Bunun adı kalp yavrucuğum. Tersten okunduğu gibi plak değil ki, sende takılı kalsın!

Kapak Laflar Bunun adı kalp yavrucuğum. Tersten okunduğu gibi plak değil ki, sende takılı kalsın!
Okuduğun sözü beğendiysen daha fazlası için Kapak Laflar tıkla!
Bu sözü paylaş!
Yunan Atasözleri İçten Sözler Hüzünlü Sözler Kızılderili Atasözleri Çılgın Sözler Ölüm Mesajları Spor Sözleri Üzüntülü Mesajlar
Bu Sözü Okuyanlar, Bunları da Okudu
İntikam Sözleri Beni hayatın boyunca unutmuyacaksın çünkü ben hayatından hiç bir zaman çıkmıyacam bebeğim
Saçma Sözler Gerizekalılığın üniversitesi olsaydı, seni dekan yaparlardı.
Kısa Aşk Mesajları Bahcelerde Seftali Kayisi Yedi Askin Ugurlu Sayisi Yedi Yildir Hasret Kaldim Sevdaya Yeter Artik Yalvardigim Mevlaya
Yürek Yakan Sözler Sen kimsin dedim, 'seninim' diyemedi 'benim' dedi. Yine sustuk...
Gözlerle İlgili Sözler Gözleri sürekli gözlerindeyse sana olan merakındandır; ama gözlerini senden kaçırıyorsa, o gözlerde sana ait bir şeyler vardır.
Sponsorlu Bağlantılar
Bir dilek tut şimdi! Gözlerini...Bir dilek tut şimdi! Gözlerini kapat ama seni sevdiğimi hiç aklından çıkarma. Aç gözlerini yavaşça, farz et önünde bir demet papatya. Başla yaprakları koparmaya. Sevi̇yor, sevmi̇yor, seviyor diyen yaprakları kendine sakla, sevmiyor diyenleri bana yolla. Onlara seni nasıl sevdiğimi anlatayım da bilmeden konuşmasınlar.
Anlatsana yağmur, iyi insanlar...Anlatsana yağmur, iyi insanların gözleri neden hep sana benziyor...
Daha Fazla Resimli Güzel Sözler için Tıkla!
Ulan evi terk edip masaya bir ...Ulan evi terk edip masaya bir not bıraksam, bizimkiler o kağıdı katlayıp masanın sallanan ayağına koyarlar.
Ailece zombiye dönüşsek annem ...Ailece zombiye dönüşsek annem yine değişmez, önce bayat insanları yiyin ziyan olmasın der.
Daha Fazla Resimli Komik Sözler için Tıkla!
Aşağıdaki sözlere bakmadıysan çok şey kaçırıyor olabilirsin :)
Bomba Sözler Hüzünlü Sözler Sms Sözleri Dostluk Mesajları
Sponsorlu Bağlantılar
(Ağlatan Sözler) Batmanli: Sevmek soylemek deqildir alip yureqine koymak qegilmidir sizce??? (Makara Sözler) Enis: Çakmaklara Gaz telefonlara jarz çapkınlara dayak farz (Büyüleyici Sözler) yaren: Birazcık sen (Uyuz Sözler) Futbolcuhatun sjs: Hıı aynı ben shsjs (Dini Sözler) elif yılmz: peygamber efendimizin zamanında yasamak isterdim onun sohbetIeirnde buIunmak isterdim (Laf Sokan Sözler) TC ASİLL: Gidişin canımi yaktı ama devam et yürüyüşüne hastayımm ;) (Azeri Sevgi Sözleri) ayka: Insan dunyada cox sevir ama birini esil sevir menim kimi.SENI SEVIREM (Resimli Güzel Sözler) özcan: gerçekten hepsi bir birinden güzel sözler emeginize saqlik.. (Ağır Abi Sözleri) İsa: HER NE KADAR DA PISKOPATLIKTA GÖZÜM OLMASADA DALIMI KIRANIN AGAÇINI KÖKÜNDEN SÖKERIM…… (Kardeşlik Sözleri) recep akcakoca: Bir omur boyu kardesimle yasiyacak kadar sabirlı yarın kardesime can verecek kadar umutlu yumm
Sponsorlu Bağlantılar
cevatpaşa, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Boş ver havalansın itler gülüşüm koymuş ki ondan bu tiripler
Futbolcuhatun sjs, Uyuz Sözler için yorum yaptı:
Hıı aynı ben shsjs
resul, Kötü Laflar için yorum yaptı:
çok güzel
gülşah, Tatlı Sözler için yorum yaptı:
ben beğendim bu tatlı sözleri. hep tkip edicem
kasim, Tatlı Sözler için yorum yaptı:
Hic sevmiyom onu. Gardascan
Üzgünkırgın, Kapak Laflar için yorum yaptı:
Süperrrrrr
nesro, Sinir Sözler için yorum yaptı:
Yav he he
sjdbjsvakmelab, Havalı Sözler için yorum yaptı:
Senin yürüdüğün yollarda benim ayak izim var...
Azra , Laf Sokucu Sözler için yorum yaptı:
Kimseyle Bir Sorunum Yok Az Ötede Oynayın Yeter!@$
veyoobukoo, Sevgiliye Güzel Sözler için yorum yaptı:
allah herkeze kalbine göre birisini verir bir ömür boyu sevebileciğin birisini 780.gündür mezara kadar sen herşeyim
Yusuf, Harbi Sözler için yorum yaptı:
Senden cektiğimi traktör cekemez gülüm
Gamze, Umursamaz Sözler için yorum yaptı:
Gee4cekten umrumda olsaydın.. Biyerlerde adın geçerdi
berivancan, Mani Sözleri için yorum yaptı:
çok güzel
buruk bozdağ , Acı Sözler için yorum yaptı:
ikinci sözu çok beğendim % 100 katılıyorum
Sağlık Mesajları Gıcık Mesajlar Nasihat Sözleri Huzur Sözleri Tebrik Mesajları Dertli Mesajlar Umut Sözleri Babalar Günü Sözleri
GüzelimSözler Google'da
Güzel Sözler, Kısa Güzel Sözler gibi konularda hizmettedir.
Sayfamızdaki En Güzel Sözler çeşitli sayfalardan toparlanmıştır, hatalar bulunabilir. Okuduğunuz sözde hata olduğunu düşünüyorsanız, kaldırılması için iletişime geçiniz.
Soru / şikayet / istek için:
y3hhu [a] hotmail.com