Kötü evlat anne ve babanın şerafetini yok eder ve geriye kalanları rezil eder.

Hz Ali Sözleri Kötü evlat anne ve babanın şerafetini yok eder ve geriye kalanları rezil eder.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Hz Ali Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
Acı Sözler Kırgınlık Mesajları Manalı Mesajlar Af Dileme Sözleri Evlilik Sözleri Korkunç Mesajlar Laf Sokan Sözler Fransızca Aşk Sözleri
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Edep Sözleri Ayıplarınızı edeble örtünüz.
Rap Mesajları Rapin Çocukları Gece Yolcuları Akşam Savaşçıları Sözlerin Ustaları işte o Bizis Rap'in Ustaları!
Geyik Laflar Çiçekleri dalından koparmayın! Kökünden sökün.
Koyan Laflar Senin için gemi alacağım canım. Dümende on numarasın!
İhanet Sözleri İnsanı iki şey darmadağın eder: Dostundan gelen ihanet ve düşmanından gelen merhamet.
Sponsorlu Bağlantılar
Gülen gözlerin değilse, dudakl...Gülen gözlerin değilse, dudakların sende kalsın. Dudaklar her zaman, gözler asla yalan söylemez!
Her şeyim sana ait, acılarım b...Her şeyim sana ait, acılarım bile!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bilgisayarımı seviyorum ama ya...Bilgisayarımı seviyorum ama yatağımdan hoşlanıyorum, telefonumun yeri ayrı, tavana karşı da boş değilim.
Millet bodrumda tatildeyken te...Millet bodrumda tatildeyken telefondan istanbuldaki evinin güvenlik kamerasını izliyor, bizim evin kapısı bile kitlenmiyor.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Duyulmamış Sözler Hiphop Mesajları Evlilik Sözleri Dramatik Sözler
Sponsorlu Bağlantılar
(Kızgınlık Sözleri) fatma: Tüm kötü niyetlileri allaha havale ediyorum (Koyan Sözler) SEZNUR: SEVGİMİN KIYMETİNİ BİLMEYENİ YOKLUĞUMLA TERBİYE EDERİM...!!! (Kapak Sözler) gamzee: çok guzell yaaa bana küfür etmek yakışmıyo ama lafı alan memnunsa sıkıntı yokkkkkk (Seni Seviyorum Sözleri) hatice: senı sevıyorum dedıgınde bana neden dıye sorma senı sevmemın nedenı yok (Makara Sözler) buse: insanı kendinden alıyor bu sözler (Cezaevi Sözleri) Mehmet Yıldırım: Seni Sevmek Suçsa Cezam Müebbet Olsun Boşver Deli Gönlüm İp İnceldiyi Yerden Kopsun Son Bi İsteyim Var Ne Olursun Kabul Et Ömrüm Uzaklarda Deil Senin Kalbinde Son Bulsun..! (Saygılarımla) Suruçlu Memo Yıldırım (Kardeşlik Sözleri) yanlız kaldım senın yuzınden kardesım: Bunların hepsı aynı bok nekadar karfeısn olsun gunun bırındenıda senın sırtından vuruyo hepınızden ugrenuyorum encıkta yakınımda olanlardam (Manalı Sözler) Ercan: O’ başkasına gidecekse bırak gitsin. Kendini Kaybetsin. Birgün geri dönerse sakın affetme! Yaşarken öImeyi O’da öğrensin. (Kardeşlik Sözleri) Nergiz TSN: şekil deyil markayız ölümüne kankayız. :D sevo tutiş sizi çok seviyorum. (Laf Sokucu Sözler) Oğulcan 😎 instagram: @oulcnylmz: Sen çilekli bi sakız gibiydin. İlk başlarda tadın güzeldi. Ama yumuşamaya ve cıvımaya başladın.Çiğnedim, çiğnedim sıkıldım. Yere attım. Şimdi kim bilir kimin ayağındasın.
Sponsorlu Bağlantılar
Mehmet Gamze , Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Gamze Bir umutla BekLedigim En GuzeL Yarinimsin (mehmet)
büşra, Delikanlı Sözler için yorum yaptı:
Gelmedin gun oldugum gundur can
hayreddın, Havalı Mesajlar için yorum yaptı:
aradığım tarzda sözler ve mesaşlar
Meryem, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Sana 2 yuzlu demek istiyorum ama 3.üzulur...
Ipek , Miraç Kandili Mesajları için yorum yaptı:
Cook güzel msj lar hayırlı kandiler
Ipek , Miraç Kandili Mesajları için yorum yaptı:
Hiç güzel değil yorumlar
muhammed, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
Bilirsin ben bela okumam allah selanı versin
sudenaz, Aşık Edici Sözler için yorum yaptı:
seni ölene kadar sevicem emreeeee hayatta en güzel şey sensin
Rrrrr, Ağır Sözler için yorum yaptı:
Yaw he
fevzi toprak kırşehiğr, Dertli Sözler için yorum yaptı:
hayat bu degil
Hasan , Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Bir şeyler için çabalamaktan korktunuz ve bunun adını gurur koydunuz..
MURAT, Adam Gibi Sözler için yorum yaptı:
Mesele çakal olmak değil asıl mesele çakallarla dans edebilmektir.
ayse, Karşılıksız Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Birde sevdigin sana kardesimsin otesi olmaz derseee
sefa turan, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Herkes Oyuncu Olabilir Ama Yönetmen Benim. İstediğime Rol Veririm, İstediğime Yol Veririm
Özlü Aşk Sözleri Süper Sözler Dramatik Mesajlar Tasavvufi Sözler Damardan Sözler Dua Sözleri Almanca Mesajlar Geyik Laflar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com