Gölgene lafım yok, oda seni adam sanıp peşinden geliyor işte!

Kapak Sözler Gölgene lafım yok, oda seni adam sanıp peşinden geliyor işte!
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Kapak Sözler tıkla!
Bu sözü paylaş!
Racon Mesajları Ürpertici Sözler Teşekkür Sözleri Bulgar Atasözleri Orjinal Sözler Kıskançlık Sözleri Küsme Sözleri Büyüleyici Mesajlar
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Çin Atasözleri Herkes yüzlerce hayat taşır. Ama bunların sadece biri, hatırlanmaya değer. Bu, sizinki olabilir. Sakın harcamayın.
Sıcak Sözler Topraklar bedenimi sarmadan gitme yarim...
Etkileyici Sözler İnsana özgü bir yeteneksizliktir, yaşayamamak! Yoksa hangi balık boğmuş kendini; hangi serçe atlamış damdan!
Başarısızlık Sözleri Başarısızlıktan yeni şeyleri denemeye korkacak kadar korkmayın. En üzücü hayatların özeti üç kavram ile tanımlanabilir: yapabilirdim, yapardım, yapmalıydım. Louis E. Boone
Asker Sözleri O GUZEL ASKERLIK ANILARINI ANLATACAGIN GUNLERI SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM! SEN YETER KI CABUK GEL, BEN DINLEMEYE RAZIYIM
Sponsorlu Bağlantılar
Özür dilemek de basittir, kalp...Özür dilemek de basittir, kalp kırmak da. Ancak ikisi arasındaki enerji çok farklıdır; birisi fetheder, birisi zulmeder.
Özür dilerim gözlerim; Ben sev...Özür dilerim gözlerim; Ben sevdim, sen ağladın ...
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
İlkokulda resim dersinde hep b...İlkokulda resim dersinde hep bi ev çizerdik, bacasından yaz kış duman çıkardı. Belki biraz saftık ama mutluyduk be kardeşim. :)
Çocuk 45 numara ayağı ile krem...Çocuk 45 numara ayağı ile krem rengi babet giymiş mahalleli somun ekmeğine basıyor diye linç edicekti.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Candan Sözler Hollanda Atasözleri Sevgiliye Güzel Mesajlar Özel Mesajlar
Sponsorlu Bağlantılar
(Dua Sözleri) hüseyin: Ya Rabbi, Mal verdiğinde Saadet de ver; Kuvvet verdiğinde Akıl da ver. Tevazu verdiğinde İzzet de ver; İktidar verdiğinde Basiret de ver. Bela verdiğinde İman da ver; Nimet verdiğinde Şükür de ver. Güzellik verdiğinde İffet de ver; Cesaret verd (Pişmanlık Sözleri) ahmet: Merve seni çok seviyorum anam dan vazgecerim senden asla vazgecmem (Gözlerle İlgili Sözler) Sensizim: Çok CanLar Yaktı Benim Canımıda Yakan o Maviş GüLüşüydü İşte... (Koyan Sözler) sabooo: Super ya çok emek verilmiş (Harbi Sözler) Şeyda Gül: Şu anda önemIi oIan tek şey papatyanın son yaprağı ne diyecek oImaIıydı. bunu beyendim işte (Kırıcı Sözler) esra yerlitas: Ilahi azrail adam oldureceksin (Yürek Yakan Sözler) ELİF: Seni Çok seviyorum İNAN :-* :-* (Oturtan Sözler) canan serenay: ya daha cok karsilikli verilen kapak sozleri yazarmsnz (Kurban Bayramı Sözleri) ebru: çok güzel ödevime çok yardımcı oldunuz (Serseri Sözler) mAdDeLeRe BağlAnDq: oO dinime imanıma Kuranıma kitabıma yaşlı anama koppo babama ESRARCI Dedeme JİLETCİ neneme EROYİNCİ halama NARKOZCİ yengeme MüsLümci Teyzemin üzerine yemin ediyemki ŞeReFsİzSiN
Sponsorlu Bağlantılar
Ayşe Nur, Değişik Sözler için yorum yaptı:
Yaa bunlar ne kadar hoş sözler
Barış Ç., Oturtan Sözler için yorum yaptı:
Eksantirip sibob açar karbiratör benzin saçar o tuşlara yavaş bas yarın öbür gün birtafına kaçar.
Umut Dönmez (Faceden Ekle), Atarlı Sözler için yorum yaptı:
50 Tane Polisin 5 Adamı Kovaladığı Yere Sakarya Diyorlar, Ama 5 Adamın 50 Polıse Şekil Koyduğu Yerin İZMİT Olduğunu Kesemiyorlar...!!!
helin, Koyan Laflar için yorum yaptı:
Tipinizin gideri var ama karakterinizin ederi yok!
muho, Kırıcı Sözler için yorum yaptı:
Aşık oldum bir kere pişman oldum 1000 kere
karadenuzlu guzel, Cuma Mesajları için yorum yaptı:
allahm derlilere deva borcululara eda hastalara sifa versin arkadaslar dualarimiz kabul olsun
jetli.zaza , İtalyanca Aşk Sözleri için yorum yaptı:
Sì amore mio
Sunay, Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
CaNFeDaM sevdigim elbet çıkıcaksın ve o günü dört gözle bekliyorum kalbim ve dualarım hep seninle başıma gelen en huzur verici insan
Ali Önder, Havalı Sözler için yorum yaptı:
sonra şeytan yaklaştı ve dediki fikirlerine ihtiyacım var üstat
Ruslan, Gurur Sözleri için yorum yaptı:
sevgi duyğularına hisslerine bazen aklınla söz gecire bilmediyin bi şey.
SUDE, Kısa Aşk Sözleri için yorum yaptı:
İNSAN KUŞ MİSALİ Bİ BAKARSIN DİBİNDE Bİ BAKARSIN Kİ O GÖLERDE YAZANLARA SEVGİLER teşekkürler
ilayda, Ayrılık Sözleri için yorum yaptı:
çok özledim demek zor mu
ilayda, Duygusal Sözler için yorum yaptı:
çok güzel
jilet osman , Jilet Sözler için yorum yaptı:
kaderime küskün hayatta üzgün . Ölme özgün seversen adam gibi gelir sevdiğin karşına ogün
Güldüren Yazılar Teklif Mesajları İngilizce Sözler Sinir Mesajlar Kurtlar Vadisi Mesajları Farklı Sözler İnce Mesajlar Kutlama Sözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com