gece modu

Aşk Hissederek yaşa Son......

İğneli Sözler kategorisine ait olan Aşk Hissederek yaşa Son... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

Aşk Hissederek yaşa Sonunda Ağlama

İğneli Sözler Aşk Hissederek yaşa Sonunda Ağlama

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen İğneli Sözler sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Racon Sözleri ne paranın delisi ne pezevengin gölgesi ne ibnenin bekçisi nede silahın tetikçisi olduk biz gönlümüzün efesi ortamların delisi oldukıÜü Paylaş
Ayrılık Sözleri Dönmek zorunda olan tek şey dünya değil, sen de deneyebilirsin. Paylaş
Espirili Sözler Birine bulas..Kendini öldürt..Gazeteye haber ol, ölümsüzles! Paylaş
Spor Sözleri TURKIYEDE IKI CESIT TARAFTAR VARDIR. FENERLI OLANLAR VE FENERLI OLDUKLARINI BILMEYENLER... Paylaş
Kötü Laflar Seni Sevdiğim Gibi Seviyorsan beni Bu Kötülükler Vız Gelir Bana, Sen Nefret Ediyorsan Bana Ben Lanet okuyorum Sana!!! Paylaş
Gurbet Sözleri OZLEDIM. UZAKLARDA BENSIZ HAYATI KABULLENMIS VEFASIZI OZLEDIM, HAYKIRISIMI DUYMAYAN, SEVGIMI BELKIDE HISSETMEYEN KALPSIZI OZLEDIM! Paylaş
Sevgi Sözleri Kendimde sana rastladığım her ne varsa, yüz çeviremedim. Paylaş
Ağır Abi Sözleri Biz Ağır Abi Olduk Alemde Ders Verdik bütün gençlere, Sevgiyi Aldık Kalbimizden Cüzdanımıza Koyduk Tesbihle Aşk yaşadık gecelere Atladık.. Paylaş
Polis Sözleri Halkın Huzuru polisin gururudur. Paylaş
Harbi Sözler Bazı insanlar yüzünden moral bozmaya değmez, inadına yaşamak ve gülmek gerek... Paylaş

Resimli Güzel Sözler

İdam sehpasında hapşıra...
İdam sehpasında hapşıran mahkuma 'çok yaşa' demek gibiydi hayallerimiz. Paylaş
Bazı anılar vardır sakl...
Bazı anılar vardır saklamaya bile kıyamaz usulca yüreğinin bir köşesinde taşırsın... Paylaş
Ben sana karşı duygular...
Ben sana karşı duygularımı kaybetmek istemiyorum. Biz olmasakta unutmak istemiyorum. Seni severek acı çekmeyi bile seviyorum anlıyor musun beni? Paylaş
Çok uzaktasın beni duym...
Çok uzaktasın beni duymazsın. Unuttun belki de hatırlamazsın. Hani derdin ya sen bitanemsin. Bitanen burada sen neredesin? Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Kaloriferde kuzu mu çev...
Kaloriferde kuzu mu çevirdik kardeşim? 420 TL doğal gaz faturası nedir? Paylaş
Evden çıkarken yüzde 10...
Evden çıkarken yüzde 100 şarjın verdiği güveni kimse veremez. Net! Paylaş
Sağım da bir, solum da ...
Sağım da bir, solum da iki kızla geziyoruz. Uzun süredir üç kızla gezme şansı bulamamıştım. Dolmuşlar da olmasa kızlarla yan yana oturamıcam. Paylaş
Kızlar polis gibidir, e...
Kızlar polis gibidir, ellerinde bütün deliller mevcuttur ama sizin suçunuzu itiraf etmenizi isterler. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Kadir Gecesi Sözleri İtalyanca Aşk Sözleri Etkileyici Sözler Manyak Sözler Araba Yazıları Umut Sözleri Öğrenci Sözleri sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız