Ve zaman usulca fısıldadı, 'bana bırak.'

Zaman Sözleri Ve zaman usulca fısıldadı, 'bana bırak.'
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Zaman Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
Çılgın Sözler Günaydın Sözleri Ağır Mesajlar Sıradan Sözler Almanca Aşk Sözleri Uyuz Sözler Çapkınlık Mesajları Sempatik Mesajlar
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Aşk Sözleri Hiçbir şey sonsuza kadar sürmeyecekse, sen benim için her şey ol sonsuza kadar sürsün.
Umut Sözleri Her şey güzel olacak! Belki bugün değil, ama elbet bir gün...
Özlem Mesajları Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüregine gözlerin zaman zaman takilirsa uzaklara kulaklarin ansizin çinlarsa bilki bir yerlerde delice özleniyorsun.
Süslü Sözler Aptalca hayaller peşinde koşmayan bir kalp gösterin, ben de size mutlu bir insan göstereyim.
Dini Sözler Namaz engel tanımaz. İsteyen çaresini bulur, istemeyen bahanesini.
Sponsorlu Bağlantılar
Bakışmak bazen dokunmaktan dah...Bakışmak bazen dokunmaktan daha çok yakınlaştırır.
Takdir senindir Ya Rabbi! Sen ...Takdir senindir Ya Rabbi! Sen ki imkânsızı mümkün kılansın darda koyma bizi! Dara düştüğümüzde de şükredenlerden eyle...
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
İlkokulda kalem açmak için çöp...İlkokulda kalem açmak için çöpün etrafında 5-6 kişi toplanıp muhabbetin dibine vuran bir nesildik biz.
Adam sırf feybuk şifresini ver...Adam sırf feybuk şifresini vermemek için kızdan ayrılıyo. Lükse bak, benim sevgilim olsa kıza dna şifremi bile veririm ama yok işte.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Aşık Edici Mesajlar İngilizce Mesajlar Çapkınlık Mesajları Bomba Sözler
Sponsorlu Bağlantılar
(Laf Sokan Sözler) damla: herkesin derdi ben olmusum zamanında iyi koymuşum (Cuma Mesajları) Şifa : Çok teşekkür ederiz gerçekten çok güzeldi allah razı olsun (Öğrenci Lafları) mihman: Öğrenciler ikiye ayrılır ; - 95 alıp ağlayanlar. - 31 alıp gülenler. (Koyan Sözler) kerim: Kimilerine paranın sesi güzel gelir, kimilerinede kalbin. (Kısa Aşk Sözleri) SUDE: İNSAN KUŞ MİSALİ Bİ BAKARSIN DİBİNDE Bİ BAKARSIN Kİ O GÖLERDE YAZANLARA SEVGİLER teşekkürler (Laf Sokucu Sözler) Gözde: Gerçeklerimi görmeye hazır mısın : bence hic görme kandıramazsın! (Laf Sokucu Sözler) cörç: şerefsizin aklını alırız köpeğin beynini yerine koyarız ona daha çok yakışır çünkü şerefsiz olmaz adam olur (Kızgınlık Sözleri) melek kor: gayet iyi bence (Öfke Sözleri) kamuran taş: keşke affedici olsak kırgınlık bir tane olmuyor ki biriktiriyoruz kırgınlıklar çoğalınca öfke yükseliyor kin ve zarar verme aşamasına geliyor (Özlem Sözleri) ÖZLEM: Yıldızlara bakiyorum Okadar guzellerki Seni onlara benzetiyorum yanliz aranizda uvak bir fark var Onlar milyonlarca Sen BİRTANESİN
Sponsorlu Bağlantılar
cevatpaşa, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Boş ver havalansın itler gülüşüm koymuş ki ondan bu tiripler
Futbolcuhatun sjs, Uyuz Sözler için yorum yaptı:
Hıı aynı ben shsjs
resul, Kötü Laflar için yorum yaptı:
çok güzel
gülşah, Tatlı Sözler için yorum yaptı:
ben beğendim bu tatlı sözleri. hep tkip edicem
kasim, Tatlı Sözler için yorum yaptı:
Hic sevmiyom onu. Gardascan
Üzgünkırgın, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Süperrrrrr
nesro, Sinir Sözler için yorum yaptı:
Yav he he
sjdbjsvakmelab, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Senin yürüdüğün yollarda benim ayak izim var...
Azra , Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Kimseyle Bir Sorunum Yok Az Ötede Oynayın Yeter!@$
veyoobukoo, Sevgiliye Güzel Sözler için yorum yaptı:
allah herkeze kalbine göre birisini verir bir ömür boyu sevebileciğin birisini 780.gündür mezara kadar sen herşeyim
Yusuf, Harbi Sözler için yorum yaptı:
Senden cektiğimi traktör cekemez gülüm
Gamze, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Gee4cekten umrumda olsaydın.. Biyerlerde adın geçerdi
berivancan, Mani Sözleri için yorum yaptı:
çok güzel
buruk bozdağ , Acı Sözler için yorum yaptı:
ikinci sözu çok beğendim % 100 katılıyorum
Sempatik Mesajlar Muhteşem Sözler Motivasyon Sözleri Günaydın Mesajları Dünya İle İlgili Sözler Damar Sözler Cuma Sözleri Büyüleyici Mesajlar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com