Suçlunun beraat ettiği yerde yargıç hüküm giyer. Anonim

Adalet Sözleri Suçlunun beraat ettiği yerde yargıç hüküm giyer. Anonim
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Adalet Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
Gurbet Sözleri Hz Ali Sözleri Sabır Sözleri Kadir Gecesi Sözleri Platonik Aşk Sözleri Atarlı Sözler Süslü Mesajlar Karizma Sözler
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Kadınlar İçin Sözler Aşk bir deniz, kadın onun kıyısıdır. Victor Hugo
Güzel Laflar Hayattaki en güzel şey tüm kusurlarınızı bilmesine rağmen hala mükemmel olduğunuzu düşünen birine sahip olmaktır.
Çin Atasözleri Büyük kişilerin iradeleri, zayıfların ümitleri vardır.
Sıcak Sözler Sen gülünce şuranda iki çukur oluyor ya; ölünce beni oraya gömsünler.
Dertli Sözler Acı çekmiş hiç kimse artık eskisi gibi değildir.
Sponsorlu Bağlantılar
Evet belki yalnızım. Evet belk...Evet belki yalnızım. Evet belki çok yaralandım. Evet belki kendi kabuğuma çekildim. Evet belki artık insanlara güvenmek istemiyorum. Evet belki dışardan bakıldığında umursamaz biriyim. Hakkımda ne düşünürseniz düşünün, ilgilenmiyorum. Ben sadece tek bir cevap bekliyorum. Siz değer verdiklerim, ben ağlarken neredeydiniz?
Gözlerdeki acıyı göremeyen, yü...Gözlerdeki acıyı göremeyen, yürekteki sevgiyi görebilir mi söyle?
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Teflon tava gibiyim; Kimse içi...Teflon tava gibiyim; Kimse için yanmam, kimseye de yapışmam.
Ne garibiz lan, tepkilerimiz b...Ne garibiz lan, tepkilerimiz bile olması gerektiği gibi değil. Sinirden gülüyoruz, sevinçten ağlıyoruz falan.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Kamyon Arkası Sözleri Yalan Sözler Kaliteli Mesajlar Sevgi Sözcükleri
Sponsorlu Bağlantılar
(Gıcık Sözler) fnDa: -Kalemi yere attım ama düşmedi +Neden -Çünkü pilot kalem (Gözyaşı Sözleri) dede: kimsede olmayan gözlerini sevdim ben ama en cokta gulunce kaybolanlari (İsyan Sözleri) esma: çok güzel sözler bunlar (Platonik Sözler) aleyna: aşık oldum lan (Sihirli Sözler) busenaz: aşık edici sözler çok güzel bir okuyun annenize bence çok beyenicek (Kapak Sözler) Maviş: Pek beğenmedim (Yürek Yakan Sözler) ümmühan: çok duygusal sözler. beni anlatıyor resmen. (Eski Sözler) ferhat k: Bir kelebeğin ömrü kadardır hayat ne kırmaya gelir nede kırılmaya (Ağlatan Sözler) eda yilmaz: sen sen ol kendinden baska hic kimseye deger werme (Gözlerle İlgili Sözler) no name: dodaq yalan danisa bilir amma gozler yox!!!
Sponsorlu Bağlantılar
taki.tak63, Dertli Sözler için yorum yaptı:
EY HAYAT o kadar yorgunum ki susupta ağlayasım ülüpte dinlenesim var
BAKİCAN, Ezici Sözler için yorum yaptı:
BU DEVİRDE DEVEYİ DİKENİ İNSANI EZEN GEREK
Muhammet, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Allah tum. Mahkmlara yrdim etsin. allh yrdimcimiz olsun...
RéMZi , Özgürlük Sözleri için yorum yaptı:
éN GüZéL ŞéY DéVrimdir oDA özgürlüktür Çok güZéL DiR
fadime, Yürek Yakan Sözler için yorum yaptı:
Senle gecirdigim her gune... saate... dk... saniyeye... lanet olsun
sinem, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Bi bak bakalım umrumda mısın valla değilsin
esmer kızz, Jilet Sözler için yorum yaptı:
yerime koyduklarını sana koyması dilegiyle ;)
Ceren, İçten Sözler için yorum yaptı:
Biri var unutamadığım, bir çiçek var kopartamadigım, bi hayal var kuramadığım. Birde sen varsın özleyipte kavuşamadığım
Kader, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Umursamaz biri değilim ama umursamiyormus gibi yapmayı öğrendim
Dorukhan, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Biz kimseye ölmedik, Kimsede bize bayılmasın. HADİ EYWW
Dorukhan, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Gidene dur demekte neymiş asfalt bile dökeriz yeterki sıktır olup gitsin.
Ferhat uce , Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Sirnak li çocuğun dedigi gibi masum olmalı aşk, sana keyfim geldi....
asasasasa, Aşk Sözleri için yorum yaptı:
oh oh ya gecer
nida, Koyan Laflar için yorum yaptı:
Vur yapıştır bızıde alıştır
Düşündüren Sözler Havalı Sözler Ölüm Mesajları Uyuz Sözler Korkunç Mesajlar Anlamsız Sözler Serseri Sözler Avusturya Atasözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com