Seni sevmek nefes almak gibiydi. Gel de nefes almaktan vazgeç şimdi.

Sevenler İçin Sözler Seni sevmek nefes almak gibiydi. Gel de nefes almaktan vazgeç şimdi.
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Sevenler İçin Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Dostluk Mesajları İlginç Mesajlar Almanca Aşk Sözleri Öfke Mesajları Renkli Sözler Efkarlı Mesajlar Pişmanlık Sözleri Jilet Mesajlar
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Öğrenci Sözleri Sınav dönemi: Şimdi uyuyayım; yarın uyanır, otobüste, minibüste, dağda, taşta çalışırım.
Sevgililer Günü Mesajları Bu sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat.
Sevgi Mesajları Bir gül olmak isterdim! Neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çıkmamak için?
Gözyaşı Sözleri Gözyaşını değil, akıtanı sileceksin!
Afrika Atasözleri Bir çocuk kibritin içine elini sokarsa, yanar.
Sponsorlu Bağlantılar
Kursak diye bir yer var. Heves...Kursak diye bir yer var. Heveslerimiz, hayallerimiz, sevdiklerimiz, dostluklarımız hepsi orada.
O giderken bir yara bırakır. S...O giderken bir yara bırakır. Sonrakiler de o yarayı tatlı tatlı kaşır, önce acır, sonra yanar sonra kaldığı yerden kanar.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Seni öyle bi cümleye sokarım k...Seni öyle bi cümleye sokarım ki ' şerefsizim ' kelimesinde gizli özne olursun. :)
Ayağını vursa dahi, o topuklu ...Ayağını vursa dahi, o topuklu ayakkabıyı giymeye devam eden kadının, aşk acısından yıkılması beklenemez.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Komik Mesajlar Avusturya Atasözleri Doğru Sözler Polonya Atasözleri
Sponsorlu Bağlantılar
(Esprili Sözler) recepcep: + Baba bozuk paran varmi ? - Napcan + Tamir edicem (İsyan Sözleri) ö. kaya: bu dünyada isyankarız arkadaş (Umursamaz Sözler) hydr: Boşver bırak gitsin hayat kısa .umursanacak o kadar şey varken değersiz insanlarla zamanını yitirme (Dertli Sözler) sinem dardan: keşke hep beraber olsak sen ve ben ama kader böğle değilmiş ben severim ama o gider (Kapak Laflar) gamze: sevimek istiyosan önce insan ol haaaaa bu arada insanlık bedava rahat ol (Ağlatan Sözler) elif gönlüm: AğIamıyorsun. Kendini sıkıyorsun. YanakIarın, burnun kızarıyor. Nefes aIman zorIaşıyor ama ağIamıyorsun. GözIerini kapatıyorsun, derin bi nefes aIıyorsun. Duruyorsun sonra, öyIece duruyorsun. Her şey saçma geIiyor çevrende, şarkı açık. Duyuyorsun ama anIa (Havalı Sözler) eReN : Hayat güzel sanmıştım. Meğerse. Kafam Güzelmiş. Sonra Ayıktım..!!! (Cezaevi Sözleri) onur : Elbet bir gün . O-gün gelicek. (Maltepe 1nolu L tpi kapali ceza infaz kurumu selamlar olsun hepinize .ALLAH yar ve yardımcınız olsun .) (Face Mesajları) mahssum: okumayı hayattan ögrendik calısmayı insatan ogrendik (Kırıcı Sözler) Fahrettin Akgül: Aksamı herkez aynı yaşar ama Herkesin karanlığı kendi içindedir.
Sponsorlu Bağlantılar
Hasan, Korkunç Sözler için yorum yaptı:
Herkes benden korkuyor ama ben çok iyi birisiyim hatta bende bi çocuk kalbi var Masamda ki kavanozun için de
canan, Huzur Sözleri için yorum yaptı:
Sesizliklik en guzel huzurdur bence
Adem, Asker Mesajları için yorum yaptı:
Guzel cuma meşajları
aslı, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
her şeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter
musa , Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
elbete 1 gün güneş sanada doğacak abemmmm
Serdal , Şizofrenik Sözler için yorum yaptı:
Vitesi 5e kafayı sana taktım
cansu, Kırıcı Sözler için yorum yaptı:
tipi yokki şekli olsun hadi geçmiş olsun bu laflar sana kapak olsun ağır bastım helal olsun
Dilara, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Arkanızdan konuşana aldırmayın. Bilirsiniz köpekler tanımadiklarına havlarlar
melisa, Huzur Sözleri için yorum yaptı:
gunes hakan yorumun super bence.bu aralar ben de oyle yapiyorum .huzuru bir tek Allahtan diliyorumbaskalari veremiyo o huzuru bize maalesef
ogizxz, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Kafana gore dön dunya ne sen umrumdasin ne de senin gibi dönenler ..
Adı mutluluk, Facebook Sözleri için yorum yaptı:
Saçma
Mustafa hsn, Dokunaklı Sözler için yorum yaptı:
Hiç ayrılamam derken... kavuşmak hayal oldu.
ferat, Büyüleyici Sözler için yorum yaptı:
harike ya. çok beyendim
aysenur...., Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Takilacak sen bulamadim gecmisimde en iyisi sen otaraflarina taktigindan bul en azindan picliginle zevk alirsin!¡¡
Asker Mesajları Ulvi Lafları Cesaret Sözleri Doğru Sözler Duygusal Sözler Duyulmamış Sözler Dini Sözler Zalim Mesajlar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com