Sponsorlu Bağlantılar

Millet dayı olmuş etrafı boş bıraktık çakal dolmuş yürüdüğümüz gayri meçhul yolmuş alem dedikleri şey meğersem buymuş harbiden halimiz DUMAN olmuş..

Harbi Sözler Millet dayı olmuş etrafı boş bıraktık çakal dolmuş yürüdüğümüz gayri meçhul yolmuş alem dedikleri şey meğersem buymuş harbiden halimiz DUMAN olmuş..
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Harbi Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Ünlü Mesajlar Öğrenmenin üç kaynağı vardır; çok görmek, çok acı çekmek, çok çalışmaktır. CATHERALL
Yürek Yakan Sözler Hayatta en acı şey; Merhaba diyerek birleşen ellerin, elveda diyerek ayrılmasıdır.
Kapak Laflar Kaçıranlar ve tekrar izlemek isteyenler için gelmedik bu dünyaya. Zamanında kıymet bilmeyene, ne tekrarımız olur nede özetimiz!
Rus Atasözleri Bugün bana, yarın sana.
Üzüntülü Sözler isterdimki benimle mutlu olalım acı hayatın içinde isterdimki acılarla boğuşalım hayata meydan okuyalım seninle.
Koyan Laflar anca mİğdemİ buLandIrırsIn bu saatten s0nra.
Komik Sözler GENCLIGIM ACI VERIYORDU , AMELIYATLA ALDIRDIM?.
Sponsorlu Bağlantılar
Ben seni özleyince, vazgeçiyor...Ben seni özleyince, vazgeçiyorum kendimden. Koca gökyüzünü içime hapsediyorum. Teker teker üflüyorum yıldızlara, söndürüyorum güneşi. Hiçbirini istemiyorum, karanlığa razıyım.
Kar taneleri ne güzel anlatıyo...Kar taneleri ne güzel anlatıyor; Birbirine zarar vermeden de yol almanın mümkün olduğunu.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Telefonu %1'deyken şarja takın...Telefonu %1'deyken şarja takınca kendimi final maçında son dakikada gol atarak takımına galibiyeti getirmiş futbolcu gibi hissediyorum.
Kadınlar ne ister? sorunusu 10...Kadınlar ne ister? sorunusu 100 kadına sormadık. Çünkü ilk soruduğumuz kadın hala susmadı.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
cengiz, Azeri Sevgi Sözleri için yorum yaptı:
azerice aşk sözleri harika
Şahngöz, Oturtan Laflar için yorum yaptı:
çok harika ya xD
ceren, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
cok guzel daha fazlası ..
Revan, Azeri Sevgi Sözleri için yorum yaptı:
Sev amma baglanma yoxsa aci cekersen menim kimi
LARA YASMİN , Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
LAF SOKMA KAPAK OLURSUN YALVARMA KÖPEK OLUSUN DELİKANLI OL BELKİ YANIMDA YER BULURSUN
beyza, Acımasız Sözler için yorum yaptı:
güzel harikanın da ötesinde bence
merve, İnce Sözler için yorum yaptı:
sana katılıyorum isa
merve, Anlamlı Sözler için yorum yaptı:
insanlar sevdiğini söyleyemez ama aşık olduklarını belli ederler.
sevgi, Şirin Mesajlar için yorum yaptı:
çok tatlı bu sözler :)
yağmur su, Mevlid Kandili Sözleri için yorum yaptı:
mevlid kandili mubarek olsun
ALİ EKINCIOGLU, Aile İçin Sözler için yorum yaptı:
CENNET E EN LAYIK OLAN ANNEM VE ANNELERDIR
Hasan pasa, Karşılıksız Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Tam 6 senedir onu karşılıksız seviyorum kafam darma dağın
Elif , Resimli Komik Sözler için yorum yaptı:
Tek kelimeyle muhtesem :)
nutella, Şirin Mesajlar için yorum yaptı:
aşık olursun,seversin onunda seni sevmesini bekleye bekleye yıllar geçer bi bakarsın gelen giden yok,pes edersin gidersin
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com