Mani Sözleri Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Mani Sözleri için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Kendini bir halt sanma! Yaprak olsan yel alır, toprak olsan sel alır. Kıymet bilmezsen bir gün elindekini el alır.
Harmandım sel vurdu, baharda yel vurdu, tuttuğum el vurdu güvenemem.
Sarıkamış yolları, eğri büyrü golları. Mendil alim süpürüm, balam gelen yolları.
Penceresi yeşil boya, hayranım sizin soya, sizin soyda bir güzel var, sevemedim doya doya.
Tarlan varsa içinde ol, teknen varsa kıçında ol, işin varsa başında ol, eşin varsa yanında ol.
Güneşin buz tuttuğu yerde bir alev görürsen bil ki o, yalnız ve yalnız senin için yanan kalbimdir!
Gülleri sarı renkte severim; toprağı ıslak. Türküleri yanık, şiirleri hoyrat! Havayı nemsiz, çayı demsiz. Bir tek seni olduğun gibi, bir seni her şeye rağmen, bir seni hala.
Alma babanın ahını, talan ederler bostanını, bağını. Bilemezsin ne solunu ne sağını, eritiverirler bitmez dediğin o dağını.
Anne gezindiğin bağdır. Baba yaslandığın dağdır. Ömrümün en güzel çağı annem babamla olandır.
Ana başa taç imiş, Her derde ilaç imiş, Bir evlat pir olsa da, Anaya muhtaç imiş.
Toplam 4 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Mani Sözleri
beyza:
laflar az ama iy...
isimsiz:
Laflar süper ya
ismsiz:
mani sözlerinizi beğendim
memoli:
Cokk güzel işme yaradı
isimsiz:
ben de beğendim hem de çok değil çok :D
Hesen:
oda bir cavandir buda bir cavandir
haylaz:
güzel sözler :D
şükrü:
işime yaradı :)
isimsiz:
istediğim gibi bulamadım çok uzun bunlar nasıl yazayım ya offf
İLAYDA:
SÜPERRRRRRRRRRRR SÖZLER BUNLAR YAAA
Toplam 10 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 9930
Üzücü Sözler Dramatik Mesajlar Azerbaycan Atasözleri Ağır Abi Sözleri Tebrik Sözleri Orjinal Sözler Arabesk Mesajlar Doğum Günü Mesajları
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Güldüren Sözler Sen benim Buz Gibi Gazlı içeçeğimsin Aşkım Seni Kimselerle Değişmem.
Sempatik Sözler Dışarıda yalnız yürürken üzerime karla karışık 'AŞK' yağıyor bugünlerde, Ve bana dolu dolu 'SEN' düşüyorsun.
Orjinal Sözler Duvarlara takılıp kalanlar kapıların açıldığı dünyaları hiç göremezler.
Erkekler İçin Sözler Erkeğin gücü; bir kadına vurunca değil, vurulunca ortaya çıkar.
Mani Mesajları GUN KAVUSTU IRAKTA, GOZUM KARADA AKTA, HERKESIN YARI GELDI, BENIM YARIM UZAKTA
Bir şeye ihtiyacın olursa söyl...Bir şeye ihtiyacın olursa söyle demiştin ya hani... Sana ihtiyacım var, bil istedim.
Uzaklaşmak iyidir. Birinden, b...Uzaklaşmak iyidir. Birinden, bir şeyden. Uzaklaşmak bazen, yakınlaşmaktan da iyi gelir.
Tarifsiz bir hisle sevmek isti...Tarifsiz bir hisle sevmek istiyorum seni. Tatlı ekşi ya da tuzlu değil bilmediğim bir tatla bir duyguyla.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Önce saati annem geri almış so...Önce saati annem geri almış sonra abim sonra ablam, kardeşim falan derken ben fark etmesem 1990'a dönecektik.
Yatağı ısıtmak için yatağa gir...Yatağı ısıtmak için yatağa giriyorum, sonra çıkıp 'oo yatak da sıcacıktır şimdi' diyip tekrar giriyorum. Kendi kendini mutlu etmeyi bileceksin.
Her yöne 2000 dakikam var ama ...Her yöne 2000 dakikam var ama sen hiçbir yönümde değilsin.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Fransız Atasözleri Amerikan Atasözleri Kırıcı Sözler Cuma Sözleri Sitem Sözleri
Sponsorlu Bağlantılar
(Kardeşlik Sözleri) sümeyye şahinbaş: betül ya seni çok sevviyorum lan hiç gitme abisi (Ağır Abi Sözleri) kral 2: Nasılsınız abiler (Sinir Sözler) ihsan: sevdim birini ama , duyarsızı sevmişim galiba ... (Kurban Bayramı Mesajları) mert ece: Bayramda: -Oo görmeyeli ne büyümüşsün sen. +Para ver. -Maşallah ne güzel olmuşsun +Para -Tü tü tü ayy ne güzel genç olmuşsun. +Bönö pörö vör (Aşk Acısı Sözleri) esra: Seni cok seyiyorum (Laf Sokucu Sözler) ecrin: LAF SKRIM DERİNDEN AKLIN OYNAR YERDEN!! (Cuma Mesajları) seliha: çok güzeller ya bayıldım cumanız mübarek olsun (Üzücü Sözler) sanana: Bir gun annemin cigligiyla tum sehir uyanacak ama bn uyanmayacagim (Resimli Komik Sözler) Bilmiyomki ): Valla sözlerinizin 90% ini durumuma yaziyorum )) herkese de sitenizin adini veriyorum super bi site çok beyeniyorum burayi :) Admin: Teşekkür ederiz :) Elimizden geldiğince sizler için günlük olarak güncelliyoruz sözlerimiz. (Mani Sözleri) isimsiz: Laflar süper ya
Sponsorlu Bağlantılar
Değerli Sözler Sevgiliye Uyku Sözleri Kazakistan Atasözleri Jilet Sözler Amerikan Atasözleri Değişik Sözler Terk etme Sözleri Face Sözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com