LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN UğraşmA EtikeT OlursuN AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN

Psikopat Sözler LaF DaLaşınA GirmE KapaK OlursuN UğraşmA EtikeT OlursuN AdaM OL BeLkİ YanımdA YeR BuLursuN
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Psikopat Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Makara Mesajlar Bilgisayar Sözleri Hiphop Sözleri Öfke Sözleri Çekici Mesajlar Elveda Sözleri Değişik Mesajlar Zafer Bayramı Mesajları
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
İlginç Sözler Aklımızın alamadığını kalbimize alınca biz, işte o zaman olan oldu.
Sevgiliye Güzel Sözler Her şeyi kaybetmeye dayanacak kadar kararlı, ama seni kaybetmeye dayanamayacak kadar acizim! Vazgeçemediğimsin.
Erkekler İçin Sözler Topluluk içinde asla bir adama bir şey öğretmeye çalışmayın. Erkekleri sadece onlarla başbaşa olduğunuzda eğitebilirsiniz. Toplum önünde hep her şeyi biliyor olurlar.
Mevlana Sözleri Bir kuyudan her gün toprak çeker, her gün orayı kazar, eşersen, sonunda arı duru suya ulaşırsın.
Anlamlı Sözler Birinin kalbine girebilmek için küçülmen değil, büyümen gerekir.
Sponsorlu Bağlantılar
Ve anladım ki, kalbe yapışmıyo...Ve anladım ki, kalbe yapışmıyor yara bandı.
En kötüsü de deli gibi sevdiği...En kötüsü de deli gibi sevdiğiniz insanın her gün size biraz daha yabancı gelmesi. Hani var ama yok gibi, var ama başkası gibi.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bitmeyen şarj, sınavsız okul, ...Bitmeyen şarj, sınavsız okul, gitmeyen sevgili istiyorum.
Türk kızı yağmur yağınca kahve...Türk kızı yağmur yağınca kahvesini, sıcak çikolatasını alıp cam kenarında kitap filan okumaz; Balkona jet hızıyla koşup çamaşırları toplar.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Geyik Sözler Almanca Sözler Anlamsız Sözler Çılgın Sözler
Sponsorlu Bağlantılar
(Beşiktaş Sözleri) özgür: seninle doğduk seninle ölecez kara kartalım benim. (Hoş Sözler) gül fidan: Sen ordan bir canım dersin,Benim kalbim kaburgamın altına sığmaz burdaa... (Kötü Laflar) esra pınarcı: HeIaI oIsun be Iaf yerını buImus artık anIayana (Dünya İle İlgili Sözler) veys: Vay harika bu fani dünya ile ilgili sözler (Öğrenci Lafları) ecenur derin: Havlama daha önüne kemik atmadım (Cezaevi Sözleri) hassan: çok güzel ceza evi sözleri. Allah kimseyi düşürmesin (Aşk Sözleri) zahit: Hayat bir muz kabuğu gibidir,basarsın ayağın değil,"hayatın" kayarr... (Kıymetli Sözler) furki: anlamlı ve özlü sözler. bu kıymetli sözler insanı etkiliyor. (Makara Sözler) murat demir: Kız istemeye gittik, kız ben istemiyorum dedi. ya zaten sen değil biz isticez dedik, kovdular. ailecek şaşkınız :DDD (Kıskançlık Sözleri) şirine: Beni Henüz Kıskanan oImadı ama güzeIim.
Sponsorlu Bağlantılar
ayse, Karşılıksız Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Birde sevdigin sana kardesimsin otesi olmaz derseee
sefa turan, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Herkes Oyuncu Olabilir Ama Yönetmen Benim. İstediğime Rol Veririm, İstediğime Yol Veririm
Sa_Bo^TAq, Dertli Sözler için yorum yaptı:
Agladigim günde yanımda olmayan insanlar gularken gölge yapmasinlar
Tayfun Çelik, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Hakaret Zavallı İnsanların, Söz Bulamadığında Kullandıkları Tek Çaredir.. Bugun girdi kardeşim Vedat allah yar ve Yardımcnn olsunn Aslan Abimm
TheReis, Kurtlar Vadisi Sözleri için yorum yaptı:
Biz Racon Kesmeyiz Kafa Keseriz
cevatpaşa, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Boş ver havalansın itler gülüşüm koymuş ki ondan bu tiripler
Futbolcuhatun sjs, Uyuz Sözler için yorum yaptı:
Hıı aynı ben shsjs
resul, Kötü Laflar için yorum yaptı:
çok güzel
gülşah, Tatlı Sözler için yorum yaptı:
ben beğendim bu tatlı sözleri. hep tkip edicem
kasim, Tatlı Sözler için yorum yaptı:
Hic sevmiyom onu. Gardascan
Üzgünkırgın, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Süperrrrrr
nesro, Sinir Sözler için yorum yaptı:
Yav he he
sjdbjsvakmelab, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Senin yürüdüğün yollarda benim ayak izim var...
Azra , Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Kimseyle Bir Sorunum Yok Az Ötede Oynayın Yeter!@$
Öğrenci Sözleri Regaib Kandili Mesajları Endonezya Atasözleri Minibüs Yazıları Harbi Sözler Seni Seviyorum Sözleri Yıkıcı Sözler Spor Sözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com