Sen ki; suskun gönüllerde saklı kalanları bilirsin, ne arzu ediyorsak en hayırlısından ver bize Rabbim. Hayırlı Nurlu Cumalar.

Cuma Mesajları Sen ki; suskun gönüllerde saklı kalanları bilirsin, ne arzu ediyorsak en hayırlısından ver bize Rabbim. Hayırlı Nurlu Cumalar.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Cuma Mesajları tıkla!
Bu sözü paylaş!
Düşündüren Sözler İsyan Mesajları Bulgar Atasözleri Hollandaca Sözler Makara Sözler İngilizce Aşk Sözleri Portekizce Atasözleri Karizma Sözler
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
İsyankar Sözler Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim, her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakın olmak isterdim, üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek iÇ
Kısa Aşk Sözleri Kiymetimi Bilmen Icin Gitmem Mi Gerek!sevdigini Anla Artik Buyudun Bebek!masal Degil Ki Bu Ask Ogrenmen Gerek!gitmesi Kolay Olur Zor Olan Sevmek
Kırıcı Sözler Bazı insanlar çamaşır suyu gibidir. İnsan yıpratmaktan başka bir işe yaramazlar.
Kibar Sözler Beni yakan gözlerin, öldürense sözlerin oldu.
Son Sözler bide fişi taktınmı tamamdır..
Sponsorlu Bağlantılar
Sen benim  bildiğim en güzel ş...Sen benim bildiğim en güzel şeyimi kaybetme korkum. En çok istediğim şeye sahip olma mutluluğum. En güzel gözlere uzun uzun bakışlarım ve bir yürek için ilk ağlayışımsın.
Gönlüm güle vurulmuş, dikenind...Gönlüm güle vurulmuş, dikeninden bana ne!
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
8 yaşındaki çocuk 'kaybetmekte...8 yaşındaki çocuk 'kaybetmekten korkuyorum' yazmış. Sünnet olacak herhalde.
Sabah 6'ya kurduğum alarma 7:3...Sabah 6'ya kurduğum alarma 7:30'da kalkan bi insanım. Benden çok şey beklemeyin.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Atatürk Sözleri İntihar Mesajları Fedakarlık Mesajları Hz Ali Sözleri
Sponsorlu Bağlantılar
(Şoför Sözleri) büşra: aynen çok fena lan bunlar (Cezaevi Sözleri) elvin: askım canm elbet bı gun kavusucaz senı sevıyorum kepsut cezaevii dua edelım tum mahkumlaraa (Face Sözleri) boy arda: Rüyamda sevgilim vardı ve feys şifremi istedi... vermemek için uyandım (Neşeli Sözler) Nisanur ASLAN: sana çikma teklifi ediyorum ama benle çikacaksin (Laf Sokucu Sözler) ...: Dostun çok olur Zor günde yok olur Benden sana bi akıl Aklın varsa tek takıl (Geyik Sözler) varol: +sevqilinizi ndn dövdünüz? -292 kelimelik msjıma "ok" yazmış :) (İyi Geceler Mesajları) Kaya44: gecenin karanlığında yıldızlara bakma dileği ile iyi geceler aşkım. (Resimli Komik Sözler) memet: Muthis yaa (Küsme Sözleri) Kübooş: Küstüm diyemem küsseydim barışmak için bi ihtimal olurdu ! :( (Resimli Komik Sözler) Yunus: Selâmün aleyküm çok güzel mesajlar
Sponsorlu Bağlantılar
cevatpaşa, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Boş ver havalansın itler gülüşüm koymuş ki ondan bu tiripler
Futbolcuhatun sjs, Uyuz Sözler için yorum yaptı:
Hıı aynı ben shsjs
resul, Kötü Laflar için yorum yaptı:
çok güzel
gülşah, Tatlı Sözler için yorum yaptı:
ben beğendim bu tatlı sözleri. hep tkip edicem
kasim, Tatlı Sözler için yorum yaptı:
Hic sevmiyom onu. Gardascan
Üzgünkırgın, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Süperrrrrr
nesro, Sinir Sözler için yorum yaptı:
Yav he he
sjdbjsvakmelab, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Senin yürüdüğün yollarda benim ayak izim var...
Azra , Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Kimseyle Bir Sorunum Yok Az Ötede Oynayın Yeter!@$
veyoobukoo, Sevgiliye Güzel Sözler için yorum yaptı:
allah herkeze kalbine göre birisini verir bir ömür boyu sevebileciğin birisini 780.gündür mezara kadar sen herşeyim
Yusuf, Harbi Sözler için yorum yaptı:
Senden cektiğimi traktör cekemez gülüm
Gamze, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Gee4cekten umrumda olsaydın.. Biyerlerde adın geçerdi
berivancan, Mani Sözleri için yorum yaptı:
çok güzel
buruk bozdağ , Acı Sözler için yorum yaptı:
ikinci sözu çok beğendim % 100 katılıyorum
Azeri Sevgi Sözleri Oturtan Laflar Özlü Aşk Mesajları Beşiktaş Mesajları Candan Mesajlar Şirin Mesajlar Polis Sözleri Gurbet Mesajları
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com