Sponsorlu Bağlantılar

Sen ordan bi canım dersin, benim kalbim kaburgamın altına sığmaz burada.

Duygusal Sözler Sen ordan bi canım dersin, benim kalbim kaburgamın altına sığmaz burada.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Duygusal Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Teşekkür Sözleri Her zaman iyi günümde, kötü günüm de yanımda olan sevdiklerime bu güzel günümde binlerce kez teşekkür ediyorum iyiki varsınız iyi ki varım :)
Hz Ali Sözleri Borçların çokluğu, doğru adamı yalancı, şerefli adamı da yemininden dönek yapar.
Tasavvufi Sözler Aşka delilik diyen insan, hayatın sırrına ebediyen bigane kalsın. Muhammed İkbal
Motivasyon Sözleri Stresten kurtulmak için görevini en iyi şekilde yapın. Hans selye
Güzel Laflar Sen Benim için Bir Su kadar Değerlisin, Sensiz Olduğumda Kalbim Sana Susuyor Aşkına Hasret Kalıyor Bu beden Ve Kalbim Her Atışında Adınla Atıyor Seni Sayıklıyor.
İçten Sözler Saatin kaç olduğu umrumda değil. Sen yoksan şayet, bana her günüm karanlık.
Hayat Sözleri En Kötü yerinden vursada seni hayat, besmele çekerek ayağa kalk.
Sponsorlu Bağlantılar
Bazen bir insanın tek ihtiyacı...Bazen bir insanın tek ihtiyacı olan tutunacak bir el ve kendisi anlayacak bir yürek.
Hiç vazgeçmedim umutlarımdan. ...Hiç vazgeçmedim umutlarımdan. İçimde kıyametler kopsada ben baharıyım yarınlarımın. Çiçek açarım her kışın ardından.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Ortalama erkek yaşının 71 oldu...Ortalama erkek yaşının 71 olduğu ülkede dedem 85 yaşında. Yani 14 yıldır kaçak yaşıyor, kendisini ihbar etmeyi düşünüyorum. :)
Bir kadını mutlu etmenin yolu....Bir kadını mutlu etmenin yolu... şaka lan şaka yok öyle bir şey :D
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Sponsorlu Bağlantılar
(Enteresan Sözler) hatice: bu sözleri okurken çok ilgimi çekti. gerçekten hepsi güzl ve enteresan... (Koyan Sözler) Funda: çok güzel. elinize sağlık. (Kardeşlik Sözleri) emirhan: kardeşliklik g*tde değil kalpdedir kardeşş (İsyankar Sözler) aysel: isyanım sanadır ey sevdiğim. beş kuruşluk değerin vardı artık o da kalmadı! (Kadınlar İçin Sözler) selen: hani derler ya kadındır adamı deli eden. sen ne dersende yine kadındır deliyide adam eden. (Cezaevi Sözleri) osman: elbet bır gun sızde o buyuk özgurluğunuze kavusacaksınız (Cezaevi Sözleri) sedat: allah hepimizi kavuş tursun (Resimli Güzel Sözler) naci: güzel güzel :) (İsyankar Sözler) kimmiş o HIYAR: hiç güzel değil (Atarlı Sözler) Deryà: -günahına kadar sevdiklerim var -birde sevabını bile istemediklerim!
samed, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
Bir Gün Geçti Diye Sevinen Biri Varsa , Oda Cezaevindeki Mahkumlardır . . - ALLAH Yardımcıları Olsun
tuanna, Üzücü Sözler için yorum yaptı:
Çooook güzel
obi van kenobi , Yalnızlık Sözleri için yorum yaptı:
yalnızlık adını bilmediğim bir yabancıydı bugünlerde ise onunla beraber uyanıyoruz ...
Angaralım, Oturtan Sözler için yorum yaptı:
Arkɑmdɑn konuşɑn insɑnlɑr, konuşmɑyɑ devɑm edin.Küçük insɑnlɑr konuşur, Büyük insɑnlɑr konuşulur…
yavuz, Sinir Sözler için yorum yaptı:
İyi fena deil
ayten, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
yanımda olması gerekenler zaten yanımda def olup gitmesi gerekenler kimin umrunda ne kralına giderim ne alayına bir durum varsa kralında gelir ayağıma alayıda
emine, Yürek Yakan Sözler için yorum yaptı:
Çok güzel sözler
sibel, Kötü Laflar için yorum yaptı:
Cok iyi
feride, Kırgınlık Sözleri için yorum yaptı:
Ya kirdigin gonlu ALLAH seviyorsa...
yorgun, Resimli Komik Sözler için yorum yaptı:
Delikli demir cikti mertlik bozuuldu
belinay, Karizma Sözler için yorum yaptı:
Kah çıkarım gokyüzüne alemi seyrederim ,:kah inerim yeryüzüne alem beni seyreder!!!!!
belinay, Karizma Sözler için yorum yaptı:
Senin bu boş sokaklarda yaptın artistlik sozleri biz evlatlarımıza anlatıyoruz
prenses8damla4, Kapak Laflar için yorum yaptı:
bana hava atmak için kendini kasma damarlarındaki kan bile bana hasta güzel mi arkadaşlar yorum bekliyorum
merve, Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Hayatta her şey olabilirsin; fakat mühim olan hayatın içinde "insan" olabilmektir.
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com