O Bir Yolcu Sen Bir Hancigordugun En Son Yalanci Icindeki Derin Sanci Gitmez Dedimkaldi Gonul.. Sen Istedin Bwn Dinledimsenden Ayri Olmaz Dedimen Sonunda Ben De Sevdim.simdi Beni Kurtar Gonul..

Kısa Aşk Sözleri O Bir Yolcu Sen Bir Hancigordugun En Son Yalanci Icindeki Derin Sanci Gitmez Dedimkaldi Gonul.. Sen Istedin Bwn Dinledimsenden Ayri Olmaz Dedimen Sonunda Ben De Sevdim.simdi Beni Kurtar Gonul..
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Kısa Aşk Sözleri tıkla!
Bu sözü paylaş!
İsyan Mesajları Özlü Aşk Sözleri Sevgiliye Güzel Sözler İngilizce Aşk Sözleri Kızgınlık Sözleri Hayat Sözleri Evlilik Mesajları Koyan Laflar
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
Türk Atasözleri Say beni sayayim seni.
Orjinal Sözler Birisi Ay´ı gösterdiği zaman, aptallar parmağa bakar!
Son Sözler Rasim abi, kafesin kapısı kapalı değil mi?
Kutlama Sözleri Birlesen elleriniz ve kalpleriniz birbirinden hiç ayrilmasin. Bir hayati tüm güzellikleriyle paylasmaniz dilegimle... Mutluluklar!
Dertli Mesajlar Sigaramda Olmasa Çekilmez Bu Dertler Sen olmasan Sigarada içemezdim dertlerimle cesurca yüzleşemezdim iyiki Varsın Dertli hayatımda.
Sponsorlu Bağlantılar
Sevmeyi falan değil, yalnızlığ...Sevmeyi falan değil, yalnızlığı öğren! Çünkü en çok ona ihtiyacın olacak.
Gece gibi kör, duvar gibi sağı...Gece gibi kör, duvar gibi sağır olduktan sonra. Avaz avaz haykırsan ne fayda her şeye.
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Su topunda bizim sınıf Macaris...Su topunda bizim sınıf Macaristan'a 27-1 yenilmiş. Boğuldunuz mu naptınız lan?
Yüz öğrenciye 'sınavdan kaç be...Yüz öğrenciye 'sınavdan kaç bekliyorsun?' diye sorduk ve ilginç cevaplar aldık. Sınavdan önce 50, cevaplar söylenince 30, arabada 5 evde 15.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Miraç Kandili Mesajları Güzel Laflar Öfke Mesajları Acımasız Sözler
Sponsorlu Bağlantılar
(Kıymetli Mesajlar) fatih: Aşkım seni cok seviyorum (R) (Laf Sokucu Sözler) eda: Ben senin gectigin yoldan cok gectim kimle ugrastina dikkat edeceksin. (Kapak Laflar) AŞKTAN sabıkalı: Agir yola hafif insanla cikarsan harcanirsin... ! (Laf Sokucu Sözler) hale: yerıme koyduklarının sna koyması dileğiyle (Ağır Sözler) h. sbri: çok ağır bu sözler hepsi birbirinden güzel olmuş emeyinize sağlık (Baba Sözler) HÜSEYİN KURT: Bana DARBE atanı...Ben HARBE sokarım AGA...! (Cezaevi Sözleri) Fevzi fidan: Ceza evi dört duvar mahkumlar nöbet tutar ağlar analar babalar merak etme ana bir gün oğlunda çıkar (Ağır Abi Sözleri) yeah.. :D: bu sözler harıka ama bndekiler binbir çeşit makam :D (Cezaevi Sözleri) uğur can: KANDIRA T1 KEMAL ÖNCEL İNSALLAH hen yakında çıkarsınn abim benimm tüm kader makkümlerine sapır diliyoru allah kurtarsın (Güldüren Sözler) eylül: Güzell bayağı güldük :D
Sponsorlu Bağlantılar
A.L, Bomba Sözler için yorum yaptı:
Yürümek istesek otobüse binmezdik kaptan..
Ebrar, Dostluk Sözleri için yorum yaptı:
Hayatimdaki herseyim seni herseyden cok seviyorum kardesim dostum herseyim ikrammmmmm İKRA♥EBRAR
Hasan, Korkunç Sözler için yorum yaptı:
Herkes benden korkuyor ama ben çok iyi birisiyim hatta bende bi çocuk kalbi var Masamda ki kavanozun için de
canan, Huzur Sözleri için yorum yaptı:
Sesizliklik en guzel huzurdur bence
Adem, Asker Mesajları için yorum yaptı:
Guzel cuma meşajları
aslı, Laf Sokan Sözler için yorum yaptı:
her şeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter
musa , Cezaevi Sözleri için yorum yaptı:
elbete 1 gün güneş sanada doğacak abemmmm
Serdal , Şizofrenik Sözler için yorum yaptı:
Vitesi 5e kafayı sana taktım
cansu, Kırıcı Sözler için yorum yaptı:
tipi yokki şekli olsun hadi geçmiş olsun bu laflar sana kapak olsun ağır bastım helal olsun
Dilara, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Arkanızdan konuşana aldırmayın. Bilirsiniz köpekler tanımadiklarına havlarlar
melisa, Huzur Sözleri için yorum yaptı:
gunes hakan yorumun super bence.bu aralar ben de oyle yapiyorum .huzuru bir tek Allahtan diliyorumbaskalari veremiyo o huzuru bize maalesef
ogizxz, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Kafana gore dön dunya ne sen umrumdasin ne de senin gibi dönenler ..
Adı mutluluk, Facebook Sözleri için yorum yaptı:
Saçma
Mustafa hsn, Dokunaklı Sözler için yorum yaptı:
Hiç ayrılamam derken... kavuşmak hayal oldu.
Hint Atasözleri Elveda Mesajları Bencillik Sözleri Mevlana Sözleri Afrika Atasözleri İsyankar Sözler Uyuz Sözler Üzücü Mesajlar
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com