Akıllı olmak da bir şey degil, mühim olan o aklı yerinde kullanmaktır. (Descartes)

Düşündüren Sözler Akıllı olmak da bir şey degil, mühim olan o aklı yerinde kullanmaktır. (Descartes)
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Düşündüren Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Janjanlı Mesajlar Mafya Sözleri Mevlana Mesajları Düşündüren Sözler Duygusal Sözler Barış Mesajları Türkmen Atasözleri Romantik Sözler
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Yararlı Sözler Eğer niyetin düzeltmekse, bunun için asla geç değildir. Niyetin bozuk kalmasıysa, her şey için çok geçtir.
Can Alıcı Sözler En büyük yanılgım neydi biliyor musun? Sen bir acıymışsın ama ben seni aşk sanmışım.
Ölüm Sözleri Mevlana : Her şey maşuktur , aşık bir perdedir. Yaşayan maşuktur , aşık bir ölüdür.
Aşk Acısı Sözleri Gezdiğimiz yollar oturduğumuz parklar gelir aklıma, gezdiğimiz yerlerde canlanır anılarım ağlarım sessizce o anda, kalbim atmak istemez o an aşk acısı başlar anılarımızla.
Ölüm Sözleri Öleceğim zaman onu çağırın, son nefesimde ona bi tek şunu söyleyeceğim; öyle gidilmez böyle gidilir.
Sponsorlu Bağlantılar
Geçmiş aklına geliyorsa göşyaş...Geçmiş aklına geliyorsa göşyaşın dinmez, dinerse vesselam.
Kırıyorsa sözlerim susarım bir...Kırıyorsa sözlerim susarım bir daha konuşmam. Rahatsız ediyorsa varlığım, ölürüm karşına çıkmam. Rahatsız eden sevgim ise üzgünüm ona engel olamıyorum.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Aaaa, o filmi ben de izledim. ...Aaaa, o filmi ben de izledim. Sonunda 'The End' oluyordu değil mi?
+Kanka, şu arkadakine baksana ...+Kanka, şu arkadakine baksana çaktırmadan. (Sandalyeyi çevirip baktı, dönerken 2 kişiyi devirdi, 'Bu mu la' diye bağırdı.)
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
23 Nisan Sözleri İngiliz Atasözleri Seni Seviyorum Mesajları Damar Mesajlar
Sponsorlu Bağlantılar
(Resimli Komik Sözler) kacak: Güzel güzel.saçmada olsa .komik (Değişik Sözler) senanur sözer: çook işime yaradıı (Güven Sözleri) Hülya: guven guven nereye kadar sonu hep hayal kirikligi (Resimli Güzel Sözler) leyla : biliyor musunuz her biri birbirinden güzel ama yinede hepsi aşkın anahtarı (Karizma Sözler) sekerim: cok karizmatik (Ağlatan Sözler) Sevdam sizim: Yasamin tek gercegi aci cekmektir sevipte sevilmemektir yani kisacasi yasayipta ölmektir bence (Efkarlı Sözler) Fırat: anlamlı sözlere gerek yok anlamsız bi hayat yaşarken (Aşık Edici Sözler) Meliko: Cok guzel (Karşılıksız Aşk Sözleri) aykut 0263: İcinde olmadigin tek bir hayalim bile yok be ulan ne kurulacak bir hayal biraktin nede yasanacak bir hayat ( ö) (Sinir Sözler) ihsan: sevdim birini ama , duyarsızı sevmişim galiba ...
Sponsorlu Bağlantılar
Adem, Asker Mesajları için yorum yaptı:
Guzel cuma meşajları
aslı, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
her şeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter
musa , Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
elbete 1 gün güneş sanada doğacak abemmmm
Serdal , Şizofrenik Sözler için yorum yaptı:
Vitesi 5e kafayı sana taktım
cansu, Kırıcı Sözler için yorum yaptı:
tipi yokki şekli olsun hadi geçmiş olsun bu laflar sana kapak olsun ağır bastım helal olsun
Dilara, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Arkanızdan konuşana aldırmayın. Bilirsiniz köpekler tanımadiklarına havlarlar
melisa, Huzur Sözleri için yorum yaptı:
gunes hakan yorumun super bence.bu aralar ben de oyle yapiyorum .huzuru bir tek Allahtan diliyorumbaskalari veremiyo o huzuru bize maalesef
ogizxz, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Kafana gore dön dunya ne sen umrumdasin ne de senin gibi dönenler ..
Adı mutluluk, Facebook Sözleri için yorum yaptı:
Saçma
Mustafa hsn, Dokunaklı Sözler için yorum yaptı:
Hiç ayrılamam derken... kavuşmak hayal oldu.
ferat, Büyüleyici Sözler için yorum yaptı:
harike ya. çok beyendim
aysenur...., Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Takilacak sen bulamadim gecmisimde en iyisi sen otaraflarina taktigindan bul en azindan picliginle zevk alirsin!¡¡
Cekfid, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Saygı duyulacak bir tarafiniz varsa o tarafiniza saygilarla kendini bitmeyen cümle sananlara kucak dolusu noktalarla.
Tülly Aydin, Doğru Sözler için yorum yaptı:
Tam Aşık Olucam Daha Yakışıklı Birini Görüyorum
İhanet Sözleri Şoför Sözleri Barış Sözleri Koyan Sözler Dokunaklı Sözler Almanca Sözler Muhteşem Sözler Kırgınlık Mesajları
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com