Sponsorlu Bağlantılar

Sen ordan bi canım dersin, benim kalbim kaburgamın altına sığmaz burada.

Duygusal Sözler Sen ordan bi canım dersin, benim kalbim kaburgamın altına sığmaz burada.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Duygusal Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
İyi Geceler Mesajları Bu gönül sana tutkun. Sözlerin yine suskun. Nolursa olsun artık, sessizlikten korkuyorum. Bir aradayken ayrıyız. Herseye ragmen dayanmalıyız. Kayıp gitme ellerimden, korkuyorum sensizlikten, gecelerden. İyi geceler aşkım?.
Emo Sözleri sar benı ben sana kendimi feda edmısım..
Damar Sözler Hayatımı Ellerine, Duygularımı Halbine Bırakıyorum Aşkım.
Şirin Mesajlar Çok Şirinsin Aşıkım Seninle Güzel Sözler yazdım, Sözlerimin Adına Adını yazdım, hepsine Seni Anlattım?
Damardan Mesajlar $?N GÜLL?R? ÖZ?NM? GÜLL?R S@N@ ÖZ?N$!N ÜZM? T@TL! C@N!N! S?N GÜLL?RD?ND? GÜZ?L$!N $?VG! K@D@RM@$UM $?V!L?C?K K@D@R Ö_Z_?_L_$_!_N
Ölüm Sözleri Ölüm nasıl da tatlı geliyor insana, yaşamın anlamı kalmayınca.
Arabesk Sözler Ameller niyetlere göredir sevgili; sen amel etmesen bile ben niyet ettim.
Sponsorlu Bağlantılar
O her şeyin suyunu çıkarmayı s...O her şeyin suyunu çıkarmayı severdi. Özellikle de gözlerimin...
Bana öyle bir sarıl ki; Etim k...Bana öyle bir sarıl ki; Etim kemiğimden, ruhum bedenimden ayrılsın. Ve hiç bırakma, ömrüm kollarında son bulsun.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Az önce babam beni azarlarken ...Az önce babam beni azarlarken fark ettim de, oturma odasındaki halıyla kanepenin desenleri uyuşmuyor.
Patronum kovunca sen beni kova...Patronum kovunca sen beni kovamazsın ben istifa ediyorum dedim, tazminat alamazsın deyince o zaman sen kov dedim, artistliğin lüzumu yok.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Almanca Aşk Sözleri) sevgi: benim istedigim sozler yok (Gurur Sözleri) ayka: salam gozel sozler. men qururlu insan cetin. (Süper Sözler) atahan: bu sözler çok güzel. (Süper Sözler) Yasemin: Harika sözler ya :) (Cuma Mesajları) Ahmed: Çok güzel olmuş :) (Makara Sözler) can berk: Adin ne ? -Umut + Herkeze verip kacan sensin demek (Şoför Sözleri) büşra: aynen çok fena lan bunlar (Atarlı Sözler) yusuf: dost sanma yüzüne güleni , hele bir işin düşsün nasıl satarlar seni... (Cezaevi Sözleri) bayree:: Dışarıda mevsim baharmış Gezip dolaşanlar varmış Günler su gibi akarmış Geçmiyor günler geçmiyor (Psikopat Sözler) Bedirhan : Sen Bensizliği Göze Aabiliyorsan Ben Sensizliği Hiç Umursamam Sevgili ;)
sana ne, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
KLAVYEDEKİ BOŞLUK TUŞU GİBİ BOŞSUN
semt çocugu, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Yakup codell özgür günlere elbet birgün.
Ceylan, Cuma Mesajları için yorum yaptı:
Süper çok güzel sözler ve anlamlı yazanlardan Allah razı olsun...
A.Baki Demirbag, Regaib Kandili Mesajları için yorum yaptı:
Çok güzel regayip kandili mesajlari için allah razi olsun diyorum
tugce, Adalet Sözleri için yorum yaptı:
tugce adalwt adina yazilmis guzl sozler cidden :):)
AYAZ, Koyan Sözler için yorum yaptı:
yıldızlarda kayar durmaz yerindeee :D
-SARII, Karizma Sözler için yorum yaptı:
Fakir bebeğin içemedigi sütü zenginin köpeği içiyorsa bana adaletten bahsetmeyin
sanane, Şizofrenik Sözler için yorum yaptı:
Bazilari sacma
sevdalı <3, Resimli Güzel Sözler için yorum yaptı:
Süper sözler allah yazanlardan razı olsun yüreğinize ellerinize sağlık...<3<3F.A<3<3
Oğulcan 😎 instagram: @oulcnylmz, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
AŞK bir sudur. İç iç kudur.
Oğulcan 😎 instagram: @oulcnylmz, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Sen çilekli bi sakız gibiydin. İlk başlarda tadın güzeldi. Ama yumuşamaya ve cıvımaya başladın.Çiğnedim, çiğnedim sıkıldım. Yere attım. Şimdi kim bilir kimin ayağındasın.
Kübooş, Küsme Sözleri için yorum yaptı:
Küstüm diyemem küsseydim barışmak için bi ihtimal olurdu ! :(
geylani, Ağlatan Sözler için yorum yaptı:
çok güzeller
Nisa, Resimli Komik Sözler için yorum yaptı:
Vallahi bizim ev gülmekten kopuyooo ellerinize sağlık çok güzel olmuş.:-D
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com