ben de bu dağların nesine geldim meleşir kuzular sesine geldim bir garip ölmüş de yasına geldim geldim emmoğlu

Anlamsız Sözler ben de bu dağların nesine geldim meleşir kuzular sesine geldim bir garip ölmüş de yasına geldim geldim emmoğlu
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Anlamsız Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Yalnızlık Sözleri Çürümüş bir et parçasından tek farkım; Üzerimde sinekler uçuşmayacak kadar yalnızım.
Özenli Sözler Bir 'sen' kaybetmemek adına kaç 'ben' kaybettim bir bilsen...
Minibüs Sözleri Duraklarda hayalin, Şarkılarda Seni Dinlerim.
Kıskançlık Sözleri Aslında iyi biriyim de, kıskandığım zaman insanlıktan çıkıyorum.
Karizma Sözler Bazı sözler ağrı kesici gibi, gidip nereyi etkileyeceğini biliyor!
Büyüleyici Mesajlar Nihayet geldi beklediğim hayat sonunda buldu benide güzel bir aşk ben seninle gülerim hayata ne olursa olsun bu büyülü hayatı bir seninle yaşarım aşkım..
Koyan Sözler Sadece insanlar değil, matematik de bize yalan söyledi. Değer verdiğimiz on kişiyi topladık, bir adam bile etmedi!
Psikopat Laflar Buna da şükür, ya depresyon bize girseydi...
İhanet Sözleri Ben düşmanıma dahi kin gütmem. Lakin ihanet eden canım da olsa asla affetmem!
Sponsorlu Bağlantılar
Yapacak daha iyi bir işim olma...Yapacak daha iyi bir işim olmadığı için sürekli seni düşünüyorum.
Değerli insanlar elmas gibidir...Değerli insanlar elmas gibidir. Çok sınanmaya gelmez. Sert darbe alırlarsa kırılmazlar, elden kayıp gider, bir daha da gelmezler.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Türk olmak 'koş abi koş' diyen...Türk olmak 'koş abi koş' diyen arkadaşına 'ne oluyor lan?' derken, koşmaya devam etmektir.
Gözlük kızın suratının yarısın...Gözlük kızın suratının yarısını kaplamış, güzel çıkmış mıyım diyor. Valla canım, gözlük güzel çıkmışta seni bilemicem.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Sevgiliye Güzel Sözler) saruhan: Superr (Espirili Sözler) özlem: bazıları çok gıcık ya. insanı sinir etmeye yetiyo :) (Hüzünlü Sözler) Akif06: KaIpten siIinseydi kimse acı çekmezdi siIinmiyor işte kap bu soup atmasınki yerine başka koyasın. Ankaradan Akif (Resimli Komik Sözler) ayşe: sıkıcı ama yine komik sözler (Cezaevi Sözleri) biriciğin: onun için çok çok üzülüyorum (Ağır Sözler) Şehnaz: Erkekler kalbi otobüs durağını gibi ininen çıkan benli olmaz kadın kalbi tek kişilik odadır (İnce Sözler) ozlem: Seni sensiz yasiyorum seni senle yasamak istiyorum su kisacik indirdi tek seni seviyorum (Gözlerle İlgili Sözler) semih sarı: onun gözleri kimsede yok. baktıkça içimi eriten. (Damardan Sözler) hülya: süper (Kardeşlik Sözleri) Tiger: Ben yuvadan alindim ve 3 kardesim var 1 ablam 2 ben 3 kiz kardesim 1 ablam trabzonda 2 ben ankarada 2 mizin aileside izin vermiyor gorusmemizi biz ona ragmen gorustuk ama ablam bana 5 senedir kus sebebini bilmiyom kucuk kiz kardesim oldu benim oz annem ve babam onlara hesappini soracam anliyacsginiz kardeslerinizle guzel kavga etmeden kiymetini bilin sonra cok pisman olursunuz
Sponsorlu Bağlantılar
derya-ünal, Seni Seviyorum Mesajları için yorum yaptı:
İlk defa bu kadr guzel msj gordm iste nefes kesen msj diye bnu diyorumm
ayşe, Kısa Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Süperrrrrr
elif, Mutsuzluk Sözleri için yorum yaptı:
Mutluluk Çok uzak...
JungYongHwa, Sempatik Mesajlar için yorum yaptı:
Sen Beni Sevmesen de Yanında olupta görmesen de Seni Her Gün Görmek Bile Bana Huzur Veriyor Sevgilim
Müslüm alp, İsyankar Sözler için yorum yaptı:
İsyanim gecelere seni benden alıp götürenlere BABA MÜSLÜM GÜRSES
Erbaalı sali, Resimli Komik Sözler için yorum yaptı:
çok guzel hepsi ...
kara sevda, Efkarlı Sözler için yorum yaptı:
Hep çok içiyorsun dediler, birgün neden içiyorsun demediler.
Büşüş..!, Şizofrenik Sözler için yorum yaptı:
Açıkcası bu sözleri beğenmedim. Saçma yanii! Şizofren sözleri gibi faln diğil..!
ozkan, Kızgınlık Sözleri için yorum yaptı:
Sensiz nefes alamam diyenler simdi baskalari ile nefes nefeseler
Ahmet, Koyan Sözler için yorum yaptı:
Herkez benim baka bildgime baka bilir ama hic kimse benim gordugumu goremez!
aykut can, Cömertlik Sözleri için yorum yaptı:
Cömertlik baba yigitlerin işidir
yanlız kaldım senın yuzınden kardesım, Kardeşlik Sözleri için yorum yaptı:
Bunların hepsı aynı bok nekadar karfeısn olsun gunun bırındenıda senın sırtından vuruyo hepınızden ugrenuyorum encıkta yakınımda olanlardam
aylam, Ölüm Sözleri için yorum yaptı:
bana guvenme hayat bu gun varam sabah birden yox olaram
gurbet, Gurbet Sözleri için yorum yaptı:
Gurbet bana yurt oldu memleket bana dert oldu dünya bana zindan oldu
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com