Sponsorlu Bağlantılar

Bir kişiye balık verirsen, o gün karnını doyurursun.

Çin Atasözleri Bir kişiye balık verirsen, o gün karnını doyurursun.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Çin Atasözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
İhanet Sözleri Annem sürekli 'hiçbir şey yemiyorsun, Kurudun kaldın' deyip duruyor; Ben ne kazıklar yiyorum kimse bilmiyor.
Dini Mesajlar Avcı nice al (tuzak, hile) bilirse, ayı da onca yol bilir. (Kaşgarlı Mahmud)
Güven Sözleri Aşık olmak değilde birine, gözü kapalı güvenmek istiyor insan.
Ünlü Mesajlar Beni daha az övseydin, seni daha çok överdim. LOUİS XIV
Kardeşlik Sözleri Duygular vardır anlatılamayan, sevgiler vardır kalplere sığmayan, dostluklar vardır hiçbir şekilde yıkılmayan, bazı insanlar vardır asla unutulmayan
Ölümsüz Sözler Alışkanlık, anahtarı kaybolmuş bir kelepçedir.
Ünlü Mesajlar Karşılıksız Aşk Bir çeşit ?Kendin Pişir Kendin Ye? dir.
Sponsorlu Bağlantılar
Kalbin mi delik sevgilim? Sana...Kalbin mi delik sevgilim? Sana verdiğim her sevgiyi döküyorsun!
Kimse elindekinin değerini bil...Kimse elindekinin değerini bilmez sahip olduğu sürece. Ama bir gün elinden uçup gittiğinde, tek bir söz kalır; KEŞKE!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Araba yarışı oynarken tuşlara ...Araba yarışı oynarken tuşlara daha kuvvetli bastığında arabanın daha hızlı gideceğine inanan insandan ne zarar gelebilir ki, kırmayın onları.
Ulan milletin londra'da okuyan...Ulan milletin londra'da okuyan amcaoğlu falan var benim amcaoglu 7.Dükkanı batırıo komple zarar aileye.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Günaydın Mesajları) Cemresu: Günaydın herkese. Günümüz güzel olsun dışarda yağmur yağıyor boş verin siz her zaman kendi hava durumunuza bakın. :)) (Çin Atasözleri) fadime: aslında okurken düşünürsek çok anlamlı sözler söylemiş çinliler... sevdim çinli atasözlerini. (Şirin Mesajlar) sevgi: çok tatlı bu sözler :) (Seni Seviyorum Sözleri) figen pembe: Seni seviyorum demek koIaydir eIbet ama kmse o Iafin arkasinda durmaz ne yazik ki (Ayrılık Sözleri) mehmet soylu: O bana hoscakal demeden ben ona gule gule derim cehennemin dinine kadar yolu var (Can Yakan Sözler) özlem davşan: Canı yanan insan duşunmeden tepki verebiIir çok ta kırıcı oIabiIir artık üzen nasıI üzdüyse sonucunada katIanabiImeIi (Öğrenci Lafları) furki17: + Hocam bişi sorabilirmiyim? - Sor evladım + You can go out ne demek - Dışarı çıkabilirsin. + Eyvallah hocam adamsın (Resimli Güzel Sözler) hulusi bulut: NeDen mi Sevdim Seni..? Çünkü Hayat Hikayemin Başrolüne En Çok Yakışan Prensesim Sendin (Aşk Sözleri) HALE: Bir babanın Benim biricik Kızım. demeside var; bütün aşk kelimelerinin ağzına tükürür. (Dini Sözler) nisa: allah ahveder çünkü kulusun ben ahvetmem çünkü suçlusun
samed, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Bir Gün Geçti Diye Sevinen Biri Varsa , Oda Cezaevindeki Mahkumlardır . . - ALLAH Yardımcıları Olsun
tuanna, Üzücü Sözler için yorum yaptı:
Çooook güzel
obi van kenobi , Yalnızlık Sözleri için yorum yaptı:
yalnızlık adını bilmediğim bir yabancıydı bugünlerde ise onunla beraber uyanıyoruz ...
Angaralım, Oturtan Sözler için yorum yaptı:
Arkɑmdɑn konuşɑn insɑnlɑr, konuşmɑyɑ devɑm edin.Küçük insɑnlɑr konuşur, Büyük insɑnlɑr konuşulur…
yavuz, Sinir Sözler için yorum yaptı:
İyi fena deil
ayten, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
yanımda olması gerekenler zaten yanımda def olup gitmesi gerekenler kimin umrunda ne kralına giderim ne alayına bir durum varsa kralında gelir ayağıma alayıda
emine, Yürek Yakan Sözler için yorum yaptı:
Çok güzel sözler
sibel, Kötü Laflar için yorum yaptı:
Cok iyi
feride, Kırgınlık Sözleri için yorum yaptı:
Ya kirdigin gonlu ALLAH seviyorsa...
yorgun, Resimli Komik Sözler için yorum yaptı:
Delikli demir cikti mertlik bozuuldu
belinay, Karizma Sözler için yorum yaptı:
Kah çıkarım gokyüzüne alemi seyrederim ,:kah inerim yeryüzüne alem beni seyreder!!!!!
belinay, Karizma Sözler için yorum yaptı:
Senin bu boş sokaklarda yaptın artistlik sozleri biz evlatlarımıza anlatıyoruz
prenses8damla4, Kapak Laflar için yorum yaptı:
bana hava atmak için kendini kasma damarlarındaki kan bile bana hasta güzel mi arkadaşlar yorum bekliyorum
merve, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Hayatta her şey olabilirsin; fakat mühim olan hayatın içinde "insan" olabilmektir.
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com