Benim kanKaMa LaF edecek kişi 3 şey düşünSün ; ederSem nOLur , ettikten sOnra nOLur , Ben duyarSam nOLur :)

Kapak Sözler Benim kanKaMa LaF edecek kişi 3 şey düşünSün ; ederSem nOLur , ettikten sOnra nOLur , Ben duyarSam nOLur :)
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Kapak Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Kamyon Arkası Sözleri Pişmanlık Sözleri Ezici Sözler İhanet Sözleri Kurtlar Vadisi Sözleri İntikam Mesajları Hoş Sözler Acımasız Sözler
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Emo Sözleri heryer karradı korkma sarıl bana dunya yalan ama bsver elimi tut.
Saçma Sözler Dün bir Amerikalı gördüm abi. Nassı İngilizce konuşuyo görecen.
Kral Mesajlar Bir gün titreyerek uyanirsan bil ki resmini optügüm gündür. Ama bir gün sebebsiz yere gozyaslarin akarsa, bil ki oldügüm gündür.
Felsefi Mesajlar Acınmaktansa kıskanılmak dana iyidir. Heredot
Sevgililer Günü Sözleri Gönlüme taht kurdun, gönlümün sultanı oldun, gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun. Sevgililer günün kutlu olsun!
Sponsorlu Bağlantılar
Ağlamıyordum aslında. Sana sul...Ağlamıyordum aslında. Sana sulanan bir çift sapıktı gözlerim. Aslında onların da bir suçu yoktu, fena kırıtıyordu gamzelerin.
Çıkmaz bir sokakta karşılaşmış...Çıkmaz bir sokakta karşılaşmıştık. Ne o geri dönebildi, ne de ben.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Tavla oynarken ilk oyunda atıl...Tavla oynarken ilk oyunda atılan 5-1 gibisin. Ne halta yaradığın belli değil.
Facede 500 arkadaşın var ama h...Facede 500 arkadaşın var ama hala kendi fotoğrafını aynadan çekiyorsun. Bence bir düşün sen bunu. :D
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Adalet Sözleri İhanet Sözleri Polonya Atasözleri Araba Yazıları
Sponsorlu Bağlantılar
(İnce Sözler) osman: güzelmiş bu ince sözler (Huzur Sözleri) emre şen: Kimse zorla "geI" demediği müddetce sorun olmamali (Güven Sözleri) FATİH, SAVAŞ, BURHAN: HAYATTA İKİ ŞEYE GÜVENİYORUM, BİRİ AYNAYA BAKTIĞIMDA GÖRDÜĞÜME, DİĞERİ İSE YUKARI BAKTIĞIMDA GÖREMEDİĞİME (Şirin Sözler) furkan yeşil: BEN SENİ BESMELESİZ SEVDİM DİYEMİ DOYAMIYORUMMM (Hayat Sözleri) sevdiğini deliler gibi seven: süper ya acılarım tazeleniyo ben aşığım laaaaaaaannnnnn ne derseniz deyin (Laf Sokan Sözler) fatmagül: hani sen bana mecbursun havasında olanlar varya onlar o havada takılsınlar ben bana yeterde artarım artanlarımlada onlara hava atarım...!! (Aşık Edici Sözler) said: Ehlen lannn (Zehir Sözler) mehmet: hayat acı olmasa zaten ağlıyarak doğmazdık (Laf Sokucu Sözler) narin: herşeyi bilmene gerek yok haddini nil yeter (Laf Sokan Sözler) jale: işime epeyce yaradı :D
Sponsorlu Bağlantılar
Muhammet, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Allah tum. Mahkmlara yrdim etsin. allh yrdimcimiz olsun...
RéMZi , Özgürlük Sözleri için yorum yaptı:
éN GüZéL ŞéY DéVrimdir oDA özgürlüktür Çok güZéL DiR
fadime, Yürek Yakan Sözler için yorum yaptı:
Senle gecirdigim her gune... saate... dk... saniyeye... lanet olsun
sinem, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Bi bak bakalım umrumda mısın valla değilsin
esmer kızz, Jilet Sözler için yorum yaptı:
yerime koyduklarını sana koyması dilegiyle ;)
Ceren, İçten Sözler için yorum yaptı:
Biri var unutamadığım, bir çiçek var kopartamadigım, bi hayal var kuramadığım. Birde sen varsın özleyipte kavuşamadığım
Kader, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Umursamaz biri değilim ama umursamiyormus gibi yapmayı öğrendim
Dorukhan, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Biz kimseye ölmedik, Kimsede bize bayılmasın. HADİ EYWW
Dorukhan, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Gidene dur demekte neymiş asfalt bile dökeriz yeterki sıktır olup gitsin.
Ferhat uce , Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Sirnak li çocuğun dedigi gibi masum olmalı aşk, sana keyfim geldi....
asasasasa, Aşk Sözleri için yorum yaptı:
oh oh ya gecer
nida, Koyan Laflar için yorum yaptı:
Vur yapıştır bızıde alıştır
ceylan, Yıkıcı Sözler için yorum yaptı:
merak etme ùzülmüyorum peşinden Ki sen bana unuttum derken Senin kim oldugunu hatirlamaya çalışıyordum ben...!
Zehra kibar, Sinir Sözler için yorum yaptı:
Lafıma girersen sana girerim
Damar Sözler Face Mesajları Facebook Mesajları Mevlana Mesajları Hollandaca Sözler Duyulmamış Mesajlar Manalı Mesajlar Sert Mesajlar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com