-M_:
Her Bir Yaranın Melhemi Bulunur, Dertler Çeke Çeke Kader Unutulur..!
asya saglam:
Ah Be anne, taşa oturma karnin agrir diyecegine aşık olma kalbin acir deseydin keşke
mücooooo:
ya gel saril artik seviyorum de , yada s*k**r git baska tarafa
merve:
erkeklerde severmis tabi canım ineklerde ucardi zaten
Naci:
Seni cok özledim gel artık
beytullah:
yeşim canımın içisin sen
ÖZLEM:
ENKOTUSU NE BİLİYOEMUSUN
ONU ÇOK SEVERSİNDE
OBUNU BİLMEZ
SÖYLEMEYE
CESARET EDEMESSİN SEN
SOYLEMEDEN
BASKASİ
SÖYLER
AŞK CESARET İSTER CESARETİN
YOKSA İSİN ZOR VARESE.
mehmet:
elif aşkım seni cok seviyorum
DERYA:
en acısıda , onu sevmek istersınız ama o uzaklaşır sızden
bahar:
çok güzel ya bütün aşkIar acı veriyor eninde sonunda
kadir:
sev gitsin dediler sevdim gitti
Hüseyin (YunuS POL. ;) ):
kadınım dyebileceğim tek insan seni ÇÇOOOOKK SEVİYORUM KIZZ NURum Herşeyimm <3 :); :)
Buğra:
Keske ne goreydim nede seveydim seni eyy yar gönül yaram
aysel:
canim seni cox sevrem canimnanda cox sevrem ben
aysenur:
Çok seviyorum seni çok biliyorum hiç affetmeyeceksin gülünü ama ben seni hep beklicem hep :(
FERHAN ALTUNIŞIK:
sevgiyi bilmeyene sevgiyi öğrettim acılar içinde yanarken mutluluk içine adadım ve bana olan son sözü sevgiye hasret acılar ile kalman dileği ile oldu ...bilmiyor ki mutluluğumu ve sevgimi ona verdiğimi....
Toplam 29 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 7942
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Yalnızlık Sözleri görmeseydim yüzünü, dolaşmasaydım seninle aynı sokakta kolkola şimdi yanlızım burda bu dört duvar arasında hapislik tutsaklık bir yana dayanamıyorum yokluğuna
Enteresan Sözler Kendine hayran olanlara kimse hayran olmaz.
Manalı Sözler Geride kalan tek şey yüreğim. Sahip bile çıkamıyorum artık ona! Baksana almış başını, oda gitmiş sana.
Ağır Sözler Maya takvimine göre değil, Allah'ın takdirine göre yaşıyoruz. Çok şükür!
Galatasaray Mesajları İSTERSEN EĞLENELIM DAVULLARLA ZURNALARLA. İSTERSEN GIRIŞELIM ZINCIRLERLE SOPALARLA? LAYLAY LAYLAY LAYLAY
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Bazı insanlar matruşka gibidir...Bazı insanlar matruşka gibidir; Açtıkça içinden başka biri çıkar ve küçülür.
Ne olacak ki sev gitsin dedile...Ne olacak ki sev gitsin dediler, sevdim gitti!
Nefretle karışık sağanak bir ö...Nefretle karışık sağanak bir özlem var gözlerimde.
Kimseyi eliniz kolunuz yapacak...Kimseyi eliniz kolunuz yapacak kadar sevmeyin; Gidince sakat kalıyorsunuz.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Sen varya sen, çok adi, ukala,...Sen varya sen, çok adi, ukala, gıcık, kendini beğenmiş, şımarık, pislik olan birini bile yola getirecek kadar temiz kalplisin:)
Altın yumurtlayan tavuk ünlü o...Altın yumurtlayan tavuk ünlü oldu. İyi, güzel. Ama ona altın yumurtlatan horozu neden kimse umursamadı ?
Sevgilimi serbest bıraktım ger...Sevgilimi serbest bıraktım geri döndü, kovdum geri döndü, dövdüm geri döndü. Beni sevdiğinden artık eminim:)
Mahalleyi ilaçlayan belediye e...Mahalleyi ilaçlayan belediye ekibinin şoförüne isler nasıl diye sordum, 'sinek avlıyoruz' dedi.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Anlamsız Sözler) Furkan: harbiden güzelmiş bu sözler (Azerice Aşk Sözleri) Nurcan: :D super bence bu arada guvenlik kodunu girmemisim orda bir canar guvenlik kodunu duzgun gir adamim diyordu canar yaa :) (Havalı Sözler) yigit: birini tut yeter diyeri fazla gelir........ (Zaman Sözleri) zaman sözleri: bu sati sana neçin aldım biliyonmu her saniye beni bende seni duşunmen için (Dua Sözleri) sercan22: DuaIarınızın başroIünde kim varsa; - AIIah sizi O na kavuştursun. (Laf Sokan Sözler) ANGARALI NURAY: EDEPLİ EDEBİNDEN SUSAR EDEPSİZDE BEN SUSTURDUM SANAR (Azerice Aşk Sözleri) asena: maraqlidi...:) (Psikopat Sözler) Ustura KAzım: Rahatsızları sevin..! Bu dünyada size zarar verenler, Aklı başında dünya insanlarıdır. Siz Rahatsızları sevin..! - Onlardan ne size ne dünyaya zarar gelmez.. (Ağır Sözler) Türkan koç: Yok öyIe sevilecek bi insan! Sadece hayaI kuruyoruz saIak saIak. Sonra ağIıyoruz aciz aciz (Kapak Sözler) zehra: cidden fefkalade
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com