Sponsorlu Bağlantılar

İntikam Sözleri Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel İntikam Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Bazı yapılanları ne yuttum, ne unuttum. Doğru zaman diye bir şey var, onu bekliyorum.
Bize sıkıntı döneminde üç maymunu oynayanlara, güzelim günlerde sirk hazırlamak boynumuzun borcudur!
Elbet bir gün devran döner, herkes yaptıklarının bedelini fazlasıyla öder.
Her şey bitti sanma; ortak günahlarımız var beraber yanacağız.
Benim canım yandığı sürece, senin mutluluğun fazla sürmeyecek.
Yaptığım iyilikleri suistimal edenler; Yapacağım suikastlere hazır olsunlar!
Öyle bir kul hakkım var ki benden alınan; Allah'ım yarına bırakır belki ama yanına bırakmaz asla!
Ne kadar kırdıysan o kadar parçalan. Üzül, yıpran, ağla!
Bu dünyada çelme takıp beni düşürmeyi başaranlar; Benim de sizin ayağınıza çelme takacağım yer 'Sırat köprüsü' olacak. Bilesiniz!
Gerçek şu ki; hainlik yaparak gittikleri bu gönülden, helallik istemek için geri dönecekler!
Toplam 9 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
İntikam Sözleri
ömer:
Iki elim yakalarinda asla helal etmiyorum nasil öderse odesinler.
ferdi aydel:
Hangi limana demir attıysak,
götü başı oynadı martıların!
ZAKKUM:
Yanlışım varsa düzeltme, ben böyle iyiyim!
Rukiş:):
Tenekelik gevşeklik kisiliğinde var ey insan
YAkuP35:
İstediğin gibi yaşa paşam..
bu dünyaya bir daha gelme Şansın yok o yüzden kırdığın üzdüğün ne kadar insan varsa ara hepsine tekrar söv
naz:
ikiciyi cok beyendim cunki mende o drmdayim esgi sevglini ontmayan birnin karsyim ve bo cok kotu drum
Toplam 6 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 3124
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Sert Mesajlar Benim Duygularım Okadar Sert'ki Gözyaşların Bile yumuşatamaz Artık bundan Sonra!
Ağır Abi Sözleri serseriler ağlamaz ağlarsa kımse susturamaz sunu bilki sosyete kızı herkez serseri olamaz
Emo Sözleri Sattım a$kı Sende kaLsın????ü??? ??? ??????Değerli Misafirimiz, Bu konuya ait diğer resimleri görebilmek için ÜYE OLUNUZyÜrEğİm IsLaKtIr BeNiM--kUyTuLaRdA aĞlAmAkTaN--vE hAfİf UçUkTuR rEnGi--KuRuSuN dİyE kAç KeZ--gÜnEşE aSıLmAkTaN
Face Mesajları Korkarım ki seneler sonra seni unutmamdan daha kötü bir şey olacak. Beni hatırlayacaksın.
Psikopat Sözler hayatı Acısıyla tatmayı Sevdim Sen Aldırma Bana Bak işine güzelim, Ben Acıyla Sevişmesini öğredim piskopatız biz kaptırmayız kalbimizi güzelim.
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Biz çocukken hatıra defterleri...Biz çocukken hatıra defterlerimiz vardı. Birde, kalbimiz kadar temiz sayfa ayırdığımız için teşekkür eden arkadaşlarımız.
Aşk; görmekten çok özlemeyi se...Aşk; görmekten çok özlemeyi sever, dokunmaktan çok düşlemeyi.. Ve aşk öyle haindir ki; Nerde imkansız varsa gider onu sever.
Bazen de kimsenin canı acıması...Bazen de kimsenin canı acımasın diye içimize atar kendi canımızı acıtırız.
Benim sevdam mezara kadar deği...Benim sevdam mezara kadar değil 'şeytan secde edene kadar'.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Şeytana uymuyorum, sadece aynı...Şeytana uymuyorum, sadece aynı fikirdeyiz.
Bence 2 diyetisyene birden git...Bence 2 diyetisyene birden gitmek lazım. Bir tanesinin verdiği yemekle karın doymuyor.
Lidyalılar parayı buldular, So...Lidyalılar parayı buldular, Sonra bir eksik vardı. 'Para üstü'. Düşündüler düşündüler ve sakızı buldular.
Annemle gittiğim komşu teyze: ...Annemle gittiğim komşu teyze: 'kahveyi nasıl içersin' dedi 'ağzımla' dedim. Annem evde görüşecez dedi. Korktum lan yardım edin :)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Laf Sokan Sözler) ilkan: adım ezanla baslar selayla biter bu laf sana değil topunuza girer (Havalı Sözler) beyza: Fazla havalanmayin havalarinizi alirlar havaniza sahip çikin (Atarlı Sözler) gökhan: ölüler iii bilir yaşamak güzeldr (Can Alıcı Sözler) ay yüzlü: Yaaa bukadar güzel seyler yazmayın gıdıp özür dileyip kendimi rezil edicem sevdigime bıde beni terketmisken (Cezaevi Sözleri) gonca: Sevdim bi kadini kahpe cikti ben ne yapim simdi (Mutsuzluk Sözleri) nurdan: Kadınlar kendilerini gulduren erkeklerden hoslanirlar sozu yalandir unutma. cunku kadinlar sadece hoslandiklari erkeklere gulerler (Ağlatan Sözler) geylani: çok güzeller (Hiphop Sözleri) Ünsever: hiphopu pek sevmem ama buradaki sözler güzelmiş. (Kapak Laflar) ASMİN: Sevmiyomuş gibi Yapıp Kasma, Damarlarında ki Kan Bile Bana Hasta ;) (Cesaret Sözleri) şeyma karadağ: aşk 3 hayat 5 harflidir bazıları üçün beşin lafını yaparken bazıları kızı alıp yatağa atıyo peeeh sen daha düşün üçü beşi
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com