Sponsorlu Bağlantılar

ßiZ Bu aLemDe ÇaydanlıĞa KaN KoyaR ßıçakLa KarıştırırıZ DosT DeriZ CaN VeririZ aNcaK DosT uNutunCa öLürüZ..![-b]

Ağır Sözler ßiZ Bu aLemDe ÇaydanlıĞa KaN KoyaR ßıçakLa KarıştırırıZ DosT DeriZ CaN VeririZ aNcaK DosT uNutunCa öLürüZ..![-b]
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Ağır Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Son Sözler bide fişi taktınmı tamamdır..
Karşılıksız Aşk Sözleri Gülmekle kaybedilen şey ağlamakla elde edilmez.
Sevgililer Günü Mesajları Kimsin sen? Yaşamak isteyip de yaşayamadığım umutlarım, farkında olmadan yıllardır beklediğim mi? Kimsin sen? Sen benim sevgilimsin, sevdiğimi söyleyebildiğim.
Mevlana Sözleri Terazide arpa altınla yoldaş olur ama bu, arpanın da altın gibi değerli olmasından değildir.
Mevlana Sözleri O kadar çok koşmayın, o kadar yorulmayın, şu yerin altında çırak ne olmuşsa usta da o olmuştur.
Hz Ali Sözleri Dindarlığın en üstünü, dindarlığı gizlemektir.
Araba Sözleri Ben sana sevmeyi öğretemedim.
Sponsorlu Bağlantılar
Gölgene bak, beni anlamak isti...Gölgene bak, beni anlamak istiyorsan; O kadar yakın ama sana asla dokunamayan.
Kimse hayatınızda büyük boşluk...Kimse hayatınızda büyük boşluklar yaratmaz, hayat bazen gideni abartır.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Balığa isim koymak da ne oluyo...Balığa isim koymak da ne oluyor? Seslensen sanki duycak, diyelim ki duydu 3 saniye sonra unutçak zaten. :D
Anne: Okulda hangi yabancı dil...Anne: Okulda hangi yabancı dili görüyorsunuz? Çocuk: İngilizce ve matematik.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(İyi Geceler Mesajları) HECKİM: Men sevdiyme her gece qelbimden geleni yaziram.Ureyim onunladi onu cox sevirem (Ağlatan Sözler) elif gönlüm: AğIamıyorsun. Kendini sıkıyorsun. YanakIarın, burnun kızarıyor. Nefes aIman zorIaşıyor ama ağIamıyorsun. GözIerini kapatıyorsun, derin bi nefes aIıyorsun. Duruyorsun sonra, öyIece duruyorsun. Her şey saçma geIiyor çevrende, şarkı açık. Duyuyorsun ama anIa (Aşk Espirileri) sevda: ay çok güldüm :) (Laf Sokucu Sözler) dilek: Yapin bozuksa benden mimarlik bekleme (Kıskançlık Sözleri) cenk: Çok kıskanıyorum bil istedim.. (Geyik Laflar) kazım ank.: Bénimle çıkarmışın ? + hayır - benimle çıkarmışın ? + mobilsin herhalde iki kere yazmışsın - yoo ben yüzsüzüm :DDD (Romantik Sözler) sevgi: insan severde romantik sever (Laf Sokan Sözler) HüLyA:)): alemin tek derdi ben olmuşum demek ki zamanında iyi koymuşum (Kıskançlık Sözleri) canan: Bende cok kiskancim kocama bakanin canini alirim (Neşeli Sözler) ali civgin: Bir kadının en tatlı anı; ağzında tokası varken saçlarını toplamaya çalıştığı andır. Çünkü o an konuşamazlar
Huseyin:, Jilet Sözler için yorum yaptı:
güzel hepsi beğendim
asl, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Senin gibi olabilirdim yanlız allah beni insan olarak yaratı
gökçe, Son Sözler için yorum yaptı:
iyi işte özlemin yazdığı söz çok yanlışşşş
cesurr, Koyan Sözler için yorum yaptı:
iskeletmisin nesin bu sözlerin korkaklıkla alakası yok demekki sen laf koymaya korkuyosun ben yazarım yaran varsa sen gocunursun
erhan, Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Hayatta 3 şey sevdim seni kalbimi ve ümitlerimi seni sevdim beni sevdin dye kalbimi sevdim seni sevdi diye ümitlerimi sevdim bizi yanlız bırakmadı diye@-}--
zalım kral, Esprili Sözler için yorum yaptı:
Olum bana duygusal şeyler anlatmayın lan. kendimi tutamıyorum gülüyorum, ayıp oluyor
Tarık Boy, Güldüren Sözler için yorum yaptı:
-Ne içersin hayatım... +Macchiato ve ekstra caramell shot olsun. -Bize 2 çay.
ebru, Güldüren Sözler için yorum yaptı:
Superrrrrrrrrrrrtt
ferdi, Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Elinize saglık hepsi super :)
IREM, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Benim sevgilimde cezaevinde. Icimdeki aci bi turlu dinmiyo. Cok ozledim onu sabah aksm agliyorum. Onsuz 3 sene nasi hecicek bilmiyorum :( HÜSNÜ COK SEVIYORUM SEVGILIM SENI
mira, Ezici Sözler için yorum yaptı:
ALLAHA havale ettim
Buse Ariana, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
uzun ve gereksiz laflardan nefret ediyorum,laf koycaksan kısa ve öz yaz...
sahire gül , Ezici Sözler için yorum yaptı:
Senden nefret etmenin hiç bu kadar güzel olduğunu farketmemiştim… Farkettirdiğin için sağol…
sahire gül , Oturtan Sözler için yorum yaptı:
Arkamdan konuşup beste yapacağına yüzüme konuş düet yapalım.
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com