Manyak Sözler Bölümünün 1. Sayfasındasınız.

Sayfamız her gün düzenli olarak güncellenmektedir. Bu nedenle en güzel Manyak Sözler için sayfamızı günlük olarak ziyaret etmenizi öneririz.

Bu dünya da üç çeşit insan vardır; olmazsa olmazlar, olmasa da olurlar, olmaması gerekenler.
Deliyi oynamak işimize geliyor. Yoksa psikologlara teşhis koyabilecek insanlarız biz.
Mesaj atmamak için kendimi sonuna kadar tutar daha sonra dayanamayıp mesaj atar ve pişman olurum. Adrenalin ruhumda var, durduramıyorum.
Hani böyle aniden bir şeyler geçiyor, mutlu oluyorsun güzel gidiyor falan, he işte fazla ümitlenme o da olmayacak.
Bana kendimden başka kimsenin iyi gelmeyeceğini düşündüğüm sürece; beklenti sıfır, kafa rahat, Allah bir, uyumak süper.
O salak için zamanında ne salaklıklar yaptığını anlatabiliyorsan, akıllandın demektir.
O kadar içten seviyor ki, görünmüyor!
Mantık basit: Gidiyorsan gelme, geliyorsan gitme!
Bir ilişkiyi kadın başlatır ve bir kadın bitirir. Yalnız ilişkiyi bitiren aynı kadın olmayabilir.
Bir sebeple sevdiysek, daha iyi bir sebeple de sileriz, yani sorun yok!
Toplam 7 sayfa bulunmakta.
1
Sponsorlu Bağlantılar
Manyak Sözler
seda sevil:
inadına gülümse hayata
rabia:
ben ölsem herkez rahat edecekmiş gibi geliyor bu yüzden ölmüyorum sürünün sürtükler :D
rapçı kız:
bu sozler super bana kalırsa hepsı benden beter hahhahha
BİLİNMEZ ADIM :
kasnak yuvarlandı elek oldu...
eski orospular melek oldu...
---Ümit gökmen---
Resul eken:
HER GüNüN BİR YARINI HER YARININ BİR GÜNÜ VARDIR
baba muslum:
Muslum baba misali karanliklar ulkesindeyim isiklarim hep sende kalmis
zehra 19:
eğer bir gün çok zengin olursan çocukluğumu satın alıcam büyüklük sizde kalsın
ece:
Guzellll
Muş merkezli :
Kul kaderını yasar bahtına ne çıkarsa
hilalnur:
merve kendin kızmısı yoksa erkekmisin
buse_de:
Hey mezarcı bana öyle bir yazı yaz ki toprağa Dert Olsun öyle bir yazı yazki sevdiğim okudukça Kahrolsun.
Sükrü:
Yolda yurumesini bilmeyenler burda edebiyat parcalıyolar ya ölme işte ;))
TaneR:
çok manyak sözler :D
ÇılgıN DansÇı:
çok manyak ve güzel sözler bunlar yaa xD
merve:
Harika abi yaa..
Toplam 15 adet yorum bulunmakta.
1
Güvenlik Kodu: 2094
Duygulu Sözler Esprili Sözler Dramatik Mesajlar Ulvi Lafları Sağlık Sözleri Ağlatan Sözler Özlem Sözleri Kral Mesajlar
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Candan Sözler Derdimi anlatacak kadar sarılabilirim sana.
Kıskançlık Sözleri Kıskançlık, insanı alçaltan ve küçülten bir duygudur. Tolstoy
İngilizce Mesajlar i like two things, a rose and you, a rose for a day and you 4 ever!
Ürkütücü Sözler İnanılmaz bir kaçış planı yapıyorum şimdi her gece. Biraz daha derin bir tünel kazıyorum kendi içime.
İntihar Sözleri Öyle çok yoruldum ki, kalbim bir yerde dursa da dinlensem...
Çocukken 'elim sende' oynardık...Çocukken 'elim sende' oynardık, büyüdük 'aklım sende'ye döndü bütün oyunlar.
Benim seni anlatacak kelimeler...Benim seni anlatacak kelimelerim bitti. Hani feda ettiğim gençliğim gibi.
Ömrümün geri kalanı diyorum çü...Ömrümün geri kalanı diyorum çünkü; Sen benim ömrüme ömür katan, son nefesimde bile yanımda olmasını isteyeceğim tek sevdiğimsin.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Kızlar ütü yapan erkeklere bay...Kızlar ütü yapan erkeklere bayılıyormuş... Şimdi işin yoksa dışarıda ütüyle, ütü masasıyla gez, bu imajı vermeye çalış. Çok zorlaştı bu işler.
Karadul örümceği bir günde 20 ...Karadul örümceği bir günde 20 eşini yiyebilirmiş... Böcek bile günde 20 eş buluyor. Böcek lan, böcek.
Issız bir adaya düşsem yalnızl...Issız bir adaya düşsem yalnızlıktan kafayı yemem, bünye alışık çünkü.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Kırıcı Sözler Yürek Yakan Sözler Romantik Mesajlar Sinir Sözler Geçmiş Olsun Mesajları
Sponsorlu Bağlantılar
(Laf Sokucu Sözler) Gözde: Gerçeklerimi görmeye hazır mısın : bence hic görme kandıramazsın! (Manyak Sözler) BİLİNMEZ ADIM : kasnak yuvarlandı elek oldu... eski orospular melek oldu... ---Ümit gökmen--- (Dini Sözler) hatice bozlu: Doğrunun Yardımcısı AIIah tır.... Hak ve adaIetten kopmayan, işIerinde doğruIuktan ayrıImayan kişiye Yüce AIIah her zaman yardım eder. (Seni Seviyorum Sözleri) Aşk Perisi: İnşllh Denedikleriniz Başarılı olr (Gıcık Sözler) ilyas yöndem: nefretmiymiş içini karartan kıskançlıkmıymıs gözünü karartan.. Bana karşı kininmiymiş ansızın seni benden alan.. (Kadınlar İçin Sözler) mehmet: Kadinlari anlamaya calisma kadini anlamaya calis belki ozaman anlarsin (Atarlı Sözler) gızem: sende yoksun neylerım ıstanbul (Kapak Laflar) elif: Kariya kiza değil.. .karina kizina bakarsan adamsin... (Rap Sözleri) Ajajlar grubu: Selin: Off superrr Ayşe: ayennn selin Murat: oy ajajla (Sihirli Sözler) eylük: bence yeterli deyil
Sponsorlu Bağlantılar
Neşeli Mesajlar Son Sözler Ağır Abi Mesajları Kıymetli Sözler Başarı Sözleri Sert Sözler Makara Mesajlar Miraç Kandili Mesajları
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com