Sponsorlu Bağlantılar

Komik Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Komik Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Bazen kendimi büyük çaydanlığın kapağı kadar gereksiz hissediyorum. :)
Bir tane normal arkadaşım yok. Alayı rahatsız, kafayı yemiş, sıyrık ama seviyorum hepsini. Seçilmiş insanlar gibiyiz lan biz! :)
Fazla sevgilisi olanlar hiç sevgilisi olmayanlara birer sevgili verse bu iş çözülecek ama yok işte. İlla iki kişiyi aynı anda idare edecek, cimri, bencil!
Her fotoğrafta gözleri parlayan kişiden korkarım ben arkadaş. Yarın bir gün fotoğrafta belki hiç gözükmez bilemeyiz.
Pahalı bir şey görünce, 'daha ucuzunu bulurum' deyip almıyorum, daha ucuzunu bulunca da 'bu da çok ucuz kesin bir şey vardır' deyip almıyorum.
Hayatımdaki iniş çıkışlardan yoruldum artık, yürüyen merdiven talep ediyorum. :)
Havalar ilk soğuduğunda iyiydi güzeldi, hatta ben de destekledim ama sonra fazla soğuyarak haddini aştı, haklıyken haksız duruma düştü bence.
İlkokulda 'bugün aşı yapacaklar' söylentisini yayıp, tüm okula 3.5 attıran çocuk senide unuttum sanma. :)
Kızın dip boyası dibine gelmiş artık, yandan bakıyorsun sarışın, arkadan bakıyorsun kumral, bide tersten bakayım diyorsun aynı bizim kahveci şükrü abi. :)
Tuvalet kağıdına kalp işareti koyan firmanın, alnından öpüyorum. Aşkın ne olduğunu dümdüz anlatmışlar. :)
Toplam 20 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Komik Sözler
aleyna isilay:
Ayy allahin ezikleri kezbanlari soguk espirileriniz bayiyo ciden ;)
zahide:
Alışverişte önce alıp sonra düşünen canlıya kadın denir.
Berkecan YŞİL:
+Oo ayakkabı almışsın
-Tabi olum 250 liralık
+Yakışmış kankaaa
-250 lira ondan
+Ama güzel ayakkabı
-Ayakkabı değil 250 liralık ayakkabı
Yaman chojuk:
Sırat köprüsünde bile olsak abi geçemiyorsan
bırak ben geçeyim diyen yancı bi arkadaşınızın
olması şart bu hayatta.
Şımarık xD:
Almış eline iphone 5s öyle bir alo diyor ki kolunu az daha kaldırsa kanatlanacak :)))
İyiymis:
MKaynak hiç komik değil bence gıcık bi laf
MKaynak:
Az Önce Telefonumun Işığı Yanar Gibi Oldu Sanki
Biriniz Mesaj Çekicektide Vazgeçti Gibi. Kim o Kim ? #MKaynak
Toplam 7 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 1634
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
İlginizi Çekebilecek Diğer Güzel Sözler
Karizma Sözler ELVEDA BU SON SÖZÜMDÜR SANA MERAK ETME DÖNMEYECEĞİM ASLA AKLIMDA SEN VE BEN SENİN ADINI SÖYLERKEN BOŞLUĞA İŞTE BENİM İLK ADIMIMDIR SONSUZLUĞA
Sihirli Sözler Ey yar! Artık dönsen de fark Yar'atmaz; Çünkü Yaradan bir ölüyü bir daha Yaratmaz!
Uyuz Sözler Gerçekler acıdır. Baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.
Jilet Sözler YÜREĞİNİN ÇÖLLERİNE NEHİR SAÇLARININ TELLERİNE ESİR OLDUM. BENKİ ASİ BOYUN EĞMEZ BEN Kİ ÇILGIN SÖZ DİNLEMEZ SENİN İÇİN HEMDE KAÇ KEZ YAŞLAR DÖKTÜM İNANMADIN. BAKMA BEN SANA COK KIYMET VERDİM AĞLATTIN İNLETTİN BEN YİNE SENİ SEVDİM KENDİNİ BULUNMAZ İLAHMI Z
Oturtan Sözler Gülüşümü çalmaya kalkarsan, her seferinde kahkalarımla geri oturursun!
Bulamadığın sözleri belki aşağıda bulabilirsin...
Toprak, sevdiklerimizi aldığı ...Toprak, sevdiklerimizi aldığı için mi böyle güzel kokuyor.
Yine birini seveceksin, ilki k...Yine birini seveceksin, ilki kadar olmasa da yine hayaller kuracaksın ama o da gidecek.
Gözümdeki her damla Dua'dır sa...Gözümdeki her damla Dua'dır sana.
Hayat, ufacık bir çocuğun salı...Hayat, ufacık bir çocuğun salıncağa bindiğinde söylediği söz gibidir; Salla!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Ve şeytan dedi ki alfabeyi mat...Ve şeytan dedi ki alfabeyi matematiğe sokun.
Şarj aletimden izin isteyeceği...Şarj aletimden izin isteyeceğim artık telefonunuzla 2 saat gezebilir miyiz diye. Olay bu noktada.
Kendimi fotojenik olmayan biri...Kendimi fotojenik olmayan biri zannediyordum. Ta ki çirkin olduğumu anlayana kadar.
Türk erkeğinin elinden iki şey...Türk erkeğinin elinden iki şeyi alamazsınız. sevdiği kızı ve dövdüğü erkeği. :)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Sponsorlu Bağlantılar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com