-Kadın: Herşeyini al ve git burdan! +Erkek: Ver elini, gidiyoruz.

Farklı Sözler -Kadın: Herşeyini al ve git burdan! +Erkek: Ver elini, gidiyoruz.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Farklı Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Dini Sözler Dertli Sözler Ağır Sözlü Sözler Kapak Sözler Davetiye Sözleri Günaydın Sözleri Çerkez Atasözleri Serseri Sözler
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
İftar Sözler bereketin zengiligi kalbinize ve sofralarınıza yansısın Hayırlı iftarlar.
Geyik Laflar Atalararimiz Zamaninda Orta Asya?dan Cikip Da Ters Yone Gitselerdi, Simdi Japon Olurduk.
Arnavut Atasözleri Bağlı bir köpek ile avlanamazsın.
Kısa Aşk Sözleri Seni düşünmekten kahvemi her sabah buz gibi içiyorum.
İçten Sözler Elinizi değil, içinizi sıcak tutacak birini sevmeniz dileğiyle.
Sponsorlu Bağlantılar
Bugün değişen bir şey olmadı: ...Bugün değişen bir şey olmadı: Dilim inkar etti, kalbim özledim dedi.
O kadar çok sahte gülücük atıy...O kadar çok sahte gülücük atıyorum ki, gerçekte nasıl güldüğümü unuttum.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Bir kadını bin kişi ister 1 ki...Bir kadını bin kişi ister 1 kişi alır. 1 erkeği 10 kadın ister, 10'nuda alır. Çünkü erkek merhametlidir ve yufka yüreklidir. Kıyamaz hiç birine.
O kadar yalnızım ki, asit yağm...O kadar yalnızım ki, asit yağmurunda bile romantizm yaşama ihtimalini değerlendirebilirim.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Hatıra Mesajları Racon Mesajları Aşk Esprileri Kamyon Arkası Sözleri
Sponsorlu Bağlantılar
(Sihirli Sözler) busenaz: aşık edici sözler çok güzel bir okuyun annenize bence çok beyenicek (Gurbet Mesajları) emre: Önceden dünya yıkılsa ben de altında kalsam hiç umrumda olmazdı; ama şimdi... Şimdi esen rüzgardan korkuyorum hastalanırsam üzülürsün diye. (Seval ÖZDEMİR için) (Mevlana Sözleri) Zihni: Allah hakkında en hayırIı oIanı senin için yazar ve sen onu sonunda buIursun. (Resimli Güzel Sözler) Tacettin: insanı duygulandıran bi sayfa. bazı sözler o kadar doğru ki, yaşayan bilir (Kral Sözler) betulselin: Abi sözler harıka bayıldım tam kral sözler (Komik Sözler) zeliş: Sevdiğim kızın elini ısırdım bu saatten sonra benimsin dedim inşallah aşıların tamdır dedi (Ağlatan Sözler) sila&ülkü: Bnde şuan çk duygulandim hatta ağliyorum (Özgürlük Sözleri) izoo: aynen süper özgürlük sözleri (Ağır Abi Sözleri) hizli: Vurur yuz ifadesi bunlar agır abiler bitanesiii (Laf Sokucu Sözler) ZAZA: Gerek yok,Haddini bil yeter
Sponsorlu Bağlantılar
Hasan, Korkunç Sözler için yorum yaptı:
Herkes benden korkuyor ama ben çok iyi birisiyim hatta bende bi çocuk kalbi var Masamda ki kavanozun için de
canan, Huzur Sözleri için yorum yaptı:
Sesizliklik en guzel huzurdur bence
Adem, Asker Mesajları için yorum yaptı:
Guzel cuma meşajları
aslı, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
her şeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter
musa , Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
elbete 1 gün güneş sanada doğacak abemmmm
Serdal , Şizofrenik Sözler için yorum yaptı:
Vitesi 5e kafayı sana taktım
cansu, Kırıcı Sözler için yorum yaptı:
tipi yokki şekli olsun hadi geçmiş olsun bu laflar sana kapak olsun ağır bastım helal olsun
Dilara, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Arkanızdan konuşana aldırmayın. Bilirsiniz köpekler tanımadiklarına havlarlar
melisa, Huzur Sözleri için yorum yaptı:
gunes hakan yorumun super bence.bu aralar ben de oyle yapiyorum .huzuru bir tek Allahtan diliyorumbaskalari veremiyo o huzuru bize maalesef
ogizxz, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Kafana gore dön dunya ne sen umrumdasin ne de senin gibi dönenler ..
Adı mutluluk, Facebook Sözleri için yorum yaptı:
Saçma
Mustafa hsn, Dokunaklı Sözler için yorum yaptı:
Hiç ayrılamam derken... kavuşmak hayal oldu.
ferat, Büyüleyici Sözler için yorum yaptı:
harike ya. çok beyendim
aysenur...., Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Takilacak sen bulamadim gecmisimde en iyisi sen otaraflarina taktigindan bul en azindan picliginle zevk alirsin!¡¡
Sabır Sözleri İsyan Mesajları Cumhuriyet Bayramı Mesajları Değerli Sözler Rus Atasözleri Avusturya Atasözleri Geçmiş Olsun Sözleri Kadir Gecesi Mesajları
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com