gece modu

This Rose Will Never Fa......

Love Sözleri kategorisine ait olan This Rose Will Never Fa... sözü aşağıdadır.

resimli güzel sözler

This Rose Will Never Fade And Dieit Will Last 4ever Just Like My Love For U!

Love Sözleri This Rose Will Never Fade And Dieit Will Last 4ever Just Like My Love For U!

Bu sözü beğendiyseniz, buna benzer sözler için lütfen Love Sözleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Sitemizin tüm sözlerini görmek için Tüm Sözler sayfasına ilerleyebilirsiniz.

Başkalarının şu an okuduğu sözler

Son Sözler Abi bu dabanca dolu mu? Ver bi bakayım. Paylaş
Damardan Sözler AyNaYa bAkInCa KeNdİmİ DeĞiL KoCaMaN bİİr YüReK vE O yÜrEkTe oNdAn da bÜyÜk bİr sEn gÖrDüMm Paylaş
Tebrik Sözleri hayat boyu mutlu, huzurlu ve de bol çocuklu yasamaniz dilegimle. evinizden sevgi eksik olmasın. mutluluklar. Paylaş
Sevgiliye Güzel Sözler Pılını pırtını topla, sol yanıma taşınıyosun. Paylaş
Kamyon Arkası Sözleri Sen gökyüzünde dogan günes, ben yollarda çilekes. Paylaş
Ulvi Sözleri kes lan vallahi cingıl belsini cıngıldatırım Paylaş
Korkunç Sözler Mezarlıktan korkan biri, daha en sevdiğini kaybetmemiştir. Paylaş
Giderli Sözler Yaşayan ölülere yas tutulmaz. İçimizde ölenlerin Allah günahlarını affetsin. Paylaş
Sevgiliye Güzel Sözler Ne şiiri? Gözlerin bende yazılmış tüm şiirlerin karşılığı değil mi zaten? Paylaş
Sevgililer Günü Mesajları Sabır, genişliğin anahtarıdır. Paylaş

Resimli Güzel Sözler

Bazen eğilip sormak ist...
Bazen eğilip sormak istiyorum 'Toprak, sana da yük oluyor muyum?' diye. Paylaş
Seni düşleyerek uykuya ...
Seni düşleyerek uykuya dalan biri; seni ne kadar incitebilir ki. Paylaş
O kadar çok ahım var ki...
O kadar çok ahım var ki sana, başına ne gelirse gelsin; Beni hatırla. Paylaş
Özlediğim sevgi aşk değ...
Özlediğim sevgi aşk değil, görünce doyduğum hazzı özledim. Gençliği, güzelliği, maziyi değil... Kalbimde bıraktığın közü özledim. Paylaş
Daha fazla resimli güzel söz yükle

Resimli Komik Sözler

Kışın ortasında annem y...
Kışın ortasında annem yine 'ev hava alsın' adı altında evi kutuplara döndürmüş. Salonda buz kütlesi gördüm demin. Paylaş
Kız geç mesaj yazdığı i...
Kız geç mesaj yazdığı için ben de geç cevap yazıyorum, ben geç yazınca o daha geç yazıyor derken kızla bayramdan bayrama konuşuyoruz. Paylaş
Ramazan yaklaştığına gö...
Ramazan yaklaştığına göre artık Facebook'ta 'Karnım çok acıktı yeaaa' iletilerini görmemize çok az zaman kaldı demektir. Paylaş
Sabah 6'ya kurduğum ala...
Sabah 6'ya kurduğum alarma 7:30'da kalkan bi insanım. Benden çok şey beklemeyin. Paylaş
Daha fazla resimli komik söz yükle
Korkunç Sözler Mani Sözleri Sevgililer Günü Mesajları Başarısızlık Sözleri Kutlama Sözleri Platonik Sözler Zehir Sözler sizden gelenler Tüm sözler için buraya tıklayınız