Sponsorlu Bağlantılar

Sen ki; suskun gönüllerde saklı kalanları bilirsin, ne arzu ediyorsak en hayırlısından ver bize Rabbim. Hayırlı Nurlu Cumalar.

Cuma Mesajları Sen ki; suskun gönüllerde saklı kalanları bilirsin, ne arzu ediyorsak en hayırlısından ver bize Rabbim. Hayırlı Nurlu Cumalar.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Cuma Mesajları tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Ölümsüz Sözler Carl Sandburg: Geçmiş, bir kova külden başka bir şey değildir.
İbretlik Mesajlar Dedikodu yapanları evine yaklaştırma, görüp öğrendiklerini bütün halka yayarlar.
Güven Sözleri Ben sana kucak dolusu bir güvenle geldim... Sen bunları harcadıysan bu benim suçum değil!
Kıl Sözler Senin Gibi Manitam olacağına Fatih Ürek gibi Kankam Olsun
Seni Seviyorum Sözleri Vakit varken 'seviyorum seni' demek lazım...
Racon Sözleri KaLdırımLarı üzerimize Yorgan Gibi Çektik.. Bize bir adım geLene biz On adım Gittik..Oksijenimiz Sigara Mineralimiz yavan ekmek.. Kolaymı Bu dünyada Serseri Damgası yemek.. Kolaymı be GüzeLim seviLmeden sevmek..!ıÜü
Koyan Sözler Susan insanı ezik sanmayın sakın; Terazi var, Tartı var, Her şeyin bir vakti var. Bazıları saatli bomba gibi, Sadece zamanı gelince patlar.
Sponsorlu Bağlantılar
Bir şeylerin yoluna girmesi iç...Bir şeylerin yoluna girmesi için her şeyin 'Raydan' çıkması gerekir bazen.
Ne yalan söyleyeyim, benim hay...Ne yalan söyleyeyim, benim hayatımdaki en büyük yalan sendin.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Lan var ya kendimi bir gün bra...Lan var ya kendimi bir gün brad pitt'e benzetiyorum, bir gün johnny depp'e. Yeter ki aynaya bakmayayım.
Heyecanla konuşan arkadaşın tü...Heyecanla konuşan arkadaşın tükürüğünün bir damlasının suratına gelmesi ve senin bozuntuya vermeden onu dinlemen. Al sana gerçek dostluk.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
cesaretli , Zehir Sözler için yorum yaptı:
lan hangileriniz gerçek ismini yazdi:D
naz, Aile İçin Sözler için yorum yaptı:
Rabbim annemizi babamizi basimizdan eksik etmesin ve sevdiklerimizde dahi
Fßliii. >S<, Resimli Komik Sözler için yorum yaptı:
Ya gerçekten çooooooookkkkkkk Komikler hepside ... tebriklerrrr:)))
lamiye, Ölüm Sözleri için yorum yaptı:
guzel sozler menim ele babam olub
fulya, Platonik Sözler için yorum yaptı:
Bazan hayat okadar zor gelirki herseyi geride birakip ölmek istersib ama kiyamadiklarin okuyo iste
melek, Cuma Mesajları için yorum yaptı:
çok teşekkürler herkesin cuması mübarek olsun bu siteyi açanlara ve bu sitede yardımı olanlardanda allah razı olsun
Giray, Atarlı Sözler için yorum yaptı:
Sokakta seni ararken, Sizi bulursam işte o zamn sıkıntı.
aleyna, Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Seni öyle bir seviyorum ki sensizlik bile kendinden utanmaya başladı biliyor musun
sude damla, Dünya İle İlgili Sözler için yorum yaptı:
Dürüstlük,pahalli şeydir. Ucuz insanlarda bulamazsin.
şeyma karadağ, Cesaret Sözleri için yorum yaptı:
aşk 3 hayat 5 harflidir bazıları üçün beşin lafını yaparken bazıları kızı alıp yatağa atıyo peeeh sen daha düşün üçü beşi
abdullah yılmaz, Gıcık Sözler için yorum yaptı:
şahane ya çok güldümm :)
KÜBRA, Küçük Sözler için yorum yaptı:
guzel paylastım twıtter de :))
halil , Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Karanlık aydınlıktan, yalan gerçekten kaçar. Güneş yalnız olsada etrafa ışık saçar, üzülme doğruların kaderidir yanlızlık, kargalar sürüyle, kartallar yanlız uçar.kardeşim elbet bir gün özgüllüe kavuşacaksın
Muslum, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Gidene dur demem ! Gitmek maksatsa asfalt bile dokerim..
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com