Başkalarına yardımcı olmak için elinize her zaman büyük fırsatlar geçmez, ama küçük fırsatlar hergün çıkar. Sally Koch

Motivasyon Sözleri Başkalarına yardımcı olmak için elinize her zaman büyük fırsatlar geçmez, ama küçük fırsatlar hergün çıkar. Sally Koch
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Motivasyon Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
İyi Şanslar Mesajları Harbi Sözler Hatıra Mesajları Şoför Mesajları Face Sözleri Esprili Sözler Anlamlı Sözler Sihirli Mesajlar
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Deli Sözler . 3 JAPON SIRA ILE UCAKTAN ATLAMIS JAPONLAR OLMUS SIRA DA PARCALANMIS.
23 Nisan Sözleri Bugünün küçükleri, yarının büyükleridir.
Doğru Sözler Belki o her şeye değecek kadar değerli senin için; ama unutma ki, Sen de onun için kendini yıpratacak kadar değersiz değilsin!
İlginç Sözler Hor görme grabi,zor atlattı gribi
Emo Sözleri ?e olu® ?î® §õz §õ?l?? ?uzu?? ????? õ?l?? §u§?u?luğu? ?a?a® ßeni K?®$ı?d? Du®ma O?Le
Sponsorlu Bağlantılar
Ey sevgili! Namaz gibi özlüyor...Ey sevgili! Namaz gibi özlüyorum seni. Sen de Ezan gibi çağırır mısın beni?
Gülüşlerim; Acılarımı örtmeye ...Gülüşlerim; Acılarımı örtmeye çalışan ağır işçilerdir.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Eski sevgilimin yeni sevgilisi...Eski sevgilimin yeni sevgilisine sesleniyorum; sakın serbest bırakma bana dönüyor sonra. :)
Balığa isim koymak da ne oluyo...Balığa isim koymak da ne oluyor? Seslensen sanki duycak, diyelim ki duydu 3 saniye sonra unutçak zaten. :D
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Koyan Sözler Dostluk Sözleri Af Dileme Sözleri Özlü Sözler
Sponsorlu Bağlantılar
(Cezaevi Sözleri) G.Ece: Beklenen gun gelecekse cekilen aci kutsaldir. (Acı Sözler) SAHRA: SÜPER OLMUŞ KİM YAZMIŞŞA ELİNE KOLUNA SAAĞLIK (Korkunç Sözler) mahinur: Gidrnin. Arkasindan. Bet. Dua. Etme. Uc. Tukur. Bir kufur. Gitigi icin. Cok. Sukur (İntihar Sözleri) mirabaa: İntiharrr edicemnn bu sehirde son gecemmm (Koyan Laflar) zehra: Dişlerinin arasında olmasına rağmen bazen kendi diline bile hâkim olamıyorsan, başkalarının söylediklerini önemsememelisin. (Aşık Edici Sözler) Onur.: Güzel sözler ama asıl aşk söz çalmak değil söyleyebilmektir. Anlayana. (Üzüntülü Sözler) Bahtiyar:-x: Yaw ne moral bozuyorsunuz kankalar ne olacaksa oluyo zaten hayat pek müdahaleyi sevmiyo zaten yaptirmiyo da neydek yaşayıp gidek lo (Ölüm Sözleri) harun : hiç kimseden bir beklentim yok artık kimse olmadan da yaşayabilirim zaten hep tek başımaydım bu dünyada (Laf Sokan Sözler) suda: laf bilirsen konuşta ibret alsınlar laf bilmezsen susta insan sansınlar (Havalı Sözler) yigit: birini tut yeter diyeri fazla gelir........
Sponsorlu Bağlantılar
cevatpaşa, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Boş ver havalansın itler gülüşüm koymuş ki ondan bu tiripler
Futbolcuhatun sjs, Uyuz Sözler için yorum yaptı:
Hıı aynı ben shsjs
resul, Kötü Laflar için yorum yaptı:
çok güzel
gülşah, Tatlı Sözler için yorum yaptı:
ben beğendim bu tatlı sözleri. hep tkip edicem
kasim, Tatlı Sözler için yorum yaptı:
Hic sevmiyom onu. Gardascan
Üzgünkırgın, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Süperrrrrr
nesro, Sinir Sözler için yorum yaptı:
Yav he he
sjdbjsvakmelab, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Senin yürüdüğün yollarda benim ayak izim var...
Azra , Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Kimseyle Bir Sorunum Yok Az Ötede Oynayın Yeter!@$
veyoobukoo, Sevgiliye Güzel Sözler için yorum yaptı:
allah herkeze kalbine göre birisini verir bir ömür boyu sevebileciğin birisini 780.gündür mezara kadar sen herşeyim
Yusuf, Harbi Sözler için yorum yaptı:
Senden cektiğimi traktör cekemez gülüm
Gamze, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Gee4cekten umrumda olsaydın.. Biyerlerde adın geçerdi
berivancan, Mani Sözleri için yorum yaptı:
çok güzel
buruk bozdağ , Acı Sözler için yorum yaptı:
ikinci sözu çok beğendim % 100 katılıyorum
Fenerbahçe Sözleri İyi Geceler Sözleri Adalet Sözleri Küsme Sözleri Atatürk Sözleri Karizma Sözler Manalı Mesajlar Delikanlı Mesajları
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com